fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Solenoid ventil - teče kolem kabelů a to už třetí. 2. strana http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=57324 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | kowmen [ 25 čer 2014 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | Solenoid ventil - teče kolem kabelů a to už třetí. 2. strana |
zdravim, tak dneska sem mel venku solenoid jelikož auto mělo občasné detonace někdy na volnoběh hulilo do modrošeda, vyjmul jsem solenoid a připojil na baterku a cvaknul při každým přiložení kabelu cvaknul a pak přestal, a cvakal ale fakt mikro málo, otočil sem polaritu a zase to šlo hezky...propláchnul sem ho v benzinu, aditivu, promazal jeste olejem vyfoukal vzduchem a solenoid se mi zda že pracuje vcelku dobře ale nevyřešilo to jeste jeden problém a to je druhé tahlo studeného startu nebo jak se to jmenuje mi někdy při puštení plynu hodí otačky do 750 ale minimalně jde to nějak pořešit nebo je to stale tím solenoidem, auto má najeto 110 t a stálo asi 2 roky omlouvam se kdyžtak za topic |
Autor: | Walker [ 25 čer 2014 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
Tak ti odpovím tu, a nebudu řešit tu SZ...Solenoid že cvaká ještě nemusí znamenat že funguje...záleží na tom, jestli ta jehla těsní...taky jde o to kdy cvaká, jestli jen při zapnutí klíčku nebo i za chodu motoru....nicméně pokud je běžná mechanika motoru v kondici, tak všechny podivnosti v chodu motoru různě přicházející a odcházející jsou daný tím solenoidem....táhlo volnoběhu ovládá servomotor na základě naměřených otáček čidlem klikovky a snímačem polohy plynu....první je společný i pro otáčkoměr (tu se projeví i případná chyba) druhej má dávat kontinuelně 0,5-4,5V na výstupu od volnoběhu po plnej plyn...dráty jsou tři 5V, 0V signálová zem a jezdec je výstup....měří se se poslední dva zmíněný... |
Autor: | kowmen [ 25 čer 2014 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
Tak při startu se mi zda že necvakne při padání otáček mi přijde jako kdyby vynechal a když sem ho čistil tak se vevnitř něco klepalo cinkalo, jelikož mám doma starý čerpadlo s jiným solenoidem tak ten cbakal líp a necinkal....auto l už nehuli ale furt při vyřazení spadnou otáčky jako kdyby to chtělo chcipnout a pak se to srovná.....sorry za chyby píšu z founu....a díky walker |
Autor: | Walker [ 25 čer 2014 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
Krapet jsem ti to mezitím upravil a doplnil o ten volnoběh. |
Autor: | kowmen [ 26 čer 2014 10:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
tak při dnešnní ceste do prace sem spokojenejší auto necuka jak cukalo a nedetonuje jako předtim ale ty otačky jdou občas furt dolu |
Autor: | kowmen [ 04 črc 2014 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
takže to cukani tam je ale po odpojení toho druhyho tahla to přestalo uplně |
Autor: | Fordak33 [ 04 črc 2014 23:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
Nebudu zakládat nový vlákno a tak se zeptám tu. Syndromy: Detonace ve válcich, šedý kouř, Při přidání plynu se pomalu vrací otáčky, větší spotřeba, když začne blbnutí auto neroztahnou ani vysoký otáčky s plynem na podlaze.. Jak chytne dech plyn se jen šolicha a auto tlačí do sedaček.. Už jednou jsme solenoid obživli a syndromy zmizeli. A jsou tu zas.. Mám solenoid pohřbít? |
Autor: | Walker [ 05 črc 2014 09:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
Můžeš udělat smuteční hostinu s obřadným pohřbem, já mrtvý orgány z auta hážu do sudu osudu a končej ve šrotu... |
Autor: | kowmen [ 05 črc 2014 13:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
dnes se chystam rozebrat tahlo studenyho startu bude vadit kdyz budu jezdit bez toho u starýho mondea bylo vykuchlý ven a nikdy nebyl problem před zimou sem si manualně zvednul otačky a startovalo to hned |
Autor: | Fordak33 [ 05 črc 2014 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
Tak jsem to ovšem nemyslel .. Spíš to byla otázka jestli to způsobuje řešenej organ-solenoid.. Mývali jsme escorta s vykuchanym tahlem studeného startu a ok.. Myslím že to není potřebnej orgán.. |
Autor: | kowmen [ 10 črc 2014 16:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
takže tahlo se mi nepodařilo rozebrat protože sem potreboval zase jet, ale nechal sem ho odpojené a týden dobré ale po týdnu to zase začlo hulit jak liazka tak jedině vstřiky |
Autor: | Walker [ 10 črc 2014 23:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
Aby ses zbytečně neukvapil, vstřiky většinou neodejdou hned, pokud to jednou na stejný trase stejným stylem jízdy nehulí a za tejden jo, tak vstřiky bych z toho vynechal...tím netvrdím že jsou svatý ale pokud to nejsou, tak vyhodíš prachy, za který máš novej solenoid...trysku s jehlou pod pětikilo nedáš, páč ty levný jsou bláta, přehození s nastavením na tlak je další pětikilo plus nový podložky aby to nebylo na prasáka a čtyřka ti nestačí... |
Autor: | Walker [ 10 črc 2014 23:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
A EEC-V RFN je prevít, pokud nemá vše ok, tak nikdy nepojede pořádně, stačí rozhozenej snímač polohy plynu, nebo podobná věc třeba snímač doby vstřiku na třetím válci, maf atd. a můžeš vyměnit půl auta a furt nepojede dobře...snímač plynu v domácích podmínkách změříš, maf plus mínus taky, ale pulsy z snímače vstřiku jsou na osciloskop a nejlíp na dvoukanál s solenoidem, kde je vidět jak spolu fungujou... |
Autor: | kowmen [ 11 črc 2014 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
čau walkře tak na vstriky se vykašlu teda ale vypíšu to asi takle, zkusil sem dva solenoidy a u všech to dělalo to samý, dneska to začlu hulit jako liazka snad víc že už mi to nejede ani normalně, takže ted otázka když to nebude solenoid což asi ne páč cvrká stejně. Tak a ted jak má správně cvakat páč všechny mi dělali to samý, bud mi při startu zacvakaly delší dobu, při další startovaní třeba necvakly vůbec....při pouštení otaček dolu oba dycky vynechali cvakaní, takže začínam věřit že solenoid asi bude oukey....takže asi nějaky to čidlo a teď nevim čím začít a ješte když sem měl solenoid venku tak sem na něj připevnil žárovku a ta svítíla furt.. Díky moc sem z toho už marnej ten smrad z vejfuku je hnus |
Autor: | kowmen [ 11 črc 2014 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
tak upravuju dneska sem měl chvilku času zjistil sem že solenoid nebyl dotahlej ale i tak to hulilo zusil sem odpojit 3 vstřik a začlo to zase detonovat a kouřit, jelikož auto stalo jakou dobu zkouknul sem i turbokorektor a nikde ani kapka nafty, tak sem ho drobet povolil a jelikoz to auto stálo fakt dlouho měl sem co dělat nakonec sem malinko přidal a auto teda nehulí ani černě ani do modra a vše funguje zatim bez připojeného tahla. až bude čas zkusim vyčistit jeste čidlo polohy klikové hřídele co myslíš co s tim fakt si nejsem jiste auto má najeto 110 t tepr a todle sem u staryho mondea neřešil prostě jak tam nebylo tolik elektriky tak to šlo ale tady sem z toho marnej a to sem si myslel že tomu rozumim |
Autor: | Walker [ 12 črc 2014 00:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
Čidlo klikovky vyčistit můžeš, ale bez něj solenoid nejde, a taky se z něj bere signál pro otáčkoměr, respektive signál jde do řj a ta ho pak posílá do palubky, takže pokud oba dělaj co maj, tak v čídle chyba nebude... |
Autor: | kowmen [ 12 črc 2014 08:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
zkusim ro vyčistit aspon pro lepší pocit ale opět to po přidaní rozebrani turbokorektoru nedělá bojim se že to jsou jen nějaké zaseky v čidlech prototože to auto dlouho stálo |
Autor: | kowmen [ 19 črc 2014 16:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
takze dneska pár změn vyhozeny hadice k filtru paliva a dány normalní bez spojek a je to drobet znát jeste uvidim po delším fungovaní ale myslel sem si ze mi teče nafta kolem tesnení solenoidu ale dáno nové s stále teče je mozný ze to teče kolem těch kabelů? |
Autor: | kowmen [ 26 črc 2014 18:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
Tak a začínám mít tohodle motoru dost, takže dneska výlet cca 80 km celý tyden dobrý a od rana to cvhytalo špatně prostě to naskočilo po delším točení na cca 500 otaček musel sem vypnout a znovu asi po 3 to naskočilo a zvedlo se to na 800 cca, bílo šedý dým za autem opět jako krava při startovaní, jízda na přehradu cca 40 km v pohodě jen to místama do kopců bylo líny, dojeli sme na přehradu a šli se projít auto stálo na sluníčku, po dvou hodkách sme se vratili otočim klíčkem, žhavim i v lete a zase to nechtělo nastartovat opet to samý jako na začatku. Po naskoční dým jako prase opět. Za jízdy při vyřazení před kruháčem sem zjistil že mi to chcíplo, startovaní byl problem ale ne takový jako když to stalo, a cestou ccaa 40 km domu to chcíplo i při přerazovaní....opravdu už nevim co s tím.... jeste jiný solenoid? palivový filtr nový hadice k filtru a od čerpadla atd nové zatesněné Turbokorektor hadice k nemu nové přepadové hadičky nové Už mě napadají jen žhavičky, vstřiky ale 3 opravdu dávat nechci s tim čidlem páč to bude pálka a nebo jeste čidlo klikovky jen to nevim kde u tohodle motoru přesne je protoze je tam jetste horší přístup nez u mk1 EDIT: jeste doplním že občas to za jízdy bylo líný a zničehjo nic se to rozjelo do normalu a občas v tom i škublo ale za jízdy to nehulilo nic sem neviděl a nebo to muže dělat zacpaný egr ventil v sání? |
Autor: | jirka0007 [ 03 srp 2014 13:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: solenoid |
Ahoj při otočení klíčku do druhé polohy neslyším cvakání toho solenoidu. Pokud není slyšet může být po smrti. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |