fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Hadička od turba k čerpadlu http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=5968 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Radeczek [ 17 kvě 2006 11:56 ] |
Předmět příspěvku: | Hadička od turba k čerpadlu |
Ahoj, chtěl bych se zeptat na tenkou hadičku která vede od turba k čerpadlu. Je u ní nutná těsnost? Když za jízdy do kopce přidám plyn tak po nástupu turba, mi auto přibližně ve 2500tis. otáčkách zaškube. Jinak to jede v pohodě. |
Autor: | apromix [ 19 kvě 2006 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nazdar. Ak myslit kovovu trubku od turba, ktora je na cerpadlo napojena hadickou pod volnobezny ventil na turbo korektor, tak tam potrebna tesnost je. Kedze vsak ide o podtlakove prepojenie, tesnost je tam zabezpecena len nastoknutim hadicky bez dalsich stahovacich uchytiek. Aspon tak to mam ja. Zabezpecuje to pridavanie nafty na cerpadle. |
Autor: | Radeczek [ 19 kvě 2006 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky.Myslel jsem si to. Dneska jsem na ní dal nové stahovací pásky, tak uvidím jestli se to nějak projeví. |
Autor: | nat [ 21 kvě 2006 22:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já honím výkon turba asi měsíc. Tuhle hadičku jsem dnes našel rozstřelenou na dva kusy. Dal jsem tam něco-hadičku na vyzkoušení. Jede to jako blázen, konečně mě přestaly předjíždět felicie do kopce... Pak to zase nejelo, hadička mi vyletěla z trubky, tak je tam tlak? při podtlaku by nevylítla! Mám budík v kabině, vylítla při 0,7bar.... |
Autor: | Radeczek [ 22 kvě 2006 07:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
No spíše bych tipoval na ten podtlak. Ta hadička je před turbem a tlak je až za ním. Ale nevím to tak úplně jistě. Asi máš chybu ještě někde jinde. Na druhou stranu mně to po přetěsnění ,už neškube. Takže nestačí jen ty gumové hadičky jen nasadit. |
Autor: | nat [ 24 kvě 2006 16:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co se týká toho jestli tlak nebo podtlak, viz foto.. brzy to změřím tlakoměrem, ať je jasno... |
Autor: | apromix [ 24 kvě 2006 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pekne si to nafotil. My s bratrancom sme vyhadzali z toho, ze ked bol motor nastartovany, nesla ta hadicka stiahnut, ked sa motor vypol, tak sla. Ale ruku do ohna za ten podtlak nedam .. necham sa prekvapit .. |
Autor: | ACEMajky [ 25 kvě 2006 09:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak ja vas rozseknu, v hadicce je pretlak - vede z turba, turbo ma 2 vyvody, jeden k ... no ted s nevzpomenu, ta banka co ovlada obtok (wastegate) a pak druhej, kterej vede do cerpadla, aby kdyz jede turbo naplno, aby cerpadlo pridalo naftu |
Autor: | nat [ 28 kvě 2006 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
wastegate je ta bandaska s tím táhlem? |
Autor: | ACEMajky [ 29 kvě 2006 15:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
nene, ty bandasce se nejak rika, nejak od A jo uz vim acurator (mozna cc mozna rr) |
Autor: | nat [ 04 čer 2006 08:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak je tam tlak, jak psal acemajky, stejnej jako mi jde do budíku v kabině... a ford dodává originál celou hadičko-trubku-hadičku, na cenu jsem se radši neptal..... |
Autor: | Radeczek [ 05 čer 2006 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tím se vysvětluje, proč mi to po přetěsnění už nedělá problémy. |
Autor: | jofo011 [ 29 čer 2006 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | Dotaz k hadicke od turba |
Som nútený suhlasit, že je tam pretlak. Dnes som to testoval. No tu chcem požiadať o informaciu ci je vadou, keď pri zvýsení otáčok z tej hadičky môže tiecť nafta, alebo mam prasknutú tú (asi membránu) regulátoru na čerpadle LUKAS. No a či je jej výmena možna i v domácich podmienkach. Pripadne postup opravy, ak ste to niekto opravovali. esk. 1,8TD 1997 66Kw sem@nitranet.sk Miro |
Autor: | mrJekill [ 29 čer 2006 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... c&start=20 |
Autor: | jofo011 [ 01 črc 2006 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | Dotaz k hadicke od turba |
Dnes som ten turbokorektor rozobral a vymenil prasklú membránu (ta menšia praska) a použil material podľa návodu na fore (gumovú rukavicu) Už nafta z hadičky netečie a tak sa nedostáva do turba. Motor hned lepšie ťahá v kopcoch a ide i pravidelne. Uz sa neprejavila závada samovolného vytočenia motora do maxima. Spôsobovala to nafta natečená v turbu. Len je tam trošku ťažší prístup. Trošku hrešenia a je to.....xixi Miro |
Autor: | apromix [ 01 črc 2006 22:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to ma normalne tesi, ze to funguje |
Autor: | Frt654 [ 25 pro 2008 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
ahoj, je tu napsany pry nekde jak lze opravit tu membranu,prosím vas vsechny jestli by mi šlo poslad odkaz na to,cim lze ta membrana nahradit Frt654@seznam.cz Dekuju vsem. |
Autor: | nat [ 25 pro 2008 23:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
možná je to odkaz mr.Jekilla, tuším tři příspěvky nahoru... |
Autor: | Lancer [ 26 pro 2008 15:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
nat: Prosímtě, můžeš popsat, jak sis instaloval budík tlaku turba? Klidně do sz, nebo na sklo. Díky Petr |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |