fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 12:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22 úno 2015 23:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Takže tady je velice stručný popis..
2 motory RFD - jeden potkany, druhy KO čerpadlo, proto me napadla jen jedna antitalentni verze.. Podle původního čerpadla které bylo nasazeno a za chodu motoru běželi jak melo jsem se řídil demontovane čerpadlo z druhého motoru, pak původní sundal a nové nasadil.. Nevím jestli vevnitř maji jinou polohu, ale na venek měli naprosto stejnou.. Měl jsem rysky na železném rámu co drží čerpadlo, na řemenu i rozvodovem kole čerpadla takže ze by sem hnul řemenem to ne.. No.. Po zástavbě motoru do auta a uvedení do stavu aby se dal od zkoušet jsme ho zapřáhli za auto a tahali.. Při puštění spojky na 3 se začalo od motoru ozývat hlasite klepání a motor nechytnul. Ba hle. Na chvilku ano. Zmáčkl jsem spojku a plyn na podlahu.. Otackomer začal lehce pomalinku lézt nahoru.. Ale kvůli klepání sem mu povolil a chcipnul.. Proto jsem ho zatlačil do garáže a začal přemýšlet o rozprodeji.. Pokud by se dal co nejdřív sprovoznit určitě bych inzerát stáhl..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 úno 2015 23:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Sundavals řemen vačky, nebo jen si znovu navlíknul ten čerpadlovej?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 úno 2015 23:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Jen ten čerpadlový.. Na rozvody jsem schvalne nesahal..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 00:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Takže teoreticky pokud rozvod klika - vačka sedí, dá se na "prase" nastavit poloha pro seřízení rozvodů z vačky...natoč přes zařazenou pětku a zvedlý pravý přední kolo motor tak aby díra v kole čerpadla byla skoro nahoře, a budeš muset sundat víko ventilů a momentálně důležitý je nastavit otáčením motoru tak aby ti zářez v konci vačky hrál s horní hranou hlavy....pomocí nějakýho přesnýho plocháče se to zaaretuje tak že se zasune do tý drážky ve vačce a zároveň se opře o tu horní hranu hlavy...když se podíváš na to vyndaný čerpadlo, tak v horní části když je natočený, tak skrze ten unašeč kola čerpadla je v těle čerpadla díra na aretační trn, kterej zasunutím zamkne čerpadlo...ten použiješ z vrtáku, kdy zasuneš do čerpadla (toho v autě. to vyndaný jsem zmínil pouze proto, že tam můžeš pochopit ten princip aretace) vrták tou stopkou dovnitř a špičkou ven, u Lucase to je tuším 6,5mm...mno a ten ti tam samosebou nepůjde, protože je čerpadlo kamsi hozený mimo...takže povol ty tři šrouby na 13ku klíč co drží kolo čerpadla, a za tu velkou středovou matku pootoč tak, aby ten vrták zapadnul, pokud to nedovolí díry na kole, tak máš řemen o zub či dva kdesi v hájku....tam to je na povolení napínací kladky čerpadlovýho řemenu, zmáčknnutí napínací pružinky přes tu kladku sikovkama a dodažení takhle povolený kladky ti dá prostor pro přesazení....počítej s tím napnutím, že to kolo s řemenem cukne o kousek proti směru chodu motoru...tím bys měl mít vačku přes pravítko a čerpadlo přes vrták v konjunkci, při tom ladění dávej bacha na to aby se ti klikovka nekroutila v řemenu přes ten napínák, asi by bylo záhodno klikovku nějak udržet v pozici jak zůstala po zapadnutí pravítka do vačky...pokud se zadaří, tak by si měl mít kolo po napnutí řemenu v pozici, kdy ty tři šrouby při zasazeným vrtáku půjdou dotáhnout a bez toho aby se kdekoliv cokoliv skříplo, jak vrták tak pravítko by mělo jít vytáhnout snadno, tak bys měl mít základní nastavení čerpadla jakžtakž daný....několikrát rukou protoč, znovu přeměř pravítkem a vrtákem jestli to sedí, pokud jo, ujisti se že kladka čerpadla je dotažená, nasaď ventildekl a zkus nastartovat...chytnout by to mělo, jít za plynem taky ale nemusí to drřet správně volnoběh (je nastavenej na ten starej motor, takže šroubem volnoběhu doladit na správný točky a máš hotovo)....tak snad to dáš :wink:

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 01:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Vypadá to strašně lehce.. Uvidíme jak to půjde, ale.. Já ma. Nad čerpadlem posazený servo.. Takže nejspíš potřeba demontovat.. A bůh ví co.. Ozvu se.. Hned jak se o to aspoň pokusim :-)

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 01:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
tak to je logický, že tu pomocnou řemenici a řemen na servo musí dolů...asi i držák motoru, motor budeš muset podložit pod vanou heverem a servonádobku dát stranou a vyndat kryt rozvodů...altík si nevybavuju jestli je dole vpředu nebo za motorem ale to snad dá rozum co se s tím musí udělat...jestli ti to přijde lehký, tak standartní rozvody nejsou o moc těžší, tam se jen musí demontovat tuším klima nebo altík, aby ses dostal k tomu otvoru pro aretační trn klikovky, ten ty nyní neřešíš, protože ho nemáš a doufáme že podle vačky se to dá odhadnout na "prase"...tohle sice nejni úpa košer, tohle je spíš nouzový on road řešení než nějakej exaktní dílenskej postup s vybavením, ještě pokud budeš pracovat s řemenama, tak se nasazujou jen holejma rukama, pokud to nejde, děláš to blbě, nasazovat řemeny by měly osoby spíš chytrý než silný... :lol:

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 07:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Tak teda nechapu proč dávat pryč držák motoru když motor podložím a zůstane ve stejný výšce :?: ..
Altik je zepředu a klimakompresor mi funguje jen jako kladka,.. Co s tím altikem?
No jestli se mi to teda povede, jsem zvedav či to vůbec pojede, protože co mi teď ještě došlo že při tahání a tudíž při roztočení altiku a dodavani elektřiny do motoru mi začalo strašně cvakat a vše možný v pojistkovce.. Zapojeni v motoru nebylo moc a tak si věřím ze je vše napojeno jak má (altik, čerpadlo maji konektory takže žádná překážka.. Kabely od baterky ke startéru jsou chycený dobře, žhavení a spol taky).. Není tam co skazit nejsou to dnešní FoFo a Mondea..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 10:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Zase moc přemejšlíš a blbě... :lol: Existuje spousta variant toho auta, takže držák dolů jen pokud je ve tvaru Y podobně jako u mondea, bez toho nesundáš kryt...altíky, klimošky a serva taky různě kolujou v rámci možností řemenu....uchycení motoru bylo i jen zadní...takže to jak se kam dostaneš abys mohl udělat "to lehký" je tvoje věc...já bych si ten motor dolů spustil, jelikož se tak dá za hlavu šroubu uprostřed řemenice "zaaretovat" ta klikovka a tím nebudeš trápit napínák na vačkovým řemenu, a šroub řemenice je přístupnej až po spuštění...já tvý auto nevidím, takže nemůžu přesně určit tvojí "bižuterii" kolem motoru a když píšu "asi nebo možná" tak to značí přesně to, že to tak může i nemusí být...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 úno 2015 18:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Vačka ma průřez na skrz da se říct.. Jakou mám jistotu ze nemám čerpadlo úplně o 180°?..
Jak zjistim?

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 úno 2015 20:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jestli ta první věta měla znamenat že pravítko těsně zapadlo do drážky a vačka se ani nehne, tak je to ok... no a když to tak je tak máš krajní písty 1 a 4 v úvrati a vačkou zaaretovanou nastavený ventily do polohy vstřiku prvního válce, tak stačí natočit to čerpadalo dírou nahoru a zajistit tím vrtákem...je to celkem opicózní záležitost, vědeckou čínnost o funkci čtyřtaktního dieselu a proč se vačka a čerpadlo otočí jen jednou když klika dvakrát si nechej na pak až to pojede... :lol: Jinak na mrkev čerpadla ten unašeč nedáš, je tam osazení na klínek takže pokud je dírou nahoru, je ve správný poloze a kolo taky jinak nedáš, díry jsou excentrický, takže nepasujou ty tři šrouby...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 úno 2015 23:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Momentálně to mám tak, že čerpadlo je dírou nahoru přesně na zamčení vrtákem zároveň s tím že spodní hrana zářezu sedí s hlavou..
Nedával jsem pravítko, ale přesné dřívko stejně tlusté jako zářez ve vačce a sedělo mi na hlavě..
Když jsem to teď udělal podle návodu čepadlo jsem o moc neseřizoval.. Nezdá se mi že by pár stupňů udělalo takový bordel..
Zamčený čerpadlo
Obrázek
Vačka ve stejné poloze s čerpadlem
Obrázek
A pokusil jsem vyfotit polohu vačky.. Jestli teda není úplně o 180°
Obrázek

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 úno 2015 23:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Drážka ve vačce je mimo střed, tudíž nelze vačku otočit, čerpadlo máš nastaveno k vačce, tedy k časování ventilů a budeme doufat že i klika k tomu taknějak sedí...pár stupňů u čerpadla udělá hodně velkej rozdíl....no tak to podotahuj, protoč ručně, znovu přeměř jestli vrták i pravítko sedí, pokud jo, vrták vytáhni, na prkýnko nezapomeneš, nasaď ventildekl a pokud máš dobře usazenej motor nebo dokonce drží na uchycení, tak to opatrně nastartuj...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 úno 2015 23:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
To jsem potřeboval vědět, že je mimo střed, Takže má s hranou hlavy sedět dolní nebo horní hrana zářezu vačky?.. Zkoušel jsem.. Točil točil, ale nechytl..
Z 2. a 3. vstřiku potlačovala nafta, a když jsem je povolil byli dost natlakovaný, ale 1. a 4. ne..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 úno 2015 23:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To je na tý vačce snad vidět na první pohled...Mimochodem proč si vůbec měnil čerpadlo když druhej motor měl ten samej typ?...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 úno 2015 23:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
No tak teď teda nevím, zda-li to vážně nemám od 180°, ale podle starýho čerpadla které bylo taky tak nějak by nemělo být..
No.. Nebo staré čerpadlo mělo krytý STOPventil tudíž IMO, A ustřihanou elektriku těsně u jeho částí, takže bylo nepoužitelné.. Navíc ji auto při rozjezdech a startech pěkně chrochtalo..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2015 21:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Stále bez vysledku.. Zkoušel jsem obě polohy vačky s čerpadlem nahoru tudíž i oto dno o 180°, ale auto nenastartovalo. Nechci ho tahat dokud nemam cerpadlo jak ma být. Nejsem si tedy jisty či má zářez vačky sedet horní nebo dolní hranou s hranou hlavy.

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2015 22:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Nechápu co furt nechápeš na tý drážce ve vačce....prostě 5mm pasoviny jako pravítko položíš na hlavu a zasuneš do vačky...co jde na tom otočit o 180 stupńů?...a co lze nastavit opačně? Písty válce 1 a 4 jsou nahoře, ale tím že ti sedí vačka v drážce je rozhodnuto časováním ventilů že první válec je v poloze vstřiku, čerpadlo založený vrtákem je taktéž nastaveno na vstřik do prvního válce...pokud to tak zůstane na řemenech a točí se to, tak je to tak daný a nemá se co dít...a mělo by to fungovat...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2015 22:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Tak to je to co jsem potřeboval vědět.. Ze pravítko ma byt 5mm.. Ted už vim jak ma být vačka.. V tom případě mám nyní čerpadlo o 180°.. Zejtra to nnastavím zpátky.. Ono je těžké to nastartovat.. Jak se to má odvzdusnit? Myslim ze jsem někde četl že se ma odsroubovat poslední vstrik nebo jeho přepad, a aby z něj chcála nafta. Ale to se me neděje.. No kabely jsem vyházel nebo jen prskali a startérem neotocili, no a baterka to dlouho neútočí.. Můj startér se na novou baterku sotva točí..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2015 23:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A to tě to při pohledu na tu hranu hlavy a drážku vačky nenapadlo, že to na sebe "sedne" a že opačně je kdesi mimo střed v luftě a cokoliv v tom se bude houpat kdesi v luftě?....první co je potřeba k tomu aby to chytlo, jsou správný startovací točky, pokud to točí líně, můžeš s tím motat tejden a nechytne to...jestli sis vypráskal baterku, tak jí nabij....odvdušnit to můžeš polovením převlečný matky na trubkách u vstřiků, tím se ti odvzdušní celá ta trasa až do vstřiku, chtělo by to dva lidi, jeden co startuje a druhej co to hlídá, jak to zašne lejt, tak přestat startovat a podotahovat...a pak zkusit start....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2015 11:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Jiste ze napadlo, ale zeptat se tu je jistota, obzvlášť u tebe :-) .. Co se týká startovacích toček, asi mam nacly startér, nebo i na novou baterku točí strašně líně.. nikdy jsem to neresil.. Nakonevzdy chytnul, pokud se dřív nevybila baterka :-D .. A tak takhle se to odvzsusni.. Nějak tak sem to tušil.. Ale myslel ze stačí jen 1 vstrik, a to ten poslední..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz