fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 10:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 bře 2014 12:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Promiň, snažím se vyjít vstříct jak jen můžu, jen nejspíš nevysvětlím vše.. Takže to vemu pěkně od detailu..
Moje auto vynecháme. Jezdí jak má.. čeká ho generálka.. Mě chcal olej z hadičky turbokorekce, ale turbo mám čistý.. Bylo to na filtru

Co se týká sestry a tý hadičky turbokorekce u ní je pouze vzducch, ale celý turbo od oleje, ale zjistil jsem že je vážně prasklá ta propojka mezi turbem a coolerem. To bych vynechal. Co se týká teploty motoru, vážne je horkej a kouří se z celého motoru, takže sahara má důvod běžet .. Jen neběží v kuse .. Termostat běží OK .., chladič je studenej, ale všechno ostatní horký.. Tlakovat do vody to nebude jak říkáš chvilku trvá než se v nádržce udělá přetlak a voda smrdí fridexem a tím klasickým smradem.. Jak říkám snažím se vyjít vstříct občas natočím video a jinak se zkouším to vysvětlit .. Dneska jsem zase skusil něco natočit, jak kouří motor tam vidět není, ale dneska kouřil nějak obzvlášť hodně a smrdí olejem..
Zkoušel jsem otevřít víčko oleje, kouří pořád.. EGR ventil jsem odpojil, ale nevšimnul si žádné změny .. Nehejbe se .. Ani zapojenej ..
https://www.youtube.com/watch?v=fLWF07P9EIs&feature=youtu.be

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2014 13:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Zase krok dopředu.. Když jsem naposledy auto studoval (tejden - odježděno cca 600km), kontroloval jsem měrku oleje a byl maličko nad MAX.. cca 2mm, teď když jsem ji zkontroloval je cca 3-4mm pod MAX, takže chlapec nám žere olej .. Protože tak smrdí a po očištění turbo prostoru a zalepení díry na spojce mezi coolerem a turbem se olej neobjevil..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2014 16:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tak musíš teď zjistit, odkud se ten olej v tom sání bere, když to celej prostor kolem turba zasírá...Jsou jen dvě možný cesty, buď tam prolíná turbem ( z mazání turba to prolíná k turbíně) nebo z odvětrání víka motoru a do turba se to "jen" nasává...teoreticky by se nějakej olej mohl spalovat přes gufera dříků ventilů, ale to by nemastilo kolem turba, maximálně pokud by to teklo do sacího by to mohlo hulit ale furt, kdyby to lilo kolem vejfuku, tak by se olej pálil ve vejfuku a byl by patřičně olejově cítit....Takže diagnostický teorie máš, tak můžeš bádat...K chlazení, nějak nerozumím filozofii, že motor je rozpálenej, chladič je studenej a termostat je dobrej...to bych byl rád kdybys to nějak vzal v potaz....pokud by čistě teoreticky dobrej byl, tak bys musel mít zacpanej chladič nebo vodní pumpu s olámaným lopatkovým kolem, pokud by byla v hájku pumpa, tak by ti při plným větráku rychle vychladlo topení, když by se voda moc nehejbala, tak by průvan větráku rychle vychladil výměník...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2014 17:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Tak po delší odmlce jsem zase zpět! S novými informacemi a nejspíš i rozuzlením :D . Co se týká teploty to je zatím jediný problém.. Termostat jsem myslel tak, že byl demontován, oodzkoušen v horké vodě a otvírá se.. Vodní pumpa musí být OK, protože topení drží teplotu jak dlouho chci.. Řeším tedy problém s vysokou teplotou motoru..

Co se týká kouření, mám celkem jasno (TURBO). Včera byl za ségrou na návštěvě kamarád, a bohužel auto poznal, jeho majitele zná taky, jaký je to pohádkář a rozpovídal se o autě.
Jezdili s ním do práce do německa a na autě je vadné turbo, takže olej bude prolínat přes mazání. Také se zmínil o neznámé závadě na čerpadle, kterou majitel nějak pořešil, protože auto prý při nastartování skákalo celé jako koza nějakou chvíli, kdežto nám startuje zcela normálně, jen dýl točí.
Taky nám majitel napovídal že je auto celé vyvařené, ale kamarád nám oznámil, že celý prostor rezervy a spol je vylitý gumoasfaltem protože tam chčije :lol:..

P.S. Ještě jedna věcička: Týká se mého Stříbrňáka, Je možné, že mi blbne snímač otáček? Protože od dnešního dne při každém nastartování (5x nastartování) mi otáčkoměr zůstane na 600ot. A drží tak třeba 2min i dýl.. Až když ho začnu prošlápávat tak cca za 10-15s se chytne a ukazuje jak má, nebo že by se sekla ručička a silou tlačení že má být na 2000 ot. vylítne nahoru?

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2014 18:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Sní mač otáček má jen EEC-V motor, kterej ho potřebuje pro chod motoru a z něj je víceméně "nahodou" vytaženej signál pro otáčkoměr, když už tam je...všechno ostatní bez EEC-V má jinej otáčkoměr kterej běhá na střídavý napětí z altíku...takže máš nejspíš chybu v altíku, buzení se probere až po přidání plynu...stačí natočit a v době "nefunkce" otáčkoměru změřit napětí na baterce...pak přidej až se chytne a zase přeměř a uvidíš...jestli se nepletu tak pro otáčkoměr je výstupní signál označenej na altíku písmenem W.....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 dub 2014 20:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Už si to nějak pořešil?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 dub 2014 21:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Omlouvám se za neaktivitu, chtěl jsem napsat až budu něco vědět. Nemám Po ruce Volt/Amper metr na přeměření napětí. Je to poviná výbava, ale při stěhování se mi vytratilo 1/2 nářadí.. A když si řeknu kámošovi je to jako mlátit obilí. Hned jak budu něco vědět otáčkoměrem se pochlubím.

Mám na vás otázku. Vlastně 2 .. Obě na sestry auto..

Měla tahle jebka vyhřívání čelního skla? Rozebral jsem palubku a pod vypínačem vyhřívání jsem našel 2 konektory, ale vypínač je vyměněm pouze za 1konektorový a to na zadní sklo.. Radši se zeptám ať vím jistě, ale myslím že mýlit se nemohu..
Obrázek

Druhá otázka je ohledně turba.. Od vyčištění cooleru a zaslepení dírky mezi coolerem a turbem.. Turbo při tahu od 3tis ot. přímo syčí a v pozadí je slyšet vysoký pískot, kontroloval jsem netěsnoty a nikde nic.. V mém escu to neudělá ani při 4,5tis.. Hnul jsem s matičkou, ale tak cca o 1/4 závitu což myslím, že je nesmyslné aby to něco provedlo..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 dub 2014 22:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ten dvoukonektor u vypínače ohřevu ještě nic neznamená, kabelovej svazek se leckdy nevyplatí vyrábět ve dvou variantách, tak se použije jeden i když něco zůstane nezapojený...spíš bych pátral po velkým zeleným relé za baterkou, z něho vedou silný dva vodiče cca 6mm2 tuším fialovej s žlutým pruhem do prostoru spodních rohů okna, a taky je obsazená pozice pojistky ohřevu okna na pojistkách u baterky, tím se dá zjistit, jestli to někdy ohřev mělo. To turbo mám pocit je podle symptomů prostě mrtvý...je furt mastný a v záběru hučí, prostě uložení hřídele turba už má svý lepší časy za sebou, prostě ho vzít a vyměnit za jiný funkční...když si vezmeš tu vrtulku v sání a spotřebu vzduchu motoru navíc dodávanou pod tlakem kolem jednoho baru, tak je jasný že se má co točit aby to dala...turbo je náročnej díl točící se i 120 000 otáček za minutu kde je z jedný strany prohřívaný splodinama z výfuku a z druhý chlazený i leckdy mrazivým vzduchem a mazaný černou břečkou co někdy před 20 000km byla novým olejem... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 dub 2014 23:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Ten ohřev zkontroluju, ale pojistky u baterky sou obsazený všechny.. Podívám se po tom relé..
No s tím turbem fakt potěšení.. Nu což hold dostane jiný turbo, ségra vyfasuje jiná auto a s tímhle vymetu první terén po cestě .. Tohle auto nemá budoucnost :smt006. Dneska se na tom rozpadla tahle mrdka na převodovce, prostě to spadlo z tejho železa na kterým to drží, nasadil utáhl a čekám kdy ta spojka odejde totál. Do toho se nevyplatí rvát prachy.. Hlavně že to svítí a kabely od audia roztahaný po celým autě :smt021 (Už od předchozího majitele)
Obrázek

