fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Chcípnutí po startu u TD + rucni pumpa nafty
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=5912
Stránka 1 z 1

Autor:  Marpie [ 13 kvě 2006 21:30 ]
Předmět příspěvku:  Chcípnutí po startu u TD + rucni pumpa nafty

Tak se mi dnes dvakrát stalo že krátce po nastartování mi auto chcíplo a nešlo znova nastartovat - točilo to naprázdno až jsem zkusil natlakovat pumpičkou u filtru naftu při sepnutém klíčku a pak to už chytlo. Když se to stalo podruhé tak jak to začínalo chcípat tak jsem zkoušel přidat rychle plyn a na chviličku to pomohlo, ale cítil jsem jak mi to pod pedálem vadne a na plyn nereaguje až to zase chcíplo a pak už nešlo nastartovat. Teď si uvědomuji že nedávno mi to chcíplo taky ale na opětovné startování to po chvíli naskočilo a na podzim se mi to stalo když jsem měl zdvihnutý předek a auto se potom zhouplo dolů - to jsem popisoval ve fóru zde: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... n%ED+nafty a od té doby byl klid tak už jsem nějak na to nějak zapomněl. Dnes to po chcípnutí poprvé točilo dlouho naprázdno až jsem zkusil tu pumpičku a podruhé jsem šel najisto. Celý zbytek dne a to jsem toho najezdil dost to bylo v pohodě při studeném i teplém motoru.. Co si tak pamatuji z fóra tak mne napadlo padání nafty. Vůbec ale netuším co by to mohlo způsobovat. Jo vlastně trošku mě něco napadá ale nevím jestli jsem na správné stopě. Když jsem tlakoval tou pumpou tak přes ni prosakovala nafta - že by byla vadná právě ta pumpa nebo to prosakování při natlakování je normální?

Autor:  Karel [ 14 kvě 2006 18:40 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud ti kdekoliv prosakuje nafta,tak jsi si vlastne i odpovedel sam.

Autor:  Marpie [ 14 kvě 2006 19:17 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Pokud ti kdekoliv prosakuje nafta,tak jsi si vlastne i odpovedel sam.


Dnes bylo šest startů bez potíží. Tak nevím co si o tom mám myslet. Tchán říkal že mohl jen být nějaký bordel v naftě a s prosakující pumpou to nemusí vůbec souviset. On ale neměl nikdy ropáka tak nevím jestli mu můžu věřit. To prosakování nafty přes ruční pumpičku při natlakování je teda na závadu? Začalo to prosakovat až když jsem to opravdu natlakoval. Znamená to teda výměnu té pumpy? Někde ve fóru jsem četl že u Forda stojí přes dva tisíce, ale zrovna ty jsi myslím Karle psal že existuje nějaká sada na opravu. Můžeš mi napsat něco bližšího?

Autor:  PADY [ 15 kvě 2006 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

Jo prodává se opravná sada.Jsou dva druhy podle velikosti membrány a té objímky okolo toho "Ťupátka - tlačítka". Jedna je běžně k dostání u Kelly a druhou co jsem potřeboval na 1,6D jsem nikde nesehnal.
Vyřešil jsem to utěsněním silikonem zvenku okolo. Sice nesmí dojít nafta,ale už mi pak nepadala.

Autor:  Marpie [ 15 kvě 2006 09:58 ]
Předmět příspěvku: 

PADY píše:
Jo prodává se opravná sada.Jsou dva druhy podle velikosti membrány a té objímky okolo toho "Ťupátka - tlačítka". Jedna je běžně k dostání u Kelly a druhou co jsem potřeboval na 1,6D jsem nikde nesehnal.
Vyřešil jsem to utěsněním silikonem zvenku okolo. Sice nesmí dojít nafta,ale už mi pak nepadala.


A myslíš že je to přesně to co potřebuju když mi z pumpičky při natlakování nafta prosakuje, ale pumpička funguje?

Autor:  PADY [ 15 kvě 2006 10:35 ]
Předmět příspěvku: 

Když může nafta ven,může i vzduch dovnitř.
Já tam měl prasklou membránu.Jak jsme dělali čerpadlo a vstřiky stále jsme pumpovali,až odešla ůplně a bralo si to tam vzduch.
Zkusil bych to okolo zatěsnit silikonem,mě to pomohlo.

Autor:  Marpie [ 15 kvě 2006 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

PADY píše:
Když může nafta ven,může i vzduch dovnitř.
Já tam měl prasklou membránu.Jak jsme dělali čerpadlo a vstřiky stále jsme pumpovali,až odešla ůplně a bralo si to tam vzduch.
Zkusil bych to okolo zatěsnit silikonem,mě to pomohlo.


A nevíš kolik cca stojí ta opravná sada?

Autor:  PADY [ 15 kvě 2006 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

Cenu si již nepamatuji,řešil jsem to minulý podzim. A stím silikonem to jezdilo až do tohoto dubna. A věřím,že když napojím baterku naskočí hned.
Má to jen jednu nevýhodu - nesmí dojít nafta.
Co si ještě vzpomínám rozdíl v průměru je max. 1 cm,takže pozor. Když to nenajdeš podle katalogu,nebo čísla,můžeš to rozebrat a změřit, jenom se to celé vycvaklo,až jsem se divil,že to takhle funguje.

Autor:  Marpie [ 15 kvě 2006 13:05 ]
Předmět příspěvku: 

No já jsem hned v polední pauze skočil k prodejci co bere od Autokelly a díval se do katalogu a nic takového tam neměl. Naproti něho byl Autobenex a ti říkali že tu opravnou sadu mají jen na francouze - renault, citroen, peugeot ale na Forda ne, ale že možná by to mohlo pasovat, že je potřeba to přeměřit a stálo to u nich kolem pětikila.

Autor:  Marpie [ 15 kvě 2006 13:53 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mám nový poznatek - zkusil jsem zavolat do Pragopalu který jsem objevil právě když jsem tady ve fóru vyhledával a tam mi chlapík říkal, že to padání je na 99% kvůli membrány v té ruční pumpě - že bude prasklá a přes ni to prosakuje a pokud půjde vytáhnout tak ta membrána stojí 94Kč a pokud ta membrána u Escorta vytáhnout nejde tak celá pumpa stojí 1248,-.

Autor:  PADY [ 15 kvě 2006 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

Že by Bosch,nebo Lucas ? S tou membránou jsem to již psal. Já jsem se tenkrát taky dopracoval jen k té jedné sadě (membrána,víčko a ještě něco tam bylo). Potom jsem tam chtěl dát celý jiný kus držáku filtru s pumpou.
Nakonec to vyřešil silikon.
Jinak jsi našel co se jistě bude hodit. Dej vědět jak jsi dopad.Možná by to nebylo špatné hodit to i do rubriky "Ceny".

Autor:  Karel [ 16 kvě 2006 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pokud nekdo shanite,tak jsem dostal kontakt na vymenu vnitrku ty pumpy.Autodíly Jaroslav Kučera, tel.474 342 210,posila pry i na dobirky.Snad to bude mit.Osobne jsem to bohudik nepotreboval.

Autor:  herma [ 17 kvě 2006 13:53 ]
Předmět příspěvku: 

2Marpie: ted sem měl o víkendu úplně stejný problém. Ujel sem cca 200km, auto sem odstavil, a ráno sem nastartoval, auto po cca 3 sekundích chcíplo. Musel jsem zhruba 15 sekund točit aby se nastartovalo. Samo že z výfuku černej dým jako kráva....
Pak už startoval dobře.

Zatím to nechávám. Uvidím co bude dál.

Autor:  Marpie [ 17 kvě 2006 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

herma píše:
2Marpie: ted sem měl o víkendu úplně stejný problém. Ujel sem cca 200km, auto sem odstavil, a ráno sem nastartoval, auto po cca 3 sekundích chcíplo. Musel jsem zhruba 15 sekund točit aby se nastartovalo. Samo že z výfuku černej dým jako kráva....
Pak už startoval dobře.
zatím to nechávám. Uvidím co bude dál.


No jestli ti to kouřilo při startování tak to spíš vypadá na něco jiného - černý dým znamená že ti tam nafta šla. Ale nechtěla chytnout a prolítla do výfuku, tak to černě kouřilo. Jsem laik ale myslím si, že to by bylo něco jiného. Žhaviče?????? Mi tam nafta nešla a vůbec aspoň myslím to nekouřilo. Jestli Ti to zakouřilo po startu tak by to mohlo být to samé protože tam najednou přišla nafta která se nestihla spálit. Já jsem to ale musel natlakovat pumpičkou na filtru abych vůbec nastartoval. Od té doby startuju normálně, ale raději v té pumpičce nechám vyměnit membránu.

Autor:  Marpie [ 30 kvě 2006 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

Tak abych nezapomněl ještě sem píšu, že problém je snad odstraněn. Byla to opravdu prasklá membrána v ruční pumpě. Na www.rall.cz mi byla sehnána opravná sada, která obsahovala jen membránu a ten vrchní plíšek. Stálo to necelých 300. Jinak co jsem zjišťoval se většinou prodává sada i s pružinou a kolečkem a myslím tlačítkem, které ale potřeba měnit nebyla a pak to stojí více než 500,-. Po výměně je klid.

Autor:  ACEMajky [ 24 říj 2007 09:48 ]
Předmět příspěvku: 

Takze diky Marpiemu mam vymenenou take membranu u rucni pumpy, jenom sem pri odvzdusnovani prisel na jednu vec, kdyz sem na volnobeh pridal plyn na max, tak se po chvili normalne podtlakem sam zamackl ten spuntik, co se jim pumpuje rucne nafta - dela vam to taky s origo cerpadlem?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/