fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Solenoid ventil - teče kolem kabelů a to už třetí. 2. strana
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=57324
Stránka 2 z 2

Autor:  kowmen [ 27 pro 2014 23:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: solenoid

Takže solenoid úplně new a spotřeba s lehkou nohou neklesla žere jak tank cca mimo město měřené a 8 litru to mi mk1 nezrala tak už nevím s odpojenou vahou auto jede stejně může to bej chybou v RJ ze bych to nechal na píchnout? Nebo vstriky? Pac už si fakt s tim nevím rady mám možnost dílu ze stejného motoru jen esco ale menší kW ty vstriky by měli byt stejný ne není to jak u octavek 66 a 81 kW nebo jo

Autor:  kowmen [ 28 pro 2014 17:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: solenoid

tak opět zrada ted sem si vsiml že je zase solenoid ventil od nafty a fakt nevim uz kudy to muze prochcavat je mozný že je v haji čerpadlo že to proteče někde solenoidem zkusim vyměnit jeste gumičku dole jestli neni skříplá ale to se mi uz fakt nezdá

Autor:  kowmen [ 28 pro 2014 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: solenoid

tak ještě jeden dodatek, vzal sem v garaži jeste jeden zaseklý solenoid parkrat cvaknul parkrát ne tak sem ho tam dal a stejnej problém zase teče nafta kolem kabelů po chvilce uz fakt nevim co s tim at tam dam jakejkoliv tak po par kilometrech začne protejkat kolem kabelů, jeden byl z kamošovo escorta kterej byl absolutně bez problemu netekl mu nic a mě po 50 km začal zase tect kolem kabelů coz se mi nezdá že bych měl hledat problem v solenoidu ale jinde, jelikož potřebuju auto funkční tak jsem vzal pajku ustřihl kabely kolem ten plast roztavil pro jistotu ( před nandanim sem vypl motor aby byl asi vypnutý nevim jak přesně ta věc funguje. Vypojil sem tahlo studeneho startu a auto jezdí a ventil neteče jen nevim co se spotřebou a co s těma ventilama, páč každej co tam dam mi začne tect kolem kabelů což mi nepřijde normalní

Autor:  Fordak33 [ 12 led 2015 16:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Solenoid ventil - teče kolem kabelů a to už třetí. 2. st

Problém musí být jinde

Zdravím Walkera, mého spasitele :D. Tak jsem se po dlouhé době dohrabal opět k problému, že auto přímo bubnuje nepravidelně do výfuku, kouří a smrdí. Hned jsem měl podezření na Solenoid, který ještě stále nebyl vyměněn, naštěstí mi na zahradě stojí ségry TDčko, který do poslední chvíle jezdilo, jak mělo, takže jsem ihned hrábl po jejím solenoidu. Vyměnil jsem ho do svého, utáhl a napojil vše jak měl, ale auto naprosto beze změny, Toť taková otázka, jestli má jít do Solenoidu po zapnutí klíčku přímo 12V a po celou dobu chodu motoru, nebo jestli do něho něco elektriku dávkuje. Protože jsem po napojení a připojení všeho proměřoval 12V vedoucí k Solenoidu, ale po zapnutí klíčku tam tudy žádnej proud neproudí, tak se ptám jestli mi to vůbec neživí solenoid, nebo ho to má živit v určitých intervalech..

Autor:  Walker [ 14 led 2015 14:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Solenoid ventil - teče kolem kabelů a to už třetí. 2. st

Už to tu budu opakovat asi do skonání, ale jseš si jistej, že se tě to týká? Ten solenoid pro předvstřik se týká pouze motorů RFS v případě escortu, musíš mít na vstřiku třetího válce snímač a váhu vzduchu...stroje s RFD, RFK sice mají podobný solenoid, nicméně dělá něco jiného ve smyslu jeho názvu "Cold Advance valve"...Jinak normálně u RFS ten solenoid po zapnutí klíčku by měl sám několikrát zacvakat, EEC-V si ho pokaždý "procvičí".

Autor:  Fordak33 [ 14 led 2015 14:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Solenoid ventil - teče kolem kabelů a to už třetí. 2. st

Ahaa.. Tak promiň tohle jsem nikde nedohledal nebo spíš sem nehledal. Takže u mě je prostě Solenoid pase tím to nebude. Problém bude jinde? ... Nevím jestli jsem to řešil tu nebo jinde, ale také se mi dostalo odpovědi, že by motor mohl vstřikovat těsně před úvratí a motor se tím pádem hádal, tím pádem rozhozený čerpadlo?.. Nebo jiný problém. Řešil jsem to tolikrát a pořád se v tom motám.

Autor:  Walker [ 14 led 2015 15:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Solenoid ventil - teče kolem kabelů a to už třetí. 2. st

Takže kdy to dělá co, studený, teplý....každý i zdravý čerpadlo vstřikuje před úvratí, proto se to jmenuje předvstřik...a když vstřikuje příliš blízko úvrati tak už vstřikuje vlastně pozdě, což se projevuje tak, že motor je línej, sotva nebo vůbec udrží volnoběh, hulí černě páč nafta blbě prohoří v době kdy písty už klesají a tím je menší kompresní tlak, je to podobný už motoru po smrti. Druhej případ je když to vstřikuje brzy, tedy o něco dřív než by bylo zdrávo, pak motor poměrně "zvoní" páč nafta začíná vznětovat sice za nižšího tlaku ale přece a píst ještě musí ten tlak přeprat, od toho jsou ty kovový rány a motor hulí do štíplavě šedýho kouře, motor je taky línější v ochotě jít do otáček, a dost to dává najevo tím klepáním...to je celkově dáno pro všechny válce, pokud se tak chová jen jeden, bude to něco spojenýho s oním válcem, buď vstřik, nebo nějaká příčina v poklesu kompresního tlaku. Správně by mělo čerpadlo dobře fungovat nastavením na "díru" aretací...za předpokladu, že je ve správný pozici zaaretovaná klikovka i vačka...

Autor:  Fordak33 [ 15 led 2015 11:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Solenoid ventil - teče kolem kabelů a to už třetí. 2. st

Tak jsem zahlidl to starší moje vlákno a i když jsem se do něj hned nedival ano mám přesně ten druhý problém, motor zvoní, kouří do sediva a nejde do otáček.. Jebto věc určitě všech válců protože na volnoběh to přímo mlátí celým autem. Ale dela to jen pi menším zahřátí motoru studený motor to neudělá.. Po zahřátí pořád..

Autor:  Wizzy [ 16 led 2015 09:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Solenoid ventil - teče kolem kabelů a to už třetí. 2. st

Protože studený to ve válci blafne o chvilku později, tak se s tím písty ještě tolik neperou ;-)

Autor:  Fordak33 [ 16 led 2015 10:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Solenoid ventil - teče kolem kabelů a to už třetí. 2. st

Aha, takže prostě nechat seřídit rozvody?.. Přehazovat motor se mi nechce na druhým by se stejnak muselo sundat čerpadlo pro odvrtání IMO stop ventilu a taky by se museli dělat rozvody takže mi to vyjde na stejno. To mi seřídí v jakýmkoliv servise nebo spíše někomu kdo dělá s těmahle motorama?

Autor:  Walker [ 17 led 2015 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Solenoid ventil - teče kolem kabelů a to už třetí. 2. st

To sis popletl web, musíš na servisfans.cz, tady se probírá to jak si to udělat doma... :D

Autor:  Fordak33 [ 18 led 2015 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Solenoid ventil - teče kolem kabelů a to už třetí. 2. st

To je fakt, ale tak palici na to naučit se to mám.. Rád se cokoliv přiučím.. Ale na seřízení rozvodů?.. Ani nevím podle čeho bych se měl řídit :lol:

Autor:  Walker [ 19 led 2015 15:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Solenoid ventil - teče kolem kabelů a to už třetí. 2. st

Nejsem Miki21 abych tu "googlil", ale co kdybys začal tady... viewtopic.php?f=66&t=5970 ...najít si patřičnou pasáž už snad zvládneš...

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/