fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 17:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27 úno 2014 16:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Zdravím Forďáky..
Jsou to 2 problémy ohledně 2 escortů.. Oba TD 66kW

CO se týká prvního escorta ať je teplý či studený při vytočení na 4000 ot. se za autem objeví obrovskej černej lívanec, našel jsem tady tenhle obrázek pro porovnání. Není tak rozsáhlý jako tady protože výfuk je čelně dolů, ale je ještě 1 tak hustý černotou.. Mám podezření, že má krapet přidáno na čerpadle, ale to by bylo poznat na spotřebě ne? .. Spotřeba se drží cca 6-6,5 jako náš druhý escort v kombajnu..
Obrázek

Druhý problém se týká mého stříbrného kombajnu. Také kouří černě při startu a záběru, smrdí jak trambus, ale to je vedlejší. I ve stavu půlky nádrže po naprosto plynulé jízdě z ničeho nic dupnu na brzdu a otáčky spadnou cca na 500 a chce vermomocí chcípnout (Někdy i chcípne a zaboha nechce chytnout). Dokud mu nepřišlápnu plyn klepe se v 500 otáčkách..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2014 01:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Z barvy auta toho fakt moc nevyčtu...abych se hnul z fleku, tak by bodlo víc informací o tom co ten čmoud vyrábí, což bejvá motor....td 66kw je spousta variant a společnou maj akorát základní mechanickou část, řízení motoru maj právě jiný...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2014 13:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Jsou to auta s úplně stejnými motory, tudíž:

1.8TD 66kW RFD, tudíž bez řj. ne?

A ještě jsem se zapoměl dodat a zeptat se. Escort který při vytočení dělá černý flek drží moc velký volnoběh.. cca 1200 ot. i za teplého stavu takže sytičem to být nemůže.

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 bře 2014 14:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Já to pořadí otočím a začnu tím stříbrným...Tam u toho chcípání jsou možný dva vlivy, buď je někde v palivový cestě humus a při brždění (nevím jak prudkým) se vlivem kinetiky nahrne do cesty a přicpe přívod nafty, nebo je příčinou elektrická vada, kdy není dostatečný napětí na stopventilu a nedostává se nafty. Uhnilý kablíky, zaoxidovaný konektory a podobný záležitosti tohle uměj...Začal bych kontrolou kabeláže k čerpadlu v motorovým prostoru, tam to dostává nejvíc zabrat na změny teplot a vlkost, když to nepomůže, pokračoval bych u pojistkovky (vyklopit, pohejbat za chodu motoru kabelama) a jako poslední trošku raritní závadu bych bral vliv spínače brzdovýho pedálu, pojistkovky bejvaj ve spojích časem vadný, uměj se "potit" a tvořej se tam vodivý cesty, takže nejde úplně vyloučit, že šlapání na brzdu nevypíná naftu... k tomu kouření se nedá říct nic přesnýho, jen to co říkám stále dokola, černej kouř je špatně spálená nafta, příčinou je buď málo vzduchu, nebo malej tlak ve válci nebo pozdní počátek vznětu (k vznětu nafty dochází v horní úvrati nebo lehce po a nafta prohořuje za snižujícího tlaku a nižší počáteční vznětový teploty, čímž se spaluje pomaleji a hůř...podobný důvody kouře budou i u toho prvního auta a pokud se kouření projevuje nejvíc v době "zátahu turba" je ve hře i stav turbokorekce na čerpadle...Taky je možnost, že kouření je daný "přikrmováním" motoru olejem v sání (větší profuk válcema a tím vyšší tvorba olejový mlhy odváděný do sání nebo prolínající turbo) To je tak pro začátek asi vše, až něco projdeš a vyloučíš tak můžem pokračovat. Ten zvýšenej volnoběh bych viděl jako špatně nebo záměrně nastavenej na šroubu čerpadla...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 bře 2014 16:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Mám tendence hledat "atypický" závady, jelikož předpokládám že tazatel základní věci už prošel a vyřešil, takže jsem vůbec nezmiňoval vstřiky, ty kouřivost ovlivňujou taky nemalou měrou, ty časem ztrácí svoje vlastnosti, který jsou jednak počáteční tlak, na tom závisí a i na stavu trysky schopnost tvorby jemný mlhy, a pak i schopnost správně zavírat (špatný palivo nebo špatný odvod tepla z čela trysky nedoléhající tepelnou podložkou způsobí přidírání jehly v trysce a to změní mechanicky poměr, trysku zavírá přesná pružinka navíc seřízená podložkami na požadovaný tlak, nafta vstřikuje vlastně tím že tlak nafty z čerpadla přemůže tu pružinku a přes trysku rozmlží do válce) Pokud vstřik otevře při nižším tlaku, nebo nerozmlží tak najemno, tak větší kapky nafty hoří hůře, nižší tlak je vstříknutej i dřív (pevně nastavenej rozvod motoru, přesnost počátku vstřiku je daná nastavením čerpadla vůči pístům a momentálním stavem vstřiku udržet vstřikovací tlak..čerpadlo prostě otáčením postupně zvedá tlak až vstřik přefoukne a z toho je jasný že slabší otevře při nižším tlaku a stačí mu menší úhel otočení čerpadla)..Takže pokud je nafta dobře rozmlžená a rozvířená (tyhle motory jsou předkomůrkový, a v hlavě jsou vložky s přesně daným průřezem a úhlem vstupu zajišťující rovnoměrný rozvíření rozmlžený nafty v celým objemu spalovacího prostoru) tak prohoří rychle, dá nejvíc energie do pístu a kouřivost je minimální, když něco z toho není v dobrý kondici, tak se kouřivost zvyšuje, navíc v souvislosti se stavem vlastního válce...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 bře 2014 14:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Tak jsem nejspíš přišel na 1 z důvodu kouřivosti ségry esca.. KDyž dneska bylo tak pěkně řekl jsem že se jí na to na oko celkově podívám, když jsem se podíval okolo turba celé je to tam poblité od oleje, a když jsem sundal intercooler zjistil jsem že sání je celé mokré a plné oleje.. Takže pokud dobře cháu esco nám bude pálit i olej a proto tak kouří ne?.. Dodám fotky hned jak se nabije mobil :-D

P.S. co se týká mého kombíku po vyjmutí Alarmu zatím žádný problém se zadupáváním brzdy a chcípáním není ..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 bře 2014 18:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Nějaké fotky.. To sání už tak černé není neboť jsem to vytřel prstem .. Ale Bylo to fakt dost mokrý .. Pro porovnání můj Turbo prostor versus její:
Můj:
Obrázek
Její:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Taky to bleje někde u svodů, ale v tom samým místě bleje i můj..:
Obrázek

Jinak.. Nastartoval jsem bez intercooleru, dal ruku nad turbo a vytočil ho na 4k .. Ale žádnej olej nevylítal. Vyčistil jsem intercooler a auto z niřeho nic nezačoudí.. Jen takovej jemnej šedivej kouř při záběru, ale to už je normální si myslím.. Jinak .. sorry za kvalitu videa jen blbeček to jde zkoušet na kameny a telefon dá přímo na zem :-D
http://www.youtube.com/watch?v=HVROW1hGqbQ&feature=youtu.be

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2014 22:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tak to je dobře, že stříbrňák už je v pohodě, "opět" se ukázalo, že příčina byla někde jinde než kde by jí kdekdo hledal...že by byla radost pohledět na oba motory, to se zrovna říct nedá :) ...ten druhej se moc podle mastnoty "diagnostikovat" nedá, na prolínání oleje z turba bych to neviděl, spíš někde netěsní přívod nebo odvod oleje, ale klidně to může bejt oblitý i olejem z řízení...chce to umejt a najít odkud to teče. Pokud to přestalo kouřit po vyčištění sání potažmo cooleru, tak to mělo málo vzduchu a bylo to přidušený...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2014 14:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Co se týká vzheldu mého motoru, je práce.. Po vejplatě se kupuje nějakej pekáč na ježdění do práci a Esco pude do generálky :) .. Novej předek: Světla, nárazník, blatník kterej nám pěkne rozkvetl a spol.. Taky půjde motor ven a uvidíme co se s tím dá udělat :roll:

Tak ohledně stříbrňáka se chci zeptat, jak lze poznat katalyzátor K.O.. Já jen že motor šlape jak má, zakouří si jen při nastartování, ale strašně smrdí. Je to jako by okolo projela tatra naložená až po ko*ot a to i na volnoběh ..

Co se týká toho druhýho kouřit to po vyčištění přestalo, ale druhej den už to za sebou při rozjezdech za sebou nechávalo dehtové a sazné lajny.. Ale pokud saje na prázdno bez turba nekouří..
Taká poznámka.. Na stříbrným se dotknu plynu pustím spojku a má tendenci si hránout.. na ségry dám nohu na doraz dolů, pustím spojku a auto zaškube a udělá prd, jako by se vážně dusilo..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2014 14:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Fotka zkresluje, ale reálně je to vidět opravdu hodně
Rozjezdy z nižších otáček ..
Obrázek

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 bře 2014 19:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ten "katalyzátor" je jen keramika s mikrokomorama kde se "spalujou" žárem saze, takže za studena to nefunguje a může se to zničit jen zapečením (už hustotu nepobere a zacpe se) nebo mechanicky, že keramika popraská a ucpe výfuk. Smrad u Stříbrňáka by mohl dělat horší stav vznětu některýho válce...tlak válce, vstřik...Ta černá čára za druhým autem a nekouření během otevřenýho sání mě vede k domněnce, že turbokorektor je rozhozenej...stačí odpojit tu hadičku mezi turbem a jím a prubnout chodem...mělo by to být línější ale bez černejch čar...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 bře 2014 13:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Stručněji pro dementa :-D .. ---> Co znamená: "Prubnout chodem?"

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 bře 2014 20:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
:smt005 :smt005 prostě nastartovat a projet to...

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2014 09:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Mě hned nesežer :smt098
Furt čekám něco složitějšího .. Tohle je jak pro blba kousek kousek kousek :-D .. Už ať jde ten můj pod kudlu :roll:

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2014 10:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Taková otázka, Tou hadičkou má proudit pouze vzduch? .. Mě když se to odpojilo samo od sebe že se utrhly svorky měl jsem celej naft. filtr od oleje protože to bylo rozpojený v tom místě.

Odpojeno, zkouška projet to.. Totálně bez tahu i s nohou zaduplou dole :-D .. Po projetí zpět napojeno a zase to trošku táhne.. Ten ségry šmejd je línej tak i tak..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2014 11:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A co bys čekal že tam bude proudit? Kdybys měl aspoň trochu tucha jak to funguje, tak to tlakem vzduchu na membránu mechanicky přidává naftu a pokud to máš plný nafty, tak ta v turbu běžně není, tak logicky pochází z čerpadla kde běžne bývá a membrána je děravá...což nejni dobře...ta nafta když se do turba dostane, tak pak to přestane bejt líný, naopak než jí to zmlsá, tak to udělá solidní "forsáž", pokud se to stane při zařazený rychlosti za jízdy to je "jen" nemilá epizoda kdy si auto na pár vteřin "vyrazí" s černým oblakem hodným statného hlavonožce, pokud to je bez kvaltu, tak otáčkoměr zažije rekord... :)

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2014 12:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
No tak nevěděl jsem jestli vzduch když jak říkám mě se to cca 2 měsíce zpátky odpojilo za filtrem a celej mi to poblilo olejem.. CO jsem to napojil olej se neobjevil .. Ano celou přednášku jsem pochopil :-D táčkoměr nebo i celej motor? .. Nachvilku než řekne pápá nebo to vydrží..

Jinak jak říkám.. Odpojeno, projeto, zpět napojeno, ale bez výsledku - Kouř přetrval .. Znova jsem se ujistil zda to za otevřeného sání nekouří a skutečně ne ..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2014 13:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To z čeho ti tekl olej bych z principu považoval za vratný vedení oleje s turba zpět do motoru...což je něco jinýho. Nějak nechápu, jak může auto u stejný věci (uměle vyvolaná ztráta tlaku turba) byť učiněný dvěma způsoby činit rozdílný chování...když otevřeš sání, tak tlak turba jde do vzduchu (chybí cooler) a do turbokorektoru taky nic nejde, jelikož tlak se "bere" ze stejnýho momentálně otevřenýho místa, čili v tu dobu to jede jen jako diesel...což když je to zapojený a odpojí se korektor je téměř to samý, čerpadlo jede jako dieselový, nemaje jak "zjistit" zda turbo tlačí a kolik, tak směs neobohacuje...z toho plynou jen dvě teorie....první, že kompletně zapojenej sací okruh s turbem dává míň vzduchu než ta otevřená varianta, nebo teorie druhá, že v kompletním stavu je do sání zapojený i odvětrání klikovky, který by sání "dusilo" přílišným "cartergasem"...což se opět dá snadno "diagnostikovat" otevřením víčka na olej a pokud to hulení ustane, tak je to jasný...Tak matně mě napadá, jak je na tom EGR ventil? Jestli zůstal viset, nebo jestli nefunguje to podtlakový ovládání a zůstává otevřenej tak to je taky možnost...tam stačí sundat tu hadičku z Egru...Laicky řečeno, měl by v ní bejt podtlak pouze v době motoru bez zátěže...pod plynem už ne...EGR je víceméně ekopíčovina do města, kdy by auto stojící v koloně mohlo produkovat "méně" škodlivin, v momentě kdy se auto rozjíždí a potřebuje tah a tedy hlavně dost kyslíku, tak by měl zavřít a jet na čistej vzduch...pokud nezavírá a auto se rozjíždí na vlastní splodiny, tak netáhne a hulí ještě víc, takže je to horší než kdyby tam ten ekokreténismus nebyl...paradoxně starej mechanickej diesel byl za svou životnost ekologičtější než dnešní common rail, protože nedokázal plodit tak "jemný" splodiny a svou "mechaničností" nedokázal tak "uletět" v případě poruchy mimo mísu jako dnešní křemíkoidi...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2014 14:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
To z čeho mi chcal olej byla hadička kterou jsem dneska ségře odpojoval u ní .. Vedlo to z toho turbokorektoru, tak to nic zpětného bejt nemůže ne? .. Ostatní hadičky byli těsný nikde nic nechcalo..

Takže 3 varianty.

Odvětrávání kliky ozkouším
EGR překontroluju
Ale co v případě že to dává málo vzduchu?
Ale až zejtra.. Daily car právě odcestoval do práce :roll:..

Ještě jsem zapoměl.. Jeden průser za druhým ..
Studený auto. Příjde, nastartuje .. hned odjede a stačí přejezd 13km a auto už chladí i za jízdy saharou, Kouří se z toho .. V létě se s tím nikam neodjede .. Na přístrojovce to teplotu ukazuje na začátku NORMALU..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2014 20:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ty mi dáváš... :D ...Pokud ti leje olej z hadičky turbokorekce a turbo máš s celým okolím zasraný tak to znamená asi co? Neznám motor, kterej by šel normálně nastartovat studenej a byl tak v hajzlu na spodek aby dokázal odvětráním klikovky zalejvat turbo olejem, ale dokážu si představit vydechlý turbo, který teče jako Dunaj...a ten olejovej bordel bude unikající tlak naolejovanýho vzduchu kde to "fouká" mezi turbem a coolerem...jestli to jezdí na olej, tak ho v motoru moc nebude...Proč fouká sahara? Je to opravdu tak horký, nebo je špatný čidlo sahary a fouká to brzy? Co termostat? Nejni přicpanej chladič? Není v nárdžce nadlimitní pokles vody po zahřátí, nebo nejni tam přílišnej přetlak? Běžně v nádržce je parní přetlak, kterej ale po odfouknutí víčkem nádržky ujde a chvilku trvá než se udělá znovu, pokud to odfukuje znovu hned po předchozím povolení a navíc voda smrdí po vejfuku, tak to tlakuje do vody což je vadný těsnění pod hlavou nebo hlava sama....Ale takhle to nejde dělat...já tu sepisuju slohový cvičení, vypíšu tři možný příčiny ty pak dodáš "novou" indícii a nakonec je to čtvrtá varianta...já tu můžu reagovat jen na to co mi dodaj vzdálený oči a uši...zkus se vcítit do mých možností...zavaž si oči, zacpi uši a zkus něco opravit.... :lol: ....k tomu abych zbytečně netápal potřebuju mít co nejucelenější pohled na motor jako celek...pokud je závad víc, tak je vypsat najednou páč můžou spolu souviset...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz