fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 kvě 2024 13:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 31 pro 2013 01:51 
Offline
Nováček

Registrován: 15 zář 2013 16:37
Příspěvky: 30
Nemate fordaci nekdo přípravek na serizeni predvstriku cerpadla 1.8td 66kw? Nejlepe okoli melnik popr. Třeba do 50km? V servise mi radili abych tp nasteloval jen podle zvuku ale chci to mit v cajku a 100%
Cenu respektuju
Diky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 led 2014 02:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jestli se nepletu, tak ses tu ptal na rozvody a pak psal že už je máš hotový....a aretace čili nastavení čerpadla oproti klice a vačce je součástí nastavení těch rozvodů, tak tomu moc nerozumím...takže pravítko na aretaci vačky (u motorů s automatickým napínákem od 95 nutnost), čep aretace čerpadla (Lucas tuším lze aretovat dříkem 6mm vrtáku (zasouvá se směrem od kola rozvodů do čerpadla. otvor v kole a díra v těle je nahoře nad hřídelí) a trn na klikovku...3 prvky rozvodu (klika, čerpadlo a vačka) se zaaretujou, na kolech čerpadla a vačky se jednotlivý řemeny doladěj tak, aby po dopnutí napínacích prvků a kontrolním protočení motoru rukou (pětka kvalt a růčo za kolo) cca 2 otočky motoru, by měly jít všecny aretace zase snadno nasadit...lazení na ucho je u TD dost problém, protože to šlo u motorů kde šlo za chodu posouvat čerpadlo náklonem, u escortu je čerpadlo napevno, ladit to lze jen posunem hnacího hřídele oproti zbytku rozvodů, takže to za chodu nejde, je to poměrně odhad pro člověka s praxí, laický bajvoko nejni dobrý, dělá se to v rámci 2-3 stupňů úhlu v místech, kde nejni moc místa pro vercajk...pokud je čerpadlo ok, stejně to nejlíp pojede na origo aretaci...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 led 2014 02:44 
Offline
Nováček

Registrován: 15 zář 2013 16:37
Příspěvky: 30
Rozvody mam hotový, ale dělal jsem komplet přestavbu z 51kw na 66kw, tudíž i výměna čerpadla, rozvody mam nastavený dobře, ale na čerpadle je velkej prostor pro seřízení ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 led 2014 03:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Lucas má dva stavy, buď je dobrej a pak není potřeba nic na předvstřiku dělat, nebo je v háji a je potřeba nejspíš vyměnit za jinej kus, páč pouhý seřízení obvykle nestačí, takže repas a seřízení na stolici je spíš pro majetnější fandy, běžně člověk koupí jinej funkční kus...za těch patnáct let co se v těhle motorech hrabu jsem v ladění předvstřiku posuvem nic dlouhodobě pozitivního nenašel, a zbytek se seřídí na táhlech (volnoběh, maximální otáčky i přeběh)...otázkou je jak plně si konvertoval ten RVA na 66kw, pokud kompletně EEC-V managementu a DPCN čerpadla s elektronickou kontrolou předvstřiku, tak tam je každej úlet mimo chyba a navíc úplně zbytečnej, řj si "mechaniku" čerpadla hodí do adaptací podle poměru solenoid předvstřiku a snímač vstřiku...v určitejch momentech do toho mluví ještě "eko" bižu jako maf atd.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 led 2014 11:29 
Offline
Nováček

Registrován: 15 zář 2013 16:37
Příspěvky: 30
Blbe jsem to napsal, mel jsem escorta 66kw se zadrenym motorem, daval jsem do nej motor co byl z escorta 51kw, vse jsem prehazel na novej motor a vsadil ho tam, se starym motorem ale escort startoval mnohem lepe, ale jeste jsem ho poradne neprojel, treba se to jeste ustali, druhej problem je ze ani se starym motorem nefungoval selenoid ikdyz jsem ho menil za funkcni, nekde bude chyba ve vedeni nebo spis v nejakym snimaci, proste necvrdlika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 led 2014 16:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A čím se projevujou ty špatný starty, chytá špatně celkově nebo teplej chytá líp? Dost zásadní vliv na starty má stav baterky a celýho startovacího systému, pokud se to točí líně, tak to může bejt motor v top stavu a slušně startovat nebude.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 led 2014 19:04 
Offline
Nováček

Registrován: 15 zář 2013 16:37
Příspěvky: 30
Právě že točí slušně, ale cca 10x otočí startér než chytne, za tepla skoro hned, ještě zkusim dát nový žhavičky, pak mě napadlo jestli na čerpadle zespoda jak je ta páka do který vede lanko od motoru jestli jí nepřitáhnu, myslim si že jsem to nezapojil uplně na doraz, nevysledoval jsem jak to funguje, ostatní je snad v cajku, baterka nová a vstřiky atd. vše fungovalo, motor měl měřený tlaky a byli v pohodě, ten nefungující selenoid by to nemohl dělat?

Mimochodem moc díky za rady! Neznám z okolí žádnýho zkušenýho fordáka, nebo o něm spíš nevim


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 led 2014 22:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ten solenoid má na chod dost zásadní vliv, na starty určitě a na chod taky, třeba otcovo mondeo II z 98 s mrtvým solenoidem jelo za mnou na opravu do kopce sotva na dvojku, kde já s Expressem 1,8d naloženej bych jel na čtyřku, po opravě jezdí i 180 tacho po dálnici a ten kopec svižně vyfičí na čtyřku taky a plně obsazený...Takže to je jen takovej nástřel co to umí...před tím to studený hulilo šedivě a štiplavě, občas to "bouchalo" do vejfuku a o nějakým tahu se nedalo ani mluvit...a to tam veškerej zbytek byl plně funkční...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2014 00:00 
Offline
Nováček

Registrován: 15 zář 2013 16:37
Příspěvky: 30
Ahaaa, tak aspoň vim po cem zacnu ted patrat, prohledam forum, urcite tady budou navody na opravu, zatim diky!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz