fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

seřízení predvstriku- melnik popr.str.cechy?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=56857
Stránka 1 z 1

Autor:  Hanz002 [ 31 pro 2013 01:51 ]
Předmět příspěvku:  seřízení predvstriku- melnik popr.str.cechy?

Nemate fordaci nekdo přípravek na serizeni predvstriku cerpadla 1.8td 66kw? Nejlepe okoli melnik popr. Třeba do 50km? V servise mi radili abych tp nasteloval jen podle zvuku ale chci to mit v cajku a 100%
Cenu respektuju
Diky

Autor:  Walker [ 01 led 2014 02:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: seřízení predvstriku- melnik popr.str.cechy?

Jestli se nepletu, tak ses tu ptal na rozvody a pak psal že už je máš hotový....a aretace čili nastavení čerpadla oproti klice a vačce je součástí nastavení těch rozvodů, tak tomu moc nerozumím...takže pravítko na aretaci vačky (u motorů s automatickým napínákem od 95 nutnost), čep aretace čerpadla (Lucas tuším lze aretovat dříkem 6mm vrtáku (zasouvá se směrem od kola rozvodů do čerpadla. otvor v kole a díra v těle je nahoře nad hřídelí) a trn na klikovku...3 prvky rozvodu (klika, čerpadlo a vačka) se zaaretujou, na kolech čerpadla a vačky se jednotlivý řemeny doladěj tak, aby po dopnutí napínacích prvků a kontrolním protočení motoru rukou (pětka kvalt a růčo za kolo) cca 2 otočky motoru, by měly jít všecny aretace zase snadno nasadit...lazení na ucho je u TD dost problém, protože to šlo u motorů kde šlo za chodu posouvat čerpadlo náklonem, u escortu je čerpadlo napevno, ladit to lze jen posunem hnacího hřídele oproti zbytku rozvodů, takže to za chodu nejde, je to poměrně odhad pro člověka s praxí, laický bajvoko nejni dobrý, dělá se to v rámci 2-3 stupňů úhlu v místech, kde nejni moc místa pro vercajk...pokud je čerpadlo ok, stejně to nejlíp pojede na origo aretaci...

Autor:  Hanz002 [ 01 led 2014 02:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: seřízení predvstriku- melnik popr.str.cechy?

Rozvody mam hotový, ale dělal jsem komplet přestavbu z 51kw na 66kw, tudíž i výměna čerpadla, rozvody mam nastavený dobře, ale na čerpadle je velkej prostor pro seřízení ...

Autor:  Walker [ 01 led 2014 03:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: seřízení predvstriku- melnik popr.str.cechy?

Lucas má dva stavy, buď je dobrej a pak není potřeba nic na předvstřiku dělat, nebo je v háji a je potřeba nejspíš vyměnit za jinej kus, páč pouhý seřízení obvykle nestačí, takže repas a seřízení na stolici je spíš pro majetnější fandy, běžně člověk koupí jinej funkční kus...za těch patnáct let co se v těhle motorech hrabu jsem v ladění předvstřiku posuvem nic dlouhodobě pozitivního nenašel, a zbytek se seřídí na táhlech (volnoběh, maximální otáčky i přeběh)...otázkou je jak plně si konvertoval ten RVA na 66kw, pokud kompletně EEC-V managementu a DPCN čerpadla s elektronickou kontrolou předvstřiku, tak tam je každej úlet mimo chyba a navíc úplně zbytečnej, řj si "mechaniku" čerpadla hodí do adaptací podle poměru solenoid předvstřiku a snímač vstřiku...v určitejch momentech do toho mluví ještě "eko" bižu jako maf atd.

Autor:  Hanz002 [ 01 led 2014 11:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: seřízení predvstriku- melnik popr.str.cechy?

Blbe jsem to napsal, mel jsem escorta 66kw se zadrenym motorem, daval jsem do nej motor co byl z escorta 51kw, vse jsem prehazel na novej motor a vsadil ho tam, se starym motorem ale escort startoval mnohem lepe, ale jeste jsem ho poradne neprojel, treba se to jeste ustali, druhej problem je ze ani se starym motorem nefungoval selenoid ikdyz jsem ho menil za funkcni, nekde bude chyba ve vedeni nebo spis v nejakym snimaci, proste necvrdlika

Autor:  Walker [ 01 led 2014 16:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: seřízení predvstriku- melnik popr.str.cechy?

A čím se projevujou ty špatný starty, chytá špatně celkově nebo teplej chytá líp? Dost zásadní vliv na starty má stav baterky a celýho startovacího systému, pokud se to točí líně, tak to může bejt motor v top stavu a slušně startovat nebude.

Autor:  Hanz002 [ 01 led 2014 19:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: seřízení predvstriku- melnik popr.str.cechy?

Právě že točí slušně, ale cca 10x otočí startér než chytne, za tepla skoro hned, ještě zkusim dát nový žhavičky, pak mě napadlo jestli na čerpadle zespoda jak je ta páka do který vede lanko od motoru jestli jí nepřitáhnu, myslim si že jsem to nezapojil uplně na doraz, nevysledoval jsem jak to funguje, ostatní je snad v cajku, baterka nová a vstřiky atd. vše fungovalo, motor měl měřený tlaky a byli v pohodě, ten nefungující selenoid by to nemohl dělat?

Mimochodem moc díky za rady! Neznám z okolí žádnýho zkušenýho fordáka, nebo o něm spíš nevim

Autor:  Walker [ 01 led 2014 22:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: seřízení predvstriku- melnik popr.str.cechy?

Ten solenoid má na chod dost zásadní vliv, na starty určitě a na chod taky, třeba otcovo mondeo II z 98 s mrtvým solenoidem jelo za mnou na opravu do kopce sotva na dvojku, kde já s Expressem 1,8d naloženej bych jel na čtyřku, po opravě jezdí i 180 tacho po dálnici a ten kopec svižně vyfičí na čtyřku taky a plně obsazený...Takže to je jen takovej nástřel co to umí...před tím to studený hulilo šedivě a štiplavě, občas to "bouchalo" do vejfuku a o nějakým tahu se nedalo ani mluvit...a to tam veškerej zbytek byl plně funkční...

Autor:  Hanz002 [ 02 led 2014 00:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: seřízení predvstriku- melnik popr.str.cechy?

Ahaaa, tak aspoň vim po cem zacnu ted patrat, prohledam forum, urcite tady budou navody na opravu, zatim diky!

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/