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 dub 2014 17:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Tak jak jsem napsal. Pojistky u baterky obsazený všecky a za baterkou jsou dvě větší relé.. Zelené a šedivé. Jestli to vede k oknu jsem nezkoumal nestihl jsem vyndat baterku když ta herka pořád někde lítá..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 dub 2014 07:03 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Šedivé relé je na klimu, to zelené na ohřev čelního skla. Na stopro najdeš i ty konektory v rozích pod oknem. Skoro to vypadá, že někdo měnil čelní sklo a místo drahého vyhřívaného dal jen obyč. A vyměnil i ten dvojitý spínač za jednoduchý. Nemusí to být nutně habaďůra, jen downgrade.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 dub 2014 16:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Šedivé relé na klimu? .. No moment. Tohle klimu nemá..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 dub 2014 18:46 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tak buď mělo, nebo je tam elektrika bastl z bůhvíčeho :-D

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 dub 2014 21:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Docela zděsení. CO je to vlastně zač.. A legal STK to neprošlo.. Když to ségra byla přepisovat řekli jí že na tom už rok nemá technickou, že to v PC nemají, naštěstí jí to teda vyčetli z TP..
Bůh ví jakou to auto má servisní historii. To asi nejde dohledat jinak než vymlátit z původního majitele co? :lol:

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 dub 2014 17:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Tak jsem zpět s dalším problémem. Nechci zbytečně zakládat o 2 autech 10 témat tak to budu řešit v tomhle vlákně :-) .
Problém se týká mého stříbrňáka.. Už cca 2 tejdny jezdím na zcela horký motor (Komplet - Chladič, cooler, motor), kouří se z měrky oleje a vrací mi vodu do nádržky.. (Nedělá se v ní tlak, prostě mi tam vrací vodu..) Jezdím na MAX měrku a když ho nechám chvilku klapat teplej vyrazí mi vodu až po víčko a začne přetejkat ven..

EDIT: Zapomněl jsem dodat.. Sahara se mi ještě nikdy nepustila, a kde se u esca nachází čidlo teploty? .. Protože ručička teploty leží dole, nezvedne se..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 dub 2014 07:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Opět, může to být slepenec několika problémů.
Přiznám se, že jsem ztratl přehled o tom, jaký má ten tvůj stříbrňák engine management, jestli EEC4 nebo EEC5. Kupodivu to má vliv i na to, jak je řešená teplota a chlazení. Pokud se nemýlím, tak u EEC4 najdeš na chladícím systému celkem 3 čidla - dva na domečku termostatu, jedno pro budík (šikmo zespodu), druhé pro EEC (nahoře) a pak ještě termospínač na hadici právě pro ventilátor. Později Ford tohle všechno zredukoval (ale nejsem si právě jistý jestli už od EEC5) na jedno čidlo na domečku termostatu - pro řídící jednotku a ta pak posílá i signál do budíků a pro ventilátor.
U tebe je to ještě 'vylepšené' tím šedivým relé pro klimu..teda jestli si to nepletu s tím tvým druhým autem, které je zbastlené z bůhvíčeho (mimochodem, když to nemá klimu, ale to šedivé relé jo, jak vypadá knoflk na přepínání rychlostí ventilátoru uvnitř auta - jestli má jen čtyři polohy, nebo sedm - i s vnitřní cirkulací..)
Zpět k tvému autu - první krok, zjistit, jak jena tom ventilátor - napoj si ho natvrdo na baterku, jak se roztočí, je OK :-)
Krok dvě - ověřit, jaký systém čidel tam máš, jestli tři nebo jedno. Jestli tři, bude nejspíš KO ten termospínač na hadici nebo pojistka, možná kabely, konektory, ale u těch je prvděpodobnost nižší. Vcelku trivka.
Jestli je ventilátor OK a na chladícím systému jen to jedno čidlo na termostatu - bude nejspíš ko právě to, nebo konektor či drát k němu - ani jedno není výjimka, musíš pátrat. Čidlo se dá proměřit, konektor i drát taky. Tomuto scénáři by napovídalo to, že i s horkým motorem máš na budíku nulu. Ale toho se dá docílit i kombinací jiných závad. Můžeš mít tu kombinaci s třemi čidly a špatný klidně i dvě nebo všecky tři.
No jak tohle spravíš - budík bude budíkovat, ventilátor ventilátorovat, tak máš částečně vyhráno. To tlakování do expnzky totiž taky zmizet nemusí - pak by to ukazovalo na fouklý těsnění nebo prasklou hlavu - ale to nemá cenu zjišťovat, dokud nemáš chladící systém OK - dokud ti voda v motoru vaří, tak se tam bude tlakovat furt. Vycházím z toho, že jak je horkej celej sstém, tak vodní pumpa je OK a honí vodu systémem. Jinak i to těsnění nebo hlava se dá předdiagnostikovat tak, že si čuchneš k otevřené expanzce, pokud je cítit výfukem, tak máš jasno..

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 dub 2014 15:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Takže zaspecifikuji auta :) ..
Auto které je bastlené bůhví z čeho je obohaceno o ty 2 relé, klima a přední okno, ale ani jedno to nemá. Knoflíky vevnitř jsou obyč. 4 polohové, ale můžou být vyměněny stejně jako spínač čelního skla za jednoduchý jenom na prdel..
Můj stříbrňák klimu má, i v interiéru (Není naplněná), ale nemá čelní sklo..
Oba maj RFD motor s EEC4..

Co se týká toho systému bude to EEC4 neboť tam mám mít fakt 3 čidla, takže už vím proč nejede budík. (čidlo šikmo zespoda demontováno z důvodu, že jsem nemohl sehnat tu umělou sračku a původní jsem zlomil - Namontováno železné z Mondea TD) Čidlo na hadici zkontroluji, jestli ho najdu..
Ozkouším vše, ale nejde mi do hlavy proč se najednou hřeje.. Nikdy ani když jsem s tím jezdil fakt na dobytka tak cooler nepřesáhl vlažnou teplotu, teď hnedle pálí .. Ani motor tak horký nebýval ..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 dub 2014 16:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Mno debatka se krapet stáčí mimo realitu...řícící jednotka EEC-IV se v dieselu vůbec nevyskytuje...EEC-V je jen u poslední evoluce 66kW motorů RFS a RFN, což je v podstatě jeden motor, lišící se jen v dílech který maj co do činění s daným modelem vozu...RFS je do Escorta a RFN je Mondeo...ještě byla u 51kW RVA což byla ochuzená verze RFS s jiným vstřikovacím čerpadlem bez turbokorekce a cooleru, což bylo z legislativních důvodů aby bylo TD do 55kW na trhu...nicméně to neřeší problém, ten zásadní je mezi volantem a pedálama a dost by pomohlo vyhledat na netu Ford TIS JAN 2004 DVD version iso, kde se dá najít o autě úplně všechno, mechanika, elektrika, symptom charty atd...v podstatě není na autě díl o kterým by se tam nepsalo...nevim ale nepřijde mi normální s autem u kterýho nejde sahara a ani ukazatel teploty jet někam dál než se ohřeje a jinam než do nejbližšího místa kde lze zařídit nápravu danýho stavu...a cooler za stavu, že se auto hejbe i se samovarem bejt horkej nemůže za předpokladu, že přes něj proudí vzduch, ohřeje se až když auto zastaví a nejni ofukovanej...takže asi bude ucpaná cesta vzduchu mezi kapotou a dekou k výstupu co doléhá na cooler...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 dub 2014 16:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Tak ne EEC4 .. Prostě jsou tam 3 jednoduchá čidla jak popisuje Wizzy..
Ten zásadní problém jak popisuješ je pernamentní, s tím se jen tak nic neudělá, ale kdo se nic nenaučí umí hovno .. Něco jsem teĎ našel zkouším to stáhnout..
Tak sahara je OK .. Je odzkoušena a i otec mi sdělil že když s ním kdysi jel v létě tak fakt dostal pod kotel že aj sahara se rozjela..
Čidlo nešlo od začátku asi proto že byli upadaný kabely, takže až bude originální termostat kryt určitě ho napojím jak mám.
No tak jak říkám proč s tím nejezdit když byl motor i po ostré jízdě v přijatelné teplotě i bez sahary Teď se s tím jezdí slušně a motor skoro vaří. Jde mi o tu náhlou změnu. Těsnění to nebude jak říkám tlak do bandasky nejde a voda smrdí klasickým smradem fridexu a starší vody .. ne výfukem. Co se týká cooleru No je pravda. že ten koberec je takovej na hovno dělanej a chybí tam asi 2 ty sráče co ho drží, ale i tak byl vždy chladnější i za větších teplot venku. Doufám, že mě neumlátíte, ale už delší dobu to chci řešit náporovým sáním a dírou - úpravou kapoty ..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 dub 2014 17:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Ono je celkem složitě něco takového přelouskávat když jste se akorát na základce i na střední učili Němčinu a jenom základy, jak mám louskat anglický návod na esco?

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz