fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

tlaky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=5930
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 15 kvě 2006 15:03 ]
Předmět příspěvku:  tlaky

Chci se jen zeptat. Známý mi kontroloval tlaky a dopadlo to následovně:
od prvního 25,30,30,30. Je to normální? Asi ne, že? Zkuste poradit.Díky

Autor:  Walker [ 18 kvě 2006 17:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlaky

bývalý hokejista píše:
Chci se jen zeptat. Známý mi kontroloval tlaky a dopadlo to následovně:
od prvního 25,30,30,30. Je to normální? Asi ne, že? Zkuste poradit.Díky
Ty tři válce jdou, ten první je horší. Viděl bych to na malou vůli či netěsnost ventilů na prvním válci. Měřili jste to jednou nebo víckrát a čím jste to měřili? Někdy to chce měřit víckrát aby se vyloučila chyba měření. Kolik má ten motor najeto? Pokud jste použili origo měřák tlaků, tak bych to odhad na ty ventily. Písty a kroužky bývaj obvykle o.k. No a jestli se víc hřeje mohlo by to být těsnění pod hlavou.

Autor:  nat [ 05 čer 2006 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem taky myslel, že budu měřit tlaky, protože to jaksi moc nejelo.
teď už mi to tak nepálí, páč závada byla jinde, už to jezdí....

ale měříme kde:

místo žhavicích svíček? nemám tam tolik místa na měřák, obzvláště u poslední vpravo...

místo vstřiků? neradno vyndavat, když je vše OK...a navíc ten vyndanej vstřik při startu zableje okolí???

já znám jen benzíny, tam se přidrží měřák s gumovým kuželem místo svíčky, a když je tam ventilek, tak hodnota i zůstane na budíku....
ale u nafty se to snad ani neudrží???? v ruce.... :smt017

Autor:  Walker [ 05 čer 2006 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

(Máš jí... :-D ) No měřit to jde oběma spůsoby, záleží jakej máš reduktor k měřáku, existuje takovej se šlaufem, a ten se dá při troše šikovnosti dostat i k tý čtvrtý svíčce. Já to měřil při výměně vstřiků velkým reduktorem nasazeným místo vstřiků s nově udělanýma ventilama a těsněním hlavy. Tlaky 24,0 23,7 23,9 24,0 takže v poho, spokojenost plná... :D

Autor:  nat [ 05 čer 2006 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

oplatky se nepečou.... :-D

no, určitě to nechám, až při nějaké příležitosti, jinak se dá lozit kolem auta furt dokola....

Autor:  Walker [ 05 čer 2006 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

O tom žádná, jsem zvědavej kolik naměříš, u mě to před opravou ventilů byla dost hrůza, ale jezdilo to, ale teď už to tak nevadne. Kdy si naposled měřil vůle u ventilů... :-D

Autor:  nat [ 05 čer 2006 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

chachá, ještě nikdy... mám auto od února06.... víko jsem sundal jednou, dva dny po koupi, protože pod ním sákl olej. máznul jsem to berner červený a šup zpět a honem jezdit, jezdit, jezdit.
můžu vzít na sraz takový naslouchátko, něco jako mají doktoři.
ty se svým vycvičeným uchem mi ty ventily poslechneš, že jo_?

...ale jinak mě docela stíháš :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Autor:  Walker [ 05 čer 2006 22:19 ]
Předmět příspěvku: 

Nu dobrá, vem to sebou, bude si hrát na fordí gynekology... :-D ...no takovej fofr to zas není, stíhám ještě posiílat mejly na slovač...

Autor:  nat [ 20 pro 2006 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

..dnes jsem se odhodlal změřit tlaky motoru.
Mám měřák, co se dá místo žhavičů. Má se také odpojit žhavení a ventil, co zastavuje naftu. Tam mám problém.
Asi mám ten stop spínač pod takovým složitým plechem na čerpadle (Lucas), a jeho sundání jsem vůbec nepochopil, je to rozebrat půl auta.
Zkoušel jsem tedy vyndavat pojistky důležité pro chod motoru.
Jenže je to nějak propojené a dosáhnu maximálně toho, že je auto mrtvé, čili se netočí ani starter.
Pak jsem rozpojil konektor u chladiče, vedou do něho tři kabely k čerpadlu (stop, solenoid + ?), ale efekt stejný jako u pojistek - starter se ani nehne.
Tak už mě napadají jen dvě verze.

1. Odpojit trubky od vstřikovačů a nechat chcát naftu mimo motor během toho měření

2. odpojit přívod nafty, nechat běhat až dojde nafta, pak měřit. Pak naplnit čerpadlo a odvzdušňovat.

Tak Vaše rady a názory?

Autor:  Návštěvník [ 20 pro 2006 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

Na to naslouchání stačí i drěvený hranol.

Autor:  yakuza [ 21 pro 2006 00:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlaky

bývalý hokejista píše:
Chci se jen zeptat. Známý mi kontroloval tlaky a dopadlo to následovně:
od prvního 25,30,30,30. Je to normální? Asi ne, že? Zkuste poradit.Díky
Tak to mas v pohode, ja mel dnes 24 20.5 17.5 24 !!!

Autor:  Michal-MS [ 21 pro 2006 09:24 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem pro měření tlaků odpojil potrubí od vstříků a pod něj jsem dal hodně hader, takže jsem motor moc nepochcal. Nevím jak se to dělá normálně, řešil jsem stejný problém, ať odpojím jakoukoliv část na čerpadle, tak se nehne ani startér. Ale myslím že na profi měřácích je tlačítko které se napojí přímo na spouštěcí cívku na startér. Máte s tím někdo zkušenost?

Autor:  catrr [ 21 pro 2006 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

hoši jen pro orientaci diesel má mít 28 až 34 bar co je pod je motor na pováženou rád bych věděl jak Vám to startuje při mrazech.Co se týče benzínu má mít 12 až 14 bar.

Autor:  Michal-MS [ 21 pro 2006 12:30 ]
Předmět příspěvku: 

To je pravda, taky už jsem to řešil z jedním borcem co dělá repase motorů.
Origo má mít nad 28 ale pokud jsou tlaky menší ale na všech stejné, tak to moc nevadí. Nesmí mít ale 15 barů, že... :lol:

Autor:  catrr [ 21 pro 2006 12:38 ]
Předmět příspěvku: 

jasně že nevadí nic jsem proti tomu neřekl jen když jsou velké mrazy bych chtěl být u toho jak to startuje

Autor:  nat [ 21 pro 2006 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

...tak já jsem dnes ty tlaky změřil.....pět hodin jsem to dělal...

odpojil jsem hadici nafty mezi filtrem a čerpadlem, nastaroval. Během chvilky to chcíplo. žhaviče ven a vystydnout.

Dost mě zlobil podomácku dělaný měřák, samá netěsnost a taky málo místa na manipulaci mezi čerpadlem a motorem. Taky jsem tam musel dobastlit zpětný ventilek, jinak to něšlo vůbec odečíst.(i tak to netěsní)

Nicméně nakonec jsem něco naměřil, naměřené hodnoty jsou tak na pět otáček (= pět fouknutí do budíku)

takže skutečné hodnoty mohou být i vyšší, ale hlavně nemám moc rozdíly.

1- 30-31
2- 29-30
3- 28-29
4- 30-31

takže jsem v normě..... :-D

Autor:  nat [ 21 pro 2006 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

jó, pak jsem zapojil tu naftu, napumpoval pumpičkou (asi 3-4 šťouchy) a pak už to běželo OK...

Autor:  Walker [ 21 pro 2006 22:59 ]
Předmět příspěvku: 

nat píše:
...tak já jsem dnes ty tlaky změřil....

1- 30-31
2- 29-30
3- 28-29
4- 30-31

takže jsem v normě..... :-D
To je zlatý.... :-D :-D :-D No vida bazmek fachčil....

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/