fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 11:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna motoru bez za motor s imo..
PříspěvekNapsal: 25 lis 2014 20:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Zdravím profiky od Forda. Mám jednoduchou otázku na kterou jsem zde nenasel odpověď. (Já vim jen blbě hledám :-)).. Sestře se konečně rozsypal její vrak a tak mám konečně j dispozici cely motor se stejným označením (RFD) ale je tu problém. S imo.. Jaké části budu muset zaměnit aby padl do mého esca bez mimo? Nebo by bylo lepší přendat celý systém vč. IMO? Vďaka..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 lis 2014 21:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Nezvykle odpovím otázkou...a chceš tam ten imo nebo ne...pokud jo, tak pak budou zajímavý roky výroby obou destroyů...protože bude třeba pokoukat do plánečků než tu planě plkat, zda je odpor obou irelevantní a budou asimilováni....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 lis 2014 23:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Nechci to je jasný.. v případě ztráty klíče nebo spol. To působí jen problémy.. U mě jen vyměním spinacku a jedu dál. I z jiných důvodu říkám zde IMO ne :-).. Ale pokud to bez něj nepůjde. Aspoň se sebere co nejvíc střev..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2014 03:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2009 00:31
Příspěvky: 501
Bydliště: Rokycansko <-> Praha
A není to jedno?!? Pokud vyměníš jen samotný motor (železo, hardware) s kódem xxy za motor se stejným kódem tak by to mělo být jedno. Imo je věc řídící jednotky, kterou necháš původní. :?: :?:

_________________
Ford Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.8 16v 85kW
Ex: Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.6 16v, Escort MK VII, r.v. 96, sedan, 1.6 16v, Escort MK VI, r.v. 94, 5 dv., 1.6 16v-> Spoustu ND ->> Galerie dílů
Nefordí povozy: Škoda 1000 MB de Luxe, r.v. 69, 1.0 + Škoda Octavia combi r.v. 69, 1.2 + nějaká ta kejva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2014 13:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Je to tak, že RFD a RFK nemaj sofistikovanej motormanagement s nějakou vyspělou řídící jednotkou, to maj až motory RFS a RFN...tady je to podle provedení čerpadla buď mechanik nebo Lucas EDC, kterej s imem nic společnýho nemá, je tu použitej stejnej systém jako u prostýho dieselu...čili v zásadě princip čtecí cívka na spínačce, modul co po načtení kódu klíče nějakou formou datový komunikace přepošle informaci do přijímače na čerpadle a ten pustí napětí do dvoupólovýho stop ventilu...je na rozdíl od klasickýho stopventilu izolovanej a ty dva dráty jsou + a -...celá tahle záležitost se schovává pod tím plechovým štítem co je na konci čerpadla...Takže pokud chceš imo dopryč, pak je třeba štít sundat (nejspíš odvrtem šroubů, jelikož jsou pro účel ochrany dělaný tak, že pokus je demontovat klíčem značí utržení části hlavy bez toho aby štít šel sundat) a pro jednoduchost si mezi čerpadly přehodit "svůj" stopventil...ke kompletní asimilaci bude třeba ještě projít věci kolem čerpadla, jestli je použit stejný systém ovládání studenýho startu a volnoběhu...Ford u dieselu měl takovou strategii, že stejnej byl jen základní motor a vstřikovací část byla subdodávkou dodavatele, kterej vždy na počet požadovaných kusů dodal nějakej systém, na novou už mohly být dílčí změny, takže něco je holomechanika s lankama, něco je ovládaný elektricky...Až bude ten cílovej motor venku, zvážil bych případnou výměnu "nedostupných" věcí, jako je gufero klikovky za setrvákem, stav těsnění pod vanou případně stav spojky, na přední část se sice dostat dá i po montáži, ale stavu předního gufera, rozvodů a vodní pumpě bych taky věnoval pozornost...přecijen venku se to dělá celkem pohodlně..

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2014 17:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
To zní lip než jsem čekal :smt023: . Co se týká tech nedostupných věcí určitě to bude potřeba.. Sestra na to vermomoci srala.. Takže rozvody určitě, spojka je KO ale by měla jít naše ma cca 10000km.. A čekám ze při výměně oleje poteče z motoru jakýkoliv slizkej humus, ale aby se tomu dalo říct olej ma daleko.. No uvidime co z toho vsejde.. Ještě taková mala otázka.. U mého esca se poslední týden rozmohla nemoc blikající kontrolky airbagu.. Jeden den bliká.. Druhej ne a dokola.. Mám podezření na pojiskovku..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2014 18:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Kolikrát to blikne?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2014 19:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
4x za sebou, pak pauza a znova 4x..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2014 19:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tak máš blbej spoj v konektoru předpínače pásu u spolujezdcovy sedačky, je to zespoda pod ní.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 lis 2014 18:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Tak jen takové info abych ze slušnosti odepsal..
Takže "érbeg" pořešen, díky za info o konektoru. Co se týká výměny motoru zatím od ni upouštíme nebo při vypočítání potřeb a času se zjistilo ze v nejbližších dnech na lehkou generálku cílového motoru nebude, garáž je presrana dřevobordelem a auto zatím tak dlouho stat nemůže.. Také se premysli nad možností upuštění od TD, prostudovani a pokusu o zabudovaní TDDi.. Když to zítra vyjde mohl by dorazit do rodiny další povoz od Forda a tak by bylo možné esco odstavit..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz