fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: scrab 1.8D
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2006 20:09 
cafeste
cital som tu toho vela ale mam len vacsie halusky ze co s tym je
moj problem spocva v tom ze
1.auto na prd startuje musim ho dva krat vykurit (2x10sec.)a potom startovat (mam nove zhavice)
2.ked ho nastartujem srdi jako traktor taky biely husty dymecek ktory pochvili zmizne
3.motor ma od spodu taky dunivy zvuk akoby bolo nieco z vyfukom (mam novy vyfuk)
4.netaha je lenivy jako ja cez vykend do kopca sa skoro ani nerozbehnem
tak tolko k tomu mojmu a este jedno opakovane startovanie ked sa motor zohreje neni problemom (asi sa omotorek ta panenka predomnof vobec nestarala)
diky za rady


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2006 07:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Biely husty dymecek : to vypadá na nějakou prasklinu.Těsnění pod hlavou,nedo nedejbože hlava.Bílý kouř - voda ve spalovacím prostoru.
Odstraněním této závady se pravděpodobně zbavíš i ostatních.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 19:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A co rozvody? nemáš volnej řemen na kladce? Já bych nejdřív kouknul na rozvody páč by mohlo bejt čerpadlo o zub vedle na řemenu.Skouknul bych jesli sedí nastavení rozvodů,jestli jsou naplý řemeny.Jestli jde voda do válců,tak to brzy uvaříš,a taky jdou tlaky do vody.Takže pokud to po natočení brzo zvedne tlak v nádobce na vodu anebo když je cítit z nádobky zápach jak z vejfuku tak je těsnění nebo palice v p.deli. Bilý čmoudek a rachot v motoru v nízkejch otáčkách bejvá známka toho, že čerpadlo dává brzo a motor kope trochu zpátky.Kdyby to bylo těsnění,tak bacha až budeš kupovat nový, musí mít stejnou sílu. Je vyznačená zářezy na těsnění, tuším jsou tři nebo čtyři druhy. A jestli je praklá hlava (většinou kolem sedla ventilů) tak pánbůh stebou a zlý pryč. (vim o čem to je!)

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 132 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz