fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výměna motoru bez za motor s imo..
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=57658
Stránka 1 z 1

Autor:  Fordak33 [ 25 lis 2014 20:39 ]
Předmět příspěvku:  Výměna motoru bez za motor s imo..

Zdravím profiky od Forda. Mám jednoduchou otázku na kterou jsem zde nenasel odpověď. (Já vim jen blbě hledám :-)).. Sestře se konečně rozsypal její vrak a tak mám konečně j dispozici cely motor se stejným označením (RFD) ale je tu problém. S imo.. Jaké části budu muset zaměnit aby padl do mého esca bez mimo? Nebo by bylo lepší přendat celý systém vč. IMO? Vďaka..

Autor:  Walker [ 25 lis 2014 21:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru bez za motor s imo..

Nezvykle odpovím otázkou...a chceš tam ten imo nebo ne...pokud jo, tak pak budou zajímavý roky výroby obou destroyů...protože bude třeba pokoukat do plánečků než tu planě plkat, zda je odpor obou irelevantní a budou asimilováni....

Autor:  Fordak33 [ 25 lis 2014 23:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru bez za motor s imo..

Nechci to je jasný.. v případě ztráty klíče nebo spol. To působí jen problémy.. U mě jen vyměním spinacku a jedu dál. I z jiných důvodu říkám zde IMO ne :-).. Ale pokud to bez něj nepůjde. Aspoň se sebere co nejvíc střev..

Autor:  Lahvac [ 26 lis 2014 03:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru bez za motor s imo..

A není to jedno?!? Pokud vyměníš jen samotný motor (železo, hardware) s kódem xxy za motor se stejným kódem tak by to mělo být jedno. Imo je věc řídící jednotky, kterou necháš původní. :?: :?:

Autor:  Walker [ 26 lis 2014 13:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru bez za motor s imo..

Je to tak, že RFD a RFK nemaj sofistikovanej motormanagement s nějakou vyspělou řídící jednotkou, to maj až motory RFS a RFN...tady je to podle provedení čerpadla buď mechanik nebo Lucas EDC, kterej s imem nic společnýho nemá, je tu použitej stejnej systém jako u prostýho dieselu...čili v zásadě princip čtecí cívka na spínačce, modul co po načtení kódu klíče nějakou formou datový komunikace přepošle informaci do přijímače na čerpadle a ten pustí napětí do dvoupólovýho stop ventilu...je na rozdíl od klasickýho stopventilu izolovanej a ty dva dráty jsou + a -...celá tahle záležitost se schovává pod tím plechovým štítem co je na konci čerpadla...Takže pokud chceš imo dopryč, pak je třeba štít sundat (nejspíš odvrtem šroubů, jelikož jsou pro účel ochrany dělaný tak, že pokus je demontovat klíčem značí utržení části hlavy bez toho aby štít šel sundat) a pro jednoduchost si mezi čerpadly přehodit "svůj" stopventil...ke kompletní asimilaci bude třeba ještě projít věci kolem čerpadla, jestli je použit stejný systém ovládání studenýho startu a volnoběhu...Ford u dieselu měl takovou strategii, že stejnej byl jen základní motor a vstřikovací část byla subdodávkou dodavatele, kterej vždy na počet požadovaných kusů dodal nějakej systém, na novou už mohly být dílčí změny, takže něco je holomechanika s lankama, něco je ovládaný elektricky...Až bude ten cílovej motor venku, zvážil bych případnou výměnu "nedostupných" věcí, jako je gufero klikovky za setrvákem, stav těsnění pod vanou případně stav spojky, na přední část se sice dostat dá i po montáži, ale stavu předního gufera, rozvodů a vodní pumpě bych taky věnoval pozornost...přecijen venku se to dělá celkem pohodlně..

Autor:  Fordak33 [ 26 lis 2014 17:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru bez za motor s imo..

To zní lip než jsem čekal :smt023: . Co se týká tech nedostupných věcí určitě to bude potřeba.. Sestra na to vermomoci srala.. Takže rozvody určitě, spojka je KO ale by měla jít naše ma cca 10000km.. A čekám ze při výměně oleje poteče z motoru jakýkoliv slizkej humus, ale aby se tomu dalo říct olej ma daleko.. No uvidime co z toho vsejde.. Ještě taková mala otázka.. U mého esca se poslední týden rozmohla nemoc blikající kontrolky airbagu.. Jeden den bliká.. Druhej ne a dokola.. Mám podezření na pojiskovku..

Autor:  Walker [ 26 lis 2014 18:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru bez za motor s imo..

Kolikrát to blikne?

Autor:  Fordak33 [ 26 lis 2014 19:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru bez za motor s imo..

4x za sebou, pak pauza a znova 4x..

Autor:  Walker [ 26 lis 2014 19:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru bez za motor s imo..

Tak máš blbej spoj v konektoru předpínače pásu u spolujezdcovy sedačky, je to zespoda pod ní.

Autor:  Fordak33 [ 28 lis 2014 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru bez za motor s imo..

Tak jen takové info abych ze slušnosti odepsal..
Takže "érbeg" pořešen, díky za info o konektoru. Co se týká výměny motoru zatím od ni upouštíme nebo při vypočítání potřeb a času se zjistilo ze v nejbližších dnech na lehkou generálku cílového motoru nebude, garáž je presrana dřevobordelem a auto zatím tak dlouho stat nemůže.. Také se premysli nad možností upuštění od TD, prostudovani a pokusu o zabudovaní TDDi.. Když to zítra vyjde mohl by dorazit do rodiny další povoz od Forda a tak by bylo možné esco odstavit..

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/