fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Hlava motoru 1.8D
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=6803
Stránka 1 z 1

Autor:  astrix01 [ 05 srp 2006 09:10 ]
Předmět příspěvku:  Hlava motoru 1.8D

Pomůže někdo poradit jak vyměnit hlavu motoru za druhou, je to možné přehodit? Včetně výměny těsnění pod hlavou? Díky

Autor:  Karel [ 05 srp 2006 18:40 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze tohle je dost narocna prace a bez zkusenosti to nedelej.Jednak potrebujes momentak a znat poradi utahnuti sroubu(spec.golu) atd.O serizeni jak ventilu, tak rozvodaku nemluve.

Autor:  Walker [ 05 srp 2006 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

Pro tvoji informaci si přečti články o výměně rozvodů a seřízení ventilů, většina se toho týká, a pokud si nato troufáš, tak dej pozor hlavně na těsnění, nejlepší je Goetze, a jeho tloušťku, je udána počtem zářezů na lichoběžníkovém výstupku toho těsnění, musí být obě stejné, je to dáno presahem pístů ve válcích.

Autor:  Návštěvník [ 05 srp 2006 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

Zas takovej problém to není,musíš koupit stejné těsnění(počet zoubkú)Většinou se ty šrouby utahujou od prostředka,ale ta hlava je pěkně těžká,kdyš to přendáš i s vačkou tak nic štelovat nemusíš,ten momenťák by to chtělo jestli to nemáš"v ruce",po ujetí 500km se musí dotahnout znova.A bacha při nasazení rozvoďáku ať ho tam dáš dobře.

Autor:  Karel [ 05 srp 2006 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jo ty ventily jsem zapomnel ze jsou tam podlozky a tim padem se to nezmeni.A hlava (ta nova)zkontrolovat rovinnost a tesnost.

Autor:  Walker [ 05 srp 2006 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tady trochu nesouhlas s Karlem a Hubertem, jiná hlava na jiném bloku určitě nebude tak přesně lícovat, a vlivem dotažení těch 10 šroubů na moment si sedne, a tím se trochu hne, a nastavení ventilů se může změnit, nastavují se v 0,05mm rozmezích, což už lze dotažením rozhodit, ale nemusí to být tak vážné, každopádně doporučuju přeměřit. A ještě nakonec bych před montáží zkontroloval vodítka ventilů, a jejich gufera, a hlavně těsnost sedel, aby než to tam dáš byla záruka slušných tlaků, a přeměřit tlaky po montáži by taky neškodilo, aspoň bude info, jak na tom motor je.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/