Jestli to je motor s váhou vzduchu, tak je to RFS a ten má řídící jednotku, žhavení, startér a ovládání stop ventilu nafty má na starosti ( krom spousty jinýho), a jelikož se zdá, že nedělá nic, tak jako první na co bych se podíval, je iniciační okruh, tedy okruh imobilizéru a jestli přichází napětí od klíčku k řídící jednotce, zřejmě tam nejde, tak se nic neděje, řídící jednotka prostě neví, že se hejbe klíčem a že chceš odjet. Kterej komponent přesně to je se odtud určit nedá, zda to je pojistka, spínačku bych vynechal, na stejný napětí jdou kontrolky a ty jdou, může bejt špatnej spoj v pojistkovce ( slouží kromě napájení i jako propojovací mezi kabelovýma svazkama), případně některej konektor na trase nebo vada v kabeláži...každopádně to chce detailní schéma výše popsanýho a někoho kdo se v tom vyzná...
...pokud to někdy jde a někdy ne, tipoval bych tu pojistkovku, je častým zdrojem podobných neplech...přes ty schémata lze zjistit který kabelový svazek a kontakt v pojistkovce to může být a lze jej přeměřit, tím se s jistotou zjistí, zda to je nebo není tou pojistkovkou, nebo jinde...