fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

scrab 1.8D
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=5831
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 07 kvě 2006 20:09 ]
Předmět příspěvku:  scrab 1.8D

cafeste
cital som tu toho vela ale mam len vacsie halusky ze co s tym je
moj problem spocva v tom ze
1.auto na prd startuje musim ho dva krat vykurit (2x10sec.)a potom startovat (mam nove zhavice)
2.ked ho nastartujem srdi jako traktor taky biely husty dymecek ktory pochvili zmizne
3.motor ma od spodu taky dunivy zvuk akoby bolo nieco z vyfukom (mam novy vyfuk)
4.netaha je lenivy jako ja cez vykend do kopca sa skoro ani nerozbehnem
tak tolko k tomu mojmu a este jedno opakovane startovanie ked sa motor zohreje neni problemom (asi sa omotorek ta panenka predomnof vobec nestarala)
diky za rady

Autor:  mrJekill [ 08 kvě 2006 07:08 ]
Předmět příspěvku: 

Biely husty dymecek : to vypadá na nějakou prasklinu.Těsnění pod hlavou,nedo nedejbože hlava.Bílý kouř - voda ve spalovacím prostoru.
Odstraněním této závady se pravděpodobně zbavíš i ostatních.

Autor:  Walker [ 11 kvě 2006 19:13 ]
Předmět příspěvku: 

A co rozvody? nemáš volnej řemen na kladce? Já bych nejdřív kouknul na rozvody páč by mohlo bejt čerpadlo o zub vedle na řemenu.Skouknul bych jesli sedí nastavení rozvodů,jestli jsou naplý řemeny.Jestli jde voda do válců,tak to brzy uvaříš,a taky jdou tlaky do vody.Takže pokud to po natočení brzo zvedne tlak v nádobce na vodu anebo když je cítit z nádobky zápach jak z vejfuku tak je těsnění nebo palice v p.deli. Bilý čmoudek a rachot v motoru v nízkejch otáčkách bejvá známka toho, že čerpadlo dává brzo a motor kope trochu zpátky.Kdyby to bylo těsnění,tak bacha až budeš kupovat nový, musí mít stejnou sílu. Je vyznačená zářezy na těsnění, tuším jsou tři nebo čtyři druhy. A jestli je praklá hlava (většinou kolem sedla ventilů) tak pánbůh stebou a zlý pryč. (vim o čem to je!)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/