fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Žhavé dráty při žhavení http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=6804 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | karner [ 05 srp 2006 09:34 ] |
Předmět příspěvku: | Žhavé dráty při žhavení |
Kolegové, zjistil jsem, že když žhavím, tak se mi rozpálí spoj, kde se spojuje přívod proudu ke žhavícím svíčkám s vlastním drátem (červeným) vedoucím ke svíčkám. Je to těsně vedle na levo od měrky oleje v motoru. Dokonce se mi roztavil a odkapal ten plastový kryt matky. Proč? Myslel jsem, že je tam velký přechodový odpor, tak jsem ten spoj očistil a nic. Žhaví to dál. Může to být špatnýma žhavýcíma svíčkama? |
Autor: | Karel [ 05 srp 2006 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vysroubuj zhavice a zkontroluj je pripojenim natvrdo na baterku(do rozzhaveni) pak jdi po dratu jestli je vsude ciste pripojeni az k relatku. |
Autor: | Walker [ 05 srp 2006 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud to dělá jedna konkrétní svíčka, a očistil si spoj na ní, a závada trvá, viděl bych to na vadnou žhavicí svíčku je zřejmě ve stavu blížícímu se zkratu, a hřeje to do toho spoje. Vyměnit za jinou, a závada by měla pominout. Je trochu otázkou, proč nevypadla pojistka žhavení, tuším 50A, když tečou kabely, bude proud určitě vyšší. |
Autor: | karner [ 22 srp 2006 14:33 ] |
Předmět příspěvku: | Po servisu - pomóóóc |
Vážení kolegové, tak jsem dal auto do servisu na výměnu žhavičů, protože mě nešly za boha povolit. Dnes jsem volal servisákovi a on mi řekl: tři nakonec povolil a vyměnil a že nebyly špatné, čtvrtý (na prvním válci) povolit nešel a tak ho vymontoval do poloviny a viděl že je uplně obalenej bordelem a vypadal, že prý když se bude dále povolovat tak se zalomí a do toho on nejde, protože by mi pak musel sundat hlavu. Co teď s tím, vím že problém je na prvním žhaviči, ale dle servisu nejde vyměnit. Prosím poraďte. Díky!!! |
Autor: | Návštěvník [ 22 srp 2006 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Buď to necháš tak nebo si s tím zkusíš pohrát,nebo jí odpojíš a budeš žhavit na tři,já je vyndaval 2x a vždy to šlo jako po másle,prostříkni to wedečkem a musí to jít teda pokud není nějak zdeformovaná vevnitř.Já je skouším jednoduše při studeném motoru nažhavím,chvíli počkám až se prohřeje i na povrchu a pak je du ošahat jestli jsou všechny stejně teplé. |
Autor: | Perňa [ 23 srp 2006 07:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud Ti jde kousek povyšroubovat tak tam zkus stříknout ten bordel na zarezlé šrouby. Ja ho používám velmi často a zatím O.K. |
Autor: | slavek [ 25 srp 2006 10:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak to je spatny aby sis jeste nedokurvil zavit v hlave, co sou to za svicky??? pokud sou boschacke tak je velka pravdepodobnost ze kdyz je tam montovali ve fabrice tak jednu vzali prez zavit, jinak nechapu proc kvuli bordelu z motora by nesla vysroubovat, zevnitr ti zreznout nemuze a kdyz uz ji povolil tak musi jit ven, pokud jak rikam neni poskozeny zavit, ja sem menil svicky uz 2 a taky bez problemu |
Autor: | karner [ 28 srp 2006 08:23 ] |
Předmět příspěvku: | Je to tak |
Tak jsem se na to koukal, vyměnil tři žhaviče (nové jsou Brisk, staré Bosch) a to 2., 3. a 4. První má uplně smetenou hlavu. Myslím, že spíš nešly vyštroubovat kvůli hlavě než kvůli závitu asi použil špatný klíč a smetl hlavu žhaviče. Co s tím teda, mám tři vyměněné a jeden bez hlavy |
Autor: | Karel [ 28 srp 2006 08:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nejde udelat nejakej pripravek a vysroubovat i ten posledni? |
Autor: | karner [ 28 srp 2006 11:52 ] |
Předmět příspěvku: | Co já vím? |
Nemám možnost vyrobil nějaký montážní přípravek. Bohužel. |
Autor: | Walker [ 28 srp 2006 12:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je jasné že je to problém, a u TD asi o to větší něž u holo dieselu, ale pokud ještě něco ze svíčky zbylo, zajel bych k někomu kdo umí dobře pracovat s céočkem, a zkusit navařit na svíčku nějakou matku, a pak to normálně vyšroubovat, bohužel tě asi nemine nějaká demontáž dílů, které by tomu procesu překáželi, jen tak tipnu, je to ta úplně vpravo u převodovky? |
Autor: | karner [ 28 srp 2006 12:16 ] |
Předmět příspěvku: | Svíčka |
Je to první z leva, tedy ten nejlépe přístupný |
Autor: | Walker [ 28 srp 2006 12:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to máš celkem kliku, mám pocit, že se ta svíčka zkratovala, a žhavícím proudem připekla, jak jsem uvedl, nejsnazší bude to navaření a vyšroubování pomocí slušné goly, až to vyndáš, a zkontroluješ závit, pokud bude ještě dobrej, doporučuju použít sprej na závity s mosazí, udělá ti v závitech mozazný film, a další svíčka pak půjde snáze vyndat, díky té mosazi se nepřichytne, já to používám i na vstřiky. |
Autor: | slavek [ 28 srp 2006 23:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo ja kdyz se mi to stalo pouzil sem tisicehran a namlatil sem ho tam silou, potom jen sem nemoh odlepit nastavec od svicky |
Autor: | Karel [ 30 srp 2006 17:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dulezity ale je ze jsi ji dostal ven ne?Nastrcak koupis novej. |
Autor: | slavek [ 31 srp 2006 18:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
no prave o to slo ji odtud dostat nastrcak neni problem |
Autor: | Marook [ 21 led 2007 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže já sem mněnil žhavičky,nejen že tam mám jednu zaseklou a nemužu s ní hnout.Ale to sem říct nechtěl.Docela sem koukal jakým průměrem vodiče se k žhavičům dodává proud.Drát o pruměru 4mm je podle mě na 70Ampér poňěkud málo.Koukněte do svýho fára,tohle se mi nelíbí.Nebo že by supravodič od fordu Dík. |
Autor: | makecommo [ 15 úno 2007 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zober si ampermeter a odmeraj jednu sviecku a to si daj krat styri a mas vysledok odberu a uvidis ze to tolko neni 70 Amper ma mozno tvoja baterka ale zhavic nema taky odber keby mal tak ani nestartnes lebo by ti ju vybilo skor jak nazhavis. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |