fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 17:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: solenoid
PříspěvekNapsal: 27 pro 2014 23:27 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 20 led 2009 17:22
Příspěvky: 561
Bydliště: České Budějovice
Takže solenoid úplně new a spotřeba s lehkou nohou neklesla žere jak tank cca mimo město měřené a 8 litru to mi mk1 nezrala tak už nevím s odpojenou vahou auto jede stejně může to bej chybou v RJ ze bych to nechal na píchnout? Nebo vstriky? Pac už si fakt s tim nevím rady mám možnost dílu ze stejného motoru jen esco ale menší kW ty vstriky by měli byt stejný ne není to jak u octavek 66 a 81 kW nebo jo

_________________
FORD MONDEO 1998 COMBI TD GHIA MATT BLACK WAGOON :D
Předchozí: Mondeo 1993 sedan TD Matt Black viewtopic.php?f=48&t=22829


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: solenoid
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 17:30 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 20 led 2009 17:22
Příspěvky: 561
Bydliště: České Budějovice
tak opět zrada ted sem si vsiml že je zase solenoid ventil od nafty a fakt nevim uz kudy to muze prochcavat je mozný že je v haji čerpadlo že to proteče někde solenoidem zkusim vyměnit jeste gumičku dole jestli neni skříplá ale to se mi uz fakt nezdá

_________________
FORD MONDEO 1998 COMBI TD GHIA MATT BLACK WAGOON :D
Předchozí: Mondeo 1993 sedan TD Matt Black viewtopic.php?f=48&t=22829


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: solenoid
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 21:34 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 20 led 2009 17:22
Příspěvky: 561
Bydliště: České Budějovice
tak ještě jeden dodatek, vzal sem v garaži jeste jeden zaseklý solenoid parkrat cvaknul parkrát ne tak sem ho tam dal a stejnej problém zase teče nafta kolem kabelů po chvilce uz fakt nevim co s tim at tam dam jakejkoliv tak po par kilometrech začne protejkat kolem kabelů, jeden byl z kamošovo escorta kterej byl absolutně bez problemu netekl mu nic a mě po 50 km začal zase tect kolem kabelů coz se mi nezdá že bych měl hledat problem v solenoidu ale jinde, jelikož potřebuju auto funkční tak jsem vzal pajku ustřihl kabely kolem ten plast roztavil pro jistotu ( před nandanim sem vypl motor aby byl asi vypnutý nevim jak přesně ta věc funguje. Vypojil sem tahlo studeneho startu a auto jezdí a ventil neteče jen nevim co se spotřebou a co s těma ventilama, páč každej co tam dam mi začne tect kolem kabelů což mi nepřijde normalní

_________________
FORD MONDEO 1998 COMBI TD GHIA MATT BLACK WAGOON :D
Předchozí: Mondeo 1993 sedan TD Matt Black viewtopic.php?f=48&t=22829


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2015 16:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Problém musí být jinde

Zdravím Walkera, mého spasitele :D. Tak jsem se po dlouhé době dohrabal opět k problému, že auto přímo bubnuje nepravidelně do výfuku, kouří a smrdí. Hned jsem měl podezření na Solenoid, který ještě stále nebyl vyměněn, naštěstí mi na zahradě stojí ségry TDčko, který do poslední chvíle jezdilo, jak mělo, takže jsem ihned hrábl po jejím solenoidu. Vyměnil jsem ho do svého, utáhl a napojil vše jak měl, ale auto naprosto beze změny, Toť taková otázka, jestli má jít do Solenoidu po zapnutí klíčku přímo 12V a po celou dobu chodu motoru, nebo jestli do něho něco elektriku dávkuje. Protože jsem po napojení a připojení všeho proměřoval 12V vedoucí k Solenoidu, ale po zapnutí klíčku tam tudy žádnej proud neproudí, tak se ptám jestli mi to vůbec neživí solenoid, nebo ho to má živit v určitých intervalech..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2015 14:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Už to tu budu opakovat asi do skonání, ale jseš si jistej, že se tě to týká? Ten solenoid pro předvstřik se týká pouze motorů RFS v případě escortu, musíš mít na vstřiku třetího válce snímač a váhu vzduchu...stroje s RFD, RFK sice mají podobný solenoid, nicméně dělá něco jiného ve smyslu jeho názvu "Cold Advance valve"...Jinak normálně u RFS ten solenoid po zapnutí klíčku by měl sám několikrát zacvakat, EEC-V si ho pokaždý "procvičí".

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2015 14:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Ahaa.. Tak promiň tohle jsem nikde nedohledal nebo spíš sem nehledal. Takže u mě je prostě Solenoid pase tím to nebude. Problém bude jinde? ... Nevím jestli jsem to řešil tu nebo jinde, ale také se mi dostalo odpovědi, že by motor mohl vstřikovat těsně před úvratí a motor se tím pádem hádal, tím pádem rozhozený čerpadlo?.. Nebo jiný problém. Řešil jsem to tolikrát a pořád se v tom motám.

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2015 15:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Takže kdy to dělá co, studený, teplý....každý i zdravý čerpadlo vstřikuje před úvratí, proto se to jmenuje předvstřik...a když vstřikuje příliš blízko úvrati tak už vstřikuje vlastně pozdě, což se projevuje tak, že motor je línej, sotva nebo vůbec udrží volnoběh, hulí černě páč nafta blbě prohoří v době kdy písty už klesají a tím je menší kompresní tlak, je to podobný už motoru po smrti. Druhej případ je když to vstřikuje brzy, tedy o něco dřív než by bylo zdrávo, pak motor poměrně "zvoní" páč nafta začíná vznětovat sice za nižšího tlaku ale přece a píst ještě musí ten tlak přeprat, od toho jsou ty kovový rány a motor hulí do štíplavě šedýho kouře, motor je taky línější v ochotě jít do otáček, a dost to dává najevo tím klepáním...to je celkově dáno pro všechny válce, pokud se tak chová jen jeden, bude to něco spojenýho s oním válcem, buď vstřik, nebo nějaká příčina v poklesu kompresního tlaku. Správně by mělo čerpadlo dobře fungovat nastavením na "díru" aretací...za předpokladu, že je ve správný pozici zaaretovaná klikovka i vačka...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2015 11:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Tak jsem zahlidl to starší moje vlákno a i když jsem se do něj hned nedival ano mám přesně ten druhý problém, motor zvoní, kouří do sediva a nejde do otáček.. Jebto věc určitě všech válců protože na volnoběh to přímo mlátí celým autem. Ale dela to jen pi menším zahřátí motoru studený motor to neudělá.. Po zahřátí pořád..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2015 09:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Protože studený to ve válci blafne o chvilku později, tak se s tím písty ještě tolik neperou ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2015 10:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Aha, takže prostě nechat seřídit rozvody?.. Přehazovat motor se mi nechce na druhým by se stejnak muselo sundat čerpadlo pro odvrtání IMO stop ventilu a taky by se museli dělat rozvody takže mi to vyjde na stejno. To mi seřídí v jakýmkoliv servise nebo spíše někomu kdo dělá s těmahle motorama?

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2015 21:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To sis popletl web, musíš na servisfans.cz, tady se probírá to jak si to udělat doma... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2015 19:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
To je fakt, ale tak palici na to naučit se to mám.. Rád se cokoliv přiučím.. Ale na seřízení rozvodů?.. Ani nevím podle čeho bych se měl řídit :lol:

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 led 2015 15:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Nejsem Miki21 abych tu "googlil", ale co kdybys začal tady... viewtopic.php?f=66&t=5970 ...najít si patřičnou pasáž už snad zvládneš...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz