fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.8 TD 66kw - regulátor plnícího tlaku
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=57224
Stránka 2 z 2

Autor:  cita29 [ 08 čer 2014 02:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 TD 66kw - regulátor plnícího tlaku

já si to do kopců šupu úplně v pohodě na pětku, není problém. Pokud to není přímo nějaký extrémní kopec tak si to v klidu vyjedu už nad 1500 otáček, např. tady mohelničák pokud to někdo zná

Autor:  jirka0007 [ 26 črc 2014 16:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 TD 66kw - regulátor plnícího tlaku

Za to já mám problém s kopcem,na pětku ani ránu. Myslím si že to bude právě tím že turbo málo plní.

Autor:  jirka0007 [ 29 črc 2014 16:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 TD 66kw - regulátor plnícího tlaku

No od starých borcu co dělají motory jsem se naučil že u naftovýho motoru musím vždycky,nejdříve zkontrolovat těsnost hadic k naftovému filtru a od něj. Samozřejmě tohle jsem taky udělal u Mondejka a hups nastala změna. Auto jede mnohem lépe dokonce na 4 do mírného kopce při 1500 otáčkách jsem ho vyjel a motor furt měl tah. Tak že udělám repas trubek k čerpadlu. Co se tyče ten regulátor jak píše walker je od toho aby nepřeplnovalo až moc. Ale u některých Fordu to je jedno protože ten regulátor je zarezlý tak že neotevře a potom má turbo jiný efekt. Samozřejmě pokud chcete aby to otvíralo ale přeplnovalo při jiném tlaku tak to jde nastavit na té tyčce. U jedničkových octavek už byl předvstřik řízený elektonicky stejně i turbo mohlo mít variabilní lopatky potom tlačilo podstatně víc. Ale Rozdíl v jízdě už je jen v tom že motory od Škodovek mají 34:1 což znamená že komprese je 34 baru na jeden válec. U Fordu je to pouze 21:1= na jeden válec u Fordu je přeplnovaný tlak od 2500 otáček u I Oktavie je to mám pocit 1800 otáček.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/