fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 17:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 čer 2014 02:30 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2014 20:36
Příspěvky: 9
já si to do kopců šupu úplně v pohodě na pětku, není problém. Pokud to není přímo nějaký extrémní kopec tak si to v klidu vyjedu už nad 1500 otáček, např. tady mohelničák pokud to někdo zná

_________________
1998 Ford Mondeo MKII 1.8 TD Ghia


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2014 16:17 
Offline
Nováček

Registrován: 17 črc 2014 13:32
Příspěvky: 5
Bydliště: jihlava
Za to já mám problém s kopcem,na pětku ani ránu. Myslím si že to bude právě tím že turbo málo plní.

_________________
Mechanik amater,dříve Renault megane scenic 1.6mpi 66kw=šel z baráku
Dnes Ford Mondeo kombi r.v1997 1.8TD 66kw good Ford
Vše si umím opravit sám,stačí Jak na to+ráčnu s ořechy a klíče od 7do32mm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2014 16:50 
Offline
Nováček

Registrován: 17 črc 2014 13:32
Příspěvky: 5
Bydliště: jihlava
No od starých borcu co dělají motory jsem se naučil že u naftovýho motoru musím vždycky,nejdříve zkontrolovat těsnost hadic k naftovému filtru a od něj. Samozřejmě tohle jsem taky udělal u Mondejka a hups nastala změna. Auto jede mnohem lépe dokonce na 4 do mírného kopce při 1500 otáčkách jsem ho vyjel a motor furt měl tah. Tak že udělám repas trubek k čerpadlu. Co se tyče ten regulátor jak píše walker je od toho aby nepřeplnovalo až moc. Ale u některých Fordu to je jedno protože ten regulátor je zarezlý tak že neotevře a potom má turbo jiný efekt. Samozřejmě pokud chcete aby to otvíralo ale přeplnovalo při jiném tlaku tak to jde nastavit na té tyčce. U jedničkových octavek už byl předvstřik řízený elektonicky stejně i turbo mohlo mít variabilní lopatky potom tlačilo podstatně víc. Ale Rozdíl v jízdě už je jen v tom že motory od Škodovek mají 34:1 což znamená že komprese je 34 baru na jeden válec. U Fordu je to pouze 21:1= na jeden válec u Fordu je přeplnovaný tlak od 2500 otáček u I Oktavie je to mám pocit 1800 otáček.

_________________
Mechanik amater,dříve Renault megane scenic 1.6mpi 66kw=šel z baráku
Dnes Ford Mondeo kombi r.v1997 1.8TD 66kw good Ford
Vše si umím opravit sám,stačí Jak na to+ráčnu s ořechy a klíče od 7do32mm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz