fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
1.8 TD 66kw - regulátor plnícího tlaku http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=57224 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | cita29 [ 08 čer 2014 02:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 TD 66kw - regulátor plnícího tlaku |
já si to do kopců šupu úplně v pohodě na pětku, není problém. Pokud to není přímo nějaký extrémní kopec tak si to v klidu vyjedu už nad 1500 otáček, např. tady mohelničák pokud to někdo zná |
Autor: | jirka0007 [ 26 črc 2014 16:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 TD 66kw - regulátor plnícího tlaku |
Za to já mám problém s kopcem,na pětku ani ránu. Myslím si že to bude právě tím že turbo málo plní. |
Autor: | jirka0007 [ 29 črc 2014 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 TD 66kw - regulátor plnícího tlaku |
No od starých borcu co dělají motory jsem se naučil že u naftovýho motoru musím vždycky,nejdříve zkontrolovat těsnost hadic k naftovému filtru a od něj. Samozřejmě tohle jsem taky udělal u Mondejka a hups nastala změna. Auto jede mnohem lépe dokonce na 4 do mírného kopce při 1500 otáčkách jsem ho vyjel a motor furt měl tah. Tak že udělám repas trubek k čerpadlu. Co se tyče ten regulátor jak píše walker je od toho aby nepřeplnovalo až moc. Ale u některých Fordu to je jedno protože ten regulátor je zarezlý tak že neotevře a potom má turbo jiný efekt. Samozřejmě pokud chcete aby to otvíralo ale přeplnovalo při jiném tlaku tak to jde nastavit na té tyčce. U jedničkových octavek už byl předvstřik řízený elektonicky stejně i turbo mohlo mít variabilní lopatky potom tlačilo podstatně víc. Ale Rozdíl v jízdě už je jen v tom že motory od Škodovek mají 34:1 což znamená že komprese je 34 baru na jeden válec. U Fordu je to pouze 21:1= na jeden válec u Fordu je přeplnovaný tlak od 2500 otáček u I Oktavie je to mám pocit 1800 otáček. |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |