fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výkonové grafy 1.8 TD
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=6675
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 23 črc 2006 11:43 ]
Předmět příspěvku:  Výkonové grafy 1.8 TD

Ahoj,
mám dotaz. Tušíte někdo, kde je k sehnání graf měrné spotřeby, výkonu a kroutícího momentu pro Escort 1.8 TD 1998? Zkoušel jsem to u prodejců a tvrdí, že už nic takového nemají.

Autor:  Dannny [ 25 čer 2008 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

nechci zakládat nové téma, zajímal jste se někdo o tohle? http://www.maxpower.cz/index.php?chiptu ... odel-/3236 v čem spočívá takový narust výkonu? Jestli je to jen řídící jednotkou nebo třeba jak u octavií větší coller? Ten výkon je po upravě je větší nez u oktavie 66kw takovou tou klasickou upravou na 81.....

Autor:  Walker [ 25 čer 2008 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

Muhehé.....mechanicky řízenej rotodiesel f čiptuzingu.....na tenhle upgrade bych si vzal lístek do první řady.... :roll: no abych nebyl zase za zlouna, výkon zvednout krapet jde (66kw je jen kvůli přísnějším emisním limitům na stejně starý motor, takže dokáže jí výš ovšem cestou celkový mechanický optimalizace...v hraní si s EEC-V to není...třeba větší cooler na vhodnějším místě než nad rozpáleným potrubím už je ta cesta...úprava plnícího tlaku s lepším průběhem (jiné turbo) a přizpůsobení sacích a výfukových cest.... příkladem může být Ace Majkyho auto, které jezdí i lépe bez řj (není co čipovat) než mnohý stejný typ co řj má....

Autor:  Dannny [ 25 čer 2008 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

takže pouze mechanicky...

Autor:  Karel [ 26 čer 2008 11:02 ]
Předmět příspěvku: 

Walker píše:
Ace Majkyho auto, které jezdí i lépe bez řj (není co čipovat) než mnohý stejný typ co řj má....

No jo ale Majky tam uz nema ford(motor) :-D Turbo s promennou geometrii lopatek a jiny cerpadlo.Proste to optimalizoval.Kdyby tam dodal vetsi mezichladic, tak to by byla jezte vetsi parada.

Autor:  ACEMajky [ 03 črc 2008 09:49 ]
Předmět příspěvku: 

No tak kdyz uz jsme u toho, bohuzel me cerpadlo po predelavce uz nestihalo dodavat naftu a kdyz se vymenilo turbo za turbo s promenlivou geometrii lopatek a tlacilo se do motoru 1,7atm, to uz kor cerpadlo nestihalo,a le litalo to uzasne...

Dokonce sem mel v planu i FSIC (intercooler predelat dopredu do narazniku), ale pak sem to vzdal, do tohodle auta nema smysl cpat penizky...

Uvidime, az se budou menit rozvody, zkusil bych u meho dvorniho odbornika poladit cerpadlo - zkusil bych pridat na nafte

jinak kdo byl v castkovicich vi, ze mi to nijak extra nejede, v porovnani s natem jsme na otm byli uplne stejne - mereno casomirou...

Ale jak rikam, chtelo by ot pridat na cerpadle :)

Jo a pokud mate vybenahy cerpadlo, pomaha i pridani aditiv do nafty - ekologickych rostlinnych aditiv (na vlastni nebezpeci), kdyz sem michal 1:1 palivo a svagr mel 1,6 16V hyundae lantru 77kW, tak nam ot na letisti litalo velice podobne - na 400m mi ujel o 1 delku auta

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/