fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Hlava motoru 1.8D http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=6803 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | astrix01 [ 05 srp 2006 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | Hlava motoru 1.8D |
Pomůže někdo poradit jak vyměnit hlavu motoru za druhou, je to možné přehodit? Včetně výměny těsnění pod hlavou? Díky |
Autor: | Karel [ 05 srp 2006 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim ze tohle je dost narocna prace a bez zkusenosti to nedelej.Jednak potrebujes momentak a znat poradi utahnuti sroubu(spec.golu) atd.O serizeni jak ventilu, tak rozvodaku nemluve. |
Autor: | Walker [ 05 srp 2006 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pro tvoji informaci si přečti články o výměně rozvodů a seřízení ventilů, většina se toho týká, a pokud si nato troufáš, tak dej pozor hlavně na těsnění, nejlepší je Goetze, a jeho tloušťku, je udána počtem zářezů na lichoběžníkovém výstupku toho těsnění, musí být obě stejné, je to dáno presahem pístů ve válcích. |
Autor: | Návštěvník [ 05 srp 2006 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zas takovej problém to není,musíš koupit stejné těsnění(počet zoubkú)Většinou se ty šrouby utahujou od prostředka,ale ta hlava je pěkně těžká,kdyš to přendáš i s vačkou tak nic štelovat nemusíš,ten momenťák by to chtělo jestli to nemáš"v ruce",po ujetí 500km se musí dotahnout znova.A bacha při nasazení rozvoďáku ať ho tam dáš dobře. |
Autor: | Karel [ 05 srp 2006 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo ty ventily jsem zapomnel ze jsou tam podlozky a tim padem se to nezmeni.A hlava (ta nova)zkontrolovat rovinnost a tesnost. |
Autor: | Walker [ 05 srp 2006 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tady trochu nesouhlas s Karlem a Hubertem, jiná hlava na jiném bloku určitě nebude tak přesně lícovat, a vlivem dotažení těch 10 šroubů na moment si sedne, a tím se trochu hne, a nastavení ventilů se může změnit, nastavují se v 0,05mm rozmezích, což už lze dotažením rozhodit, ale nemusí to být tak vážné, každopádně doporučuju přeměřit. A ještě nakonec bych před montáží zkontroloval vodítka ventilů, a jejich gufera, a hlavně těsnost sedel, aby než to tam dáš byla záruka slušných tlaků, a přeměřit tlaky po montáži by taky neškodilo, aspoň bude info, jak na tom motor je. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |