fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
podobnost 1.6 a 1.8d hlav http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=56867 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | honzik [ 03 led 2014 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
mam doma jeden motor 1.8 s puklou palicí a druhej 1.6d kterej dodělava ae ma dobrou hlavu tak mě napadlo jesi by ta 1.6 hlava nepasovala na tu 1.8... pokud o tom nekdo neco víte tak poradte protože se mě nechce bez jistoty sundavat z te 1.6ky hlava, je to zbytečny těsnění pokud by to nepasovalo |
Autor: | anthAn [ 03 led 2014 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
jako první se koukni do katalogů na tvar a rozmístění děr u těsnění pod palicí |
Autor: | honzik [ 04 led 2014 16:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
to jsem provedl akorat mě trošku znepokojuje že na 1.6d jsem našel v katalogu dva druhy těsnění a každy bylo v něčem jiny |
Autor: | moto [ 05 led 2014 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
Akto chceš dať na MK6 a viac nebude to možné...hlava má malé diery na upevňovacie skrutky.(iba ak prevŕtať) Na modely MK4,5, to je technicky možné, ale výkonovo to bude slabšie. Hlava1,6 má menšie ventily a aj menšie diery v sacích kanáloch... |
Autor: | honzik [ 05 led 2014 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
díky ti za radu... o vykon mi v tomto případě ani moc nejde jde mi o to že ta 1.6D už tak nejak skomíra a mele z posledního a ta 1.8D je v dobrem stavu akorat nema palici tak je pro me jednodužší udělat tenhle krok než schanět celej 1.6D motor |
Autor: | anthAn [ 05 led 2014 17:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
jo a asi nebude sedět "ET" řemenice na vačce.... bude to chtít proměřit |
Autor: | honzik [ 05 led 2014 22:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
to už mě tak netíží... jelikož se na obou motorech aretují rozvody na druhe straně vačky pod ventilovym vikem tak si s tím kolem mužu dělat co chci a řekl bych že soustruh si s tím nejak poradí i když bych si měl vyrobit nový |
Autor: | Gemini [ 12 led 2014 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
eště se tu neukázal nikdo dost chytrej , 1.6 hlavu na 1.8 dát nemůžeš protože a jelikož má menší komůrku , kompresní poměr je nastavenej na menší motor , takže to budou slušný detonace a nejspíš to foukne , pokud se s tim chceš srát můžeš to zkusit dohnat vyššim těsněnim pod hlavu , ale nejjednodušší je sehnat 1.8 hlavu |
Autor: | honzik [ 15 led 2014 23:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
to mi trošku připadne jako blbost... origo tlaky maj ty motory řekl bych stejny a že by o 2mm vetší vrtaní dělalo zas takovej rozdíl se mi nezdá |
Autor: | anthAn [ 16 led 2014 01:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
Tak to prostě zkus, slož to dej tam biturbo a jezdi... |
Autor: | W50L [ 31 kvě 2014 22:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
A nebo do bloku z 1,6 dej kliku a ojnice z 1,8 a máš z toho 1,8:-) Ty bloky jsou stejný. |
Autor: | Micko [ 19 črc 2020 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
Zajímavé téma...v technicaku mám 1.6D (MK4) vypadá to jako MK4, ale kód na motoru RTG (=1.. Tak jak je to možné? Začínají frfňat na STK. |
Autor: | Walker [ 27 črc 2020 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
Ten motor je mnohem mladší než to auto a je to 1,8...1,6 (LTx) lze snadno poznat podle typicky plechovýho víka ventilů se šrouby po obvodu a rozvodu řetězem, zatímco 2x řemen a hliníkový víko ventilů na třech šroubech shora je znak 1,8d...na STK frfňat budou na cokoliv, maj "povinnost" vyřazovat starý a nezpůspbilý káry...je to evidentní, mám dvě auta, jedno je v trendu věkem a technická je banalita a pak mám druhý co je rv 97 a má lehce přes 100k najeto a tam už se hledaj důvody, tu lambda sonda je vrtkavá nebo vejfuk co by vystřelil bramboru netěsní, nebo se do zprávy napíše i když to prošlo že jsou vydřený kotouče i když jsou před stk daný nový i s deskama... Prostě si technik ty závady "lehké" vycucá z prstu. Je v tom evidentní snaha otrávit vlastníka takový "starožitnosti" aby si koupil něco víc eko, nevadí že to bude hajtra, hlavně když bude do dvou ekotříd pod topem... |
Autor: | Micko [ 10 zář 2020 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
Jsem rád, že to tady ještě žije a díky za odpověď. Napsal jsem to zprvu koukám blbě - v techničáku mám normálně objem 1597 a kód RTB. Což samo o sobě je divný, protože 1.6D by měla být LTx. RTB mám i vyraženo na hlavě a je to tedy podle všeho kód pro 1,8D. Nicméně mám 2 řemeny, ale plechové víko se šrouby okolo, takže to vypadá jako 1.6D Tak teď vlastně stejně nevím jak je to možné. To s tou technickou je tak, jak píšeš. Kolega se jednou prokecl s dalším faktorem - stát má statisticky vysledováno, že 20% aut by nemělo projít. No a protože mnoho z těch vraků projde (úplatky, známí, atd.), tak pak někde musí podříznout "neznámý" tak, aby jim ten poměr seděl... |
Autor: | Micko [ 16 zář 2020 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
Tak né, ty řemeny jsou sice dva, ale počítám do toho i klíňák...čili ano, čerpadlo je poháněno ozubenýma kolama a vačka od čerpadla řemenem. |
Autor: | Walker [ 16 zář 2020 12:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
Tak pak by to měl být 1,6d....a pokud to nenese označení LTx, tak bude nejpíš nějak přeraženej, páč udělat hybrid 1,6 a 1,8 asi nejni tak snadný, ono to nejni snadný ani mezi jednotlivejma typama 1,8D...třeba nepasujou kolínka na odvětrání ventilovýho víka, šrouby hlavy maj různej průměr a jinej závit, takže do starý hlavy s malejma dírama ty novější silnější šrouby nejdou a spousty jinejch drobností je jinak. Takže aby to někomu stálo za fyzický předělávání si nemyslím. Ono kromě typu motoru je tam i jeho číslo a to pokud sedí s vinem je důkaz původnosti motoru...měl jsem podobnej problém, auto mělo v techničáku zapsanej typ RTB ale v autě už od výroby byl RTA no a pak bylo na mě přesvědčit lidi na registraci vozidel, že to je jaksi úřední omyl, jelikož sehnat motor RTB se stejným vinem navíc anglickým je asi stejně pravděpodobný jako vyhrát několikrát po sobě první cenu ve sportce. K omylu došlo nejspíš při přepisu velkýho techničáku CZ z A původního. |
Autor: | Micko [ 29 zář 2020 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podobnost 1.6 a 1.8d hlav |
Tak záhada vyřešena, vzal jsem to dráťákem a hle..nad RTB je napsáno LTC Tak teď to jen nechat změnit v techničáku... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |