fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Žhavé dráty při žhavení
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=6804
Stránka 1 z 1

Autor:  karner [ 05 srp 2006 09:34 ]
Předmět příspěvku:  Žhavé dráty při žhavení

Kolegové, zjistil jsem, že když žhavím, tak se mi rozpálí spoj, kde se spojuje přívod proudu ke žhavícím svíčkám s vlastním drátem (červeným) vedoucím ke svíčkám. Je to těsně vedle na levo od měrky oleje v motoru. Dokonce se mi roztavil a odkapal ten plastový kryt matky. Proč? Myslel jsem, že je tam velký přechodový odpor, tak jsem ten spoj očistil a nic. Žhaví to dál. Může to být špatnýma žhavýcíma svíčkama?

Autor:  Karel [ 05 srp 2006 18:52 ]
Předmět příspěvku: 

Vysroubuj zhavice a zkontroluj je pripojenim natvrdo na baterku(do rozzhaveni) pak jdi po dratu jestli je vsude ciste pripojeni az k relatku.

Autor:  Walker [ 05 srp 2006 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud to dělá jedna konkrétní svíčka, a očistil si spoj na ní, a závada trvá, viděl bych to na vadnou žhavicí svíčku je zřejmě ve stavu blížícímu se zkratu, a hřeje to do toho spoje. Vyměnit za jinou, a závada by měla pominout. Je trochu otázkou, proč nevypadla pojistka žhavení, tuším 50A, když tečou kabely, bude proud určitě vyšší.

Autor:  karner [ 22 srp 2006 14:33 ]
Předmět příspěvku:  Po servisu - pomóóóc

Vážení kolegové, tak jsem dal auto do servisu na výměnu žhavičů, protože mě nešly za boha povolit. Dnes jsem volal servisákovi a on mi řekl: tři nakonec povolil a vyměnil a že nebyly špatné, čtvrtý (na prvním válci) povolit nešel a tak ho vymontoval do poloviny a viděl že je uplně obalenej bordelem a vypadal, že prý když se bude dále povolovat tak se zalomí a do toho on nejde, protože by mi pak musel sundat hlavu. Co teď s tím, vím že problém je na prvním žhaviči, ale dle servisu nejde vyměnit. Prosím poraďte. Díky!!!

Autor:  Návštěvník [ 22 srp 2006 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

Buď to necháš tak nebo si s tím zkusíš pohrát,nebo jí odpojíš a budeš žhavit na tři,já je vyndaval 2x a vždy to šlo jako po másle,prostříkni to wedečkem a musí to jít teda pokud není nějak zdeformovaná vevnitř.Já je skouším jednoduše při studeném motoru nažhavím,chvíli počkám až se prohřeje i na povrchu a pak je du ošahat jestli jsou všechny stejně teplé.

Autor:  Perňa [ 23 srp 2006 07:40 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud Ti jde kousek povyšroubovat tak tam zkus stříknout ten bordel na zarezlé šrouby. Ja ho používám velmi často a zatím O.K.

Autor:  slavek [ 25 srp 2006 10:19 ]
Předmět příspěvku: 

no tak to je spatny :( aby sis jeste nedokurvil zavit v hlave, co sou to za svicky??? pokud sou boschacke tak je velka pravdepodobnost ze kdyz je tam montovali ve fabrice tak jednu vzali prez zavit, jinak nechapu proc kvuli bordelu z motora by nesla vysroubovat, zevnitr ti zreznout nemuze a kdyz uz ji povolil tak musi jit ven, pokud jak rikam neni poskozeny zavit, ja sem menil svicky uz 2 a taky bez problemu

Autor:  karner [ 28 srp 2006 08:23 ]
Předmět příspěvku:  Je to tak

Tak jsem se na to koukal, vyměnil tři žhaviče (nové jsou Brisk, staré Bosch) a to 2., 3. a 4. První má uplně smetenou hlavu. Myslím, že spíš nešly vyštroubovat kvůli hlavě než kvůli závitu asi použil špatný klíč a smetl hlavu žhaviče. Co s tím teda, mám tři vyměněné a jeden bez hlavy :(

Autor:  Karel [ 28 srp 2006 08:34 ]
Předmět příspěvku: 

A nejde udelat nejakej pripravek a vysroubovat i ten posledni?

Autor:  karner [ 28 srp 2006 11:52 ]
Předmět příspěvku:  Co já vím?

Nemám možnost vyrobil nějaký montážní přípravek. Bohužel.

Autor:  Walker [ 28 srp 2006 12:00 ]
Předmět příspěvku: 

Je jasné že je to problém, a u TD asi o to větší něž u holo dieselu, ale pokud ještě něco ze svíčky zbylo, zajel bych k někomu kdo umí dobře pracovat s céočkem, a zkusit navařit na svíčku nějakou matku, a pak to normálně vyšroubovat, bohužel tě asi nemine nějaká demontáž dílů, které by tomu procesu překáželi, jen tak tipnu, je to ta úplně vpravo u převodovky?

Autor:  karner [ 28 srp 2006 12:16 ]
Předmět příspěvku:  Svíčka

Je to první z leva, tedy ten nejlépe přístupný :)

Autor:  Walker [ 28 srp 2006 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to máš celkem kliku, mám pocit, že se ta svíčka zkratovala, a žhavícím proudem připekla, jak jsem uvedl, nejsnazší bude to navaření a vyšroubování pomocí slušné goly, až to vyndáš, a zkontroluješ závit, pokud bude ještě dobrej, doporučuju použít sprej na závity s mosazí, udělá ti v závitech mozazný film, a další svíčka pak půjde snáze vyndat, díky té mosazi se nepřichytne, já to používám i na vstřiky.

Autor:  slavek [ 28 srp 2006 23:55 ]
Předmět příspěvku: 

nebo ja kdyz se mi to stalo pouzil sem tisicehran a namlatil sem ho tam silou, potom jen sem nemoh odlepit nastavec od svicky :-D

Autor:  Karel [ 30 srp 2006 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

Dulezity ale je ze jsi ji dostal ven ne?Nastrcak koupis novej.

Autor:  slavek [ 31 srp 2006 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

no prave o to slo ji odtud dostat nastrcak neni problem :D

Autor:  Marook [ 21 led 2007 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

Takže já sem mněnil žhavičky,nejen že tam mám jednu zaseklou a nemužu s ní hnout.Ale to sem říct nechtěl.Docela sem koukal jakým průměrem vodiče se k žhavičům dodává proud.Drát o pruměru 4mm je podle mě na 70Ampér poňěkud málo.Koukněte do svýho fára,tohle se mi nelíbí.Nebo že by supravodič od fordu :roll: Dík.

Autor:  makecommo [ 15 úno 2007 22:15 ]
Předmět příspěvku: 

Zober si ampermeter a odmeraj jednu sviecku a to si daj krat styri a mas vysledok odberu a uvidis ze to tolko neni 70 Amper ma mozno tvoja baterka ale zhavic nema taky odber keby mal tak ani nestartnes lebo by ti ju vybilo skor jak nazhavis.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/