fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 18:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problem po vymene motoru
PříspěvekNapsal: 29 čer 2017 19:44 
Offline
Nováček

Registrován: 27 dub 2017 07:13
Příspěvky: 6
Zdravim chlapy. Mam problem. Zacal mi klepat motor na klikovce, vymenil jsem motor za jiny, po precteni fora ohledne imobilizeru se mi nepodarilo motor rozchodit. A tak jsem se pustil do vlastniho postupu. Z cerpadla jsem demontoval 3kabelovej ventyl ktery obsahuje imo. Nahradil jsem ho 2kabelovim ktery ma jen + a -. Plus jsem do nej natahl od svorkovnice cerpadla z puvodniho plusaku k 3kabelovemu ventiil a zbyle 2 cerne kabely nechal ucvakle. Minus z noveho ventilu jsem ukostril hned pod drzak plynoveho lanka. Otocil jsem klickem a ventyl pustil palivo ale nesepnul starter. Natahl jsem bajpas primo z konektoru pro signal starteru na spinacku a vyresil tak start. Motor bezel ale hrozne nepravidelne. Podotykam ze stale v interieru blika kontrolka imobilizeru. Opet jsem se teda uchylil ke koumani a zjistil ze je po takovemto startu vypnuty druhy ventyl cerpadla ten selenoid nebo co to je. Tak jsem ho odcvakl a sepnul ho od plusu ze stop ventylu. Tudiz je porad v nejake poloze a motor se uklidnil. Jenze vim ze na predchozim motoru to tam rychle za chodu cvakalo jako by spinalo a rozpinalo. A porad mam motor jakoby bez vykonu. Poradi nekdo kam selenoid napojit aby cvakal ikdyz blika imo? Popripade byl by nekdo schopnej to zprovoznit? Start paradni. Volnobeh paradni. Do otacek vyleti po pridani. Turbo si odfoukne trochu cernoty z vyfuku ale v provozu proste mam pocit ze tahne ohodne min nez puvodni motor a trochu hlucneji. Dekuji za kazdou radu uz nevim co s tim dal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem po vymene motoru
PříspěvekNapsal: 30 čer 2017 20:21 
Offline
Nováček

Registrován: 27 dub 2017 07:13
Příspěvky: 6
Vyreseno. Uz mi vadi jen kontrolka imobilizeru. Mate nejaky figl jak ji vypnout a zaroven ji neodpojovat?? Myslim jako ze by simulovala ze je v obehu ikdyz je obesle imo?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem po vymene motoru
PříspěvekNapsal: 30 čer 2017 23:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Rada je vcelku jednoduchá....jedině tím, že všechny svoje "bastly" uvedeš do stavu před "napadení kutilem" a oprava proběhne tak, že výměnou projde pouhý vytlučený motor a bižuterie respektive vstřikovací systém bude jako celek transplantovanej to začne fungovat jak má...solenoid předvstřiku bude cvakat, EEC přestane blokovat startér a zhasne kontrolku...nic jinýho nemá smysl...a přendat to nedá tolik práce jako ten kutilskej výzkum...no je vidět, že i nepříliž sofistikovanej antičorking systém dvacet let starej furt funguje... :lol:

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem po vymene motoru
PříspěvekNapsal: 01 črc 2017 00:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A ještě dodám, že tím zmizí (za předpokladu že okruh řízení předvstřiku přes EEC a solenoid byl a je funkční) to kouření, hlučnej chod a nevýkon...on totiž motor dosud jede nejede na holou mechaniku a jelikož DPCN čerpadlo bez spolupráce s EEC nejni schopno nic smysluplně řídit, tak to prostě nikdy nepojede košer....dokud vše nebude jako ve stavu před výměnou motoru...smysluplná cesta měla být demontáž původního motoru, odstrojení původní bižuterie, na náhradním motoru odstrojit to stejně, plus výměna vodní pumpy a alespoň řemenů rozvodů, pokud kladky nejsou nijak vyjetý, nikdo nezná nájezd původních dílů a byl by voser kdyby se "novej" motor po pár stovkách km "potkal" nebo se zesrala pumpa a bylo by nutno znovu dělat rozvody i s pumpou....venku se to dělá úpa jinak, aje dost pravděpodobný, že i naposledy, páč 60kkm je dost dlouhej interval kterej to auto možná ani nedojezdí s ohledem na jeho věk...no a následný nastrojení bižu z původního motoru na náhradní a jako celek to vetknout zpět do auta...samo že po kontrole stavu spojky a dle stavu zasranosti setrváku i gufera klikovky...prostě takovej ten běžnej základ aby výměna nebyla komplikovaná nečekanejma "překvápkama"...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem po vymene motoru
PříspěvekNapsal: 04 črc 2017 19:22 
Offline
Nováček

Registrován: 27 dub 2017 07:13
Příspěvky: 6
No ja jsem chtel pouzit prave ze sveho cerpadla elektroniku. Moje cerpadlo bylo KO. Jenze pri demontazi motoru z auta ven se mi motor vysmekl a jak na potvoru se zachytil prave kabelama a vytrhl kabel primo z imo tak blbe ze uz nesel napajet. Tudiz mi nezbylo nez rozchodit cerpadlo kterym byl osazenej darce ke kteremu jsem nemel klicek ani vse ostatni. Proto jsem musel experimentovat. Nastesti uz se mi to vse podarilo a jezdi jak ma. Necoudi. A selenoid maka. Otocim klickem zacvrlika. Studenej start okamzite perfekt. Teplej start perfekt. Krasnej tichej chod i zatah. Motor je zrejme lepsi nez jsem tam mel. A k motoru. Nez sel do auta tak jsem ho strojil mimo vuz na nove tesneni pod hlavou. Mou repasovanou hlavou. Komplet rozvodama s pumpou. Spojkou i olejovka byla dole cistil jsem saci kos. Pretesnoval kliku z obou stran. Pretesnil olejovy cerpadlo. A motor nastrojil svima vecma. Turbo repasovane 2 tydny pred poruchou. Egr mi hvizdal asi byl uvnitr ko tak jsem daval cele sani jine. A samozrejme novy olej a vsechny filtry. Olej davam divinol primo pro forda. Jo a i prevodovka sla jina jelikoz puvodni chroupala na trojce. Momentalne transplantuju vyhrejvany usaky s airbagama ale musim prehodit airbagy pac puvodni jsou z neznameho duvodu vykuchany to mi prodejce jaksi nezminil


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz