fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 07:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vysoká kouřivost při tahu
PříspěvekNapsal: 08 čer 2011 22:37 
Offline
Nováček

Registrován: 01 dub 2010 14:07
Příspěvky: 19
Zdravim, neví někdo co by mohlo způsobovat vysokou kouřivost při tahu? nejvíc kouří když zařadim 5ku a sešlápnu plyn! A u nizších rychlostí to je jen když sešlápnu plyn za půlku! Podle mě to způsobuje větší množství nafty než stihne spálit a proto to kouří, navíc přitom cejtim i naftu jakoby nespálenou! Neví někdo kde, nebo jestli vůbec by to šlo seštelovat? Jestli na čerpadle, nebo někde.. Dík za nápady

_________________
Ford Escort 1,8 TD Ghia, r.v. 12/1995 , 66 kW, servo, 2x airbag, 2x el. okna, šíbr, Alu kola 14'', čirá zadek, čirá předek + xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vysoká kouřivost při tahu
PříspěvekNapsal: 09 čer 2011 18:01 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 čer 2005 17:16
Příspěvky: 35
Bydliště: Trutnov, Dvůr Králové n/L
No a jakou barvu ten kouř má- černou nebo modrou? Když zařadíš a kouří to tak jaký máš otáčky?... Je cítit nespálená nafta a kouří bíle i na volnoběh?

_________________
Ford Escort MK7 combi 1,8TD (66kW) Ghia r.v. 1998, klima,
paragliders expres


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vysoká kouřivost při tahu
PříspěvekNapsal: 09 čer 2011 23:25 
Offline
Nováček

Registrován: 01 dub 2010 14:07
Příspěvky: 19
Kouř má barvu spíše modrou, jak kdy.., většinou je je to modrobílá, někdy až do černa podle toho jak na to dupnu.., otáčky : při nižších rychlostech kolem 3000 ot. na pětku už kolem 2500 ot. Podle mechanika to bude asi čerpadlem, pač motor by kouřil jen černě.., a pořád! Moje auto kouří jen při tahu jindy ne.., a při studeném startu ale to je normální.

_________________
Ford Escort 1,8 TD Ghia, r.v. 12/1995 , 66 kW, servo, 2x airbag, 2x el. okna, šíbr, Alu kola 14'', čirá zadek, čirá předek + xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vysoká kouřivost při tahu
PříspěvekNapsal: 09 čer 2011 23:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Sorry, ale takhle ti nikdo reálně nepomůže, páč těch příčin může bejt spousta a vůbec není jasno s jakým typem motoru máme tu čest...jestli to má čerpadlo DPC s EDC nebo DPCN s EEC-V...a taky by to chtělo mít nějakej systém aby bylo jasný co je prokazatelně OK a kde hledat chybu jinde...když je to problém pro mechanika co to auto má na dílně, tak co to je potom pro člověka co to auto ani nevidí... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vysoká kouřivost při tahu
PříspěvekNapsal: 10 čer 2011 22:39 
Offline
Nováček

Registrován: 01 dub 2010 14:07
Příspěvky: 19
No on to na dílně ještě neměl..., zatim mi jen dával možnosti co by to mohlo být.., tim typem čerpadla si nejsem jistej, musim se kouknout..!

_________________
Ford Escort 1,8 TD Ghia, r.v. 12/1995 , 66 kW, servo, 2x airbag, 2x el. okna, šíbr, Alu kola 14'', čirá zadek, čirá předek + xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vysoká kouřivost při tahu
PříspěvekNapsal: 12 čer 2011 02:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Vidis, ja mam opacnej problem..proste to nehuli, ani studeny, ani teply..mam pak pocit ze je ten dehet nejakej pridusenej :)

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vysoká kouřivost při tahu
PříspěvekNapsal: 30 říj 2013 13:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Ahoj, využil bych toto téma...pomalu, ale jistě mi to (1,6D, asi 320tis.) začíná v záběru dost čoudit a ten kouř je hodně do hněda. Při normální jízdě a na volnoběh je to ok, ale jakmile na to potřebuju šlápnout 2500 - 3500ot je to děs. Rád bych si nechal zkontrolovat seřízení čerpadla a vstřiky, ale kde? pokud máte slušný tipy, budu vděčný :) Pohybuji se v oblasti HK, MB, Liberec...díky moc

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz