fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Escort Combi 1,8TD 51KW-Šli by jste do něj? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=6877 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Návštěvník [ 10 srp 2006 16:00 ] |
Předmět příspěvku: | Escort Combi 1,8TD 51KW-Šli by jste do něj? |
Zdravím všechny.Stojím před osudovým rozhodnutím.Chci si poprvé koupit Forda a mám vybraného kombíka 1,8TD-51KW, ale v hodně dobrém stavu.Má najeto 150,000km snad?Rok výroby 1998 A je to poprvé co si chci koupit diesela, takže s tím nemám žádnou zkušenost. Mohli by jste mi prosím poradit Jak kazivé nebo naopak spolehlivé je toto auto? Předem díky za odpovědi |
Autor: | dj.DEKL [ 10 srp 2006 16:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záleží na ceně, co od toho čekáš a když už TD tak tu silnější verzi 66kW |
Autor: | skaldal [ 10 srp 2006 16:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Do 51kW bych teda rozhodně nešel |
Autor: | Návštěvník [ 10 srp 2006 16:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cena je 64 000Kč a je to auto zabavené leasingovou společností. V techničáku je pouze první majitel a až ted je tam jako druhý ta leasingovka. Má to i servisní knížku o kontrolách a poctivý štítek na dveřích o vyměně oleje (plná syntetika) Vím že 51KW není žádný zázrak ale dá se s tím jezdit. Akorát nevím jak je to s výměnou rozvodů a vodní pumpy.Jak to poznám na tom autě že to chce vyměnit?Původní majitel může říct cokoliv. |
Autor: | skaldal [ 10 srp 2006 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
No žádná měrka opotřebení tam není (maximálně vzhled řemenu), takže jediná jistota je vyměnit hned. |
Autor: | dj.DEKL [ 10 srp 2006 17:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud je pěknej tak i cena je pěkná... ale motor slabej. |
Autor: | Návštěvník [ 10 srp 2006 17:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
skaldal píše: No žádná měrka opotřebení tam není (maximálně vzhled řemenu), takže jediná jistota je vyměnit hned.
Jaký řemen?Co pohaní alternátor?A co když někdo měnil řemen a rozvody ne. Pokud je pravda že má najeto 150.000Km, tak kdy je dobré rozvody vyměnit?A na kolik to tak vyjde? |
Autor: | dj.DEKL [ 10 srp 2006 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud to koupíš, tak určitě vyměň olej+filtr, řemen pro příslušenství a rozvodový řemen+kladky. |
Autor: | Návštěvník [ 10 srp 2006 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
dj.DEKL píše: Pokud to koupíš, tak určitě vyměň olej+filtr, řemen pro příslušenství a rozvodový řemen+kladky.
Díky za radu.Určitě na ní dám. Ale co myslíš řemenem pro příslušenství? |
Autor: | dj.DEKL [ 10 srp 2006 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Příslušenství - alternátor,servo,klima atd.. |
Autor: | maczaCZ [ 10 srp 2006 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sice je fakt, ze 51kW neni moc, ale na 2. stranu je to o neco malo slabsi nez 1.4i benzin, kterej mam ja a ten nejezdi spatne (stav myho auta nechame stranou), pokud nechces jezdit zavody tak si myslim, ze za tu cenu je to ok, nehlede na to, ze budes jezdit skoro zadarmo... |
Autor: | Homer [ 10 srp 2006 22:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mam kombika 51kW TD a jsem s nim spokojenej. Neni to dravec, ale pokud jsme to porovnavali s ACEMajkym, tak mezi 51kW a 66kW neni az tak velkej rozdil. Pocitis to v kopci pri nalozenym aute, nebo pri zapnuty klimatizaci, ze tam par koniku chybi, jinak je to skoro stejny. Ale jak rikam, je to ropak a ten neni na blazneni. Je to na klidnou pohodovou jizdu. Jinak ti muzu rict, ze i starty v zime jsou v pohode. |
Autor: | ondrapb [ 10 srp 2006 22:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co mam rikat ja se svyma 44kw... Fakt to neni zadnej zavodak ale na jizdu dle predpisu to bohate staci,plne nalozeny se to chova lip nez benzin(myslim chovani motoru kdyz mas v aute 5*100kg lidi+tasky) a podle toho jak jezdis tak spotreba. Dle posledniho mereni jsem na 44,5 Lnafty ujel 845 km coz vychazi myslim velice slusne!S tim ze obcas tomu"prislapnu"(trosku blbe vyjadreni u tohohle motoru;-)),jezdim na zimnich 13" a tydne si postojim cca hodinu v kolone.Mesicne jen kvuli praci najedu skoro 1500km a to uz v penezence poznas jestli papa 5,2 nebo 8. Ale je to jen o vkusu,pokud jezdis min a ocekavas neco dynamictejsiho ta vem klidne benzin,kdyby me malem neranila mrtvice z ceny PM a spotreby tak ted jezdim s Oplem Calibrou |
Autor: | Návštěvník [ 11 srp 2006 07:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
ondrapb píše: A co mam rikat ja se svyma 44kw... Fakt to neni zadnej zavodak ale na jizdu dle predpisu to bohate staci,plne nalozeny se to chova lip nez benzin(myslim chovani motoru kdyz mas v aute 5*100kg lidi+tasky) a podle toho jak jezdis tak spotreba.
Dle posledniho mereni jsem na 44,5 Lnafty ujel 845 km coz vychazi myslim velice slusne!S tim ze obcas tomu"prislapnu"(trosku blbe vyjadreni u tohohle motoru;-)),jezdim na zimnich 13" a tydne si postojim cca hodinu v kolone.Mesicne jen kvuli praci najedu skoro 1500km a to uz v penezence poznas jestli papa 5,2 nebo 8. Ale je to jen o vkusu,pokud jezdis min a ocekavas neco dynamictejsiho ta vem klidne benzin,kdyby me malem neranila mrtvice z ceny PM a spotreby tak ted jezdim s Oplem Calibrou Já jsem na tom stejně s tím dojížděním do práce.Taky nalítám měsíčně kolem 1500Km, proto chci šáhnout poprvé po dieselu. Jak často měníš ty obávané rozvody, vodní pumpy, kladky, řemeny apod.? Dík za odpověd |
Autor: | Walker [ 11 srp 2006 09:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Řemeny a kladky by se měly měnit každých 80000 km, vodní pumpa dle stavu taky, je součástí rozvodů, a odpadá tak možnost, že poteče po výměně řemenů viz tato sekce, clánek výměna rozvodů 66kw, je to pro 51 kw prakticky stejný. Rozvody u dieselu nejsou "obávaný" jsou to jen řemeny a u benzínu je to podobný, cenově i časově, takže by to při rozhodování zda benzín či diesel nemělo být rozhodující, jak se tu psalo, diesel má nižší spotřebu, motor tolik nevadne v zátěži jako slabší benzínový, a je celkově výdržnější, na tvé ježdění v běžném provozu normální rychlostí v pohodě vyhoví. Když bude mít kvalitní olej, vyměňovaný v pravidelných intervalech (kvůli usazování karbonu) hlavně kvůli turbu, jenž je mazáno stejným olejem, a je to nejvíc namáhaný díl motoru (vysoké otáčky a teplota), tak provozní náklady nebudou nijak moc vysoké. |
Autor: | skaldal [ 11 srp 2006 12:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Escort Combi 1,8TD píše: skaldal píše: No žádná měrka opotřebení tam není (maximálně vzhled řemenu), takže jediná jistota je vyměnit hned. Jaký řemen?Co pohaní alternátor?A co když někdo měnil řemen a rozvody ne. Pokud je pravda že má najeto 150.000Km, tak kdy je dobré rozvody vyměnit?A na kolik to tak vyjde? Rozvodový řemen = rozvody (samozřejmě s kladkama a pumpou). Ale jak říkám, vzhled řemenu není žádná jistota, jediná jistota je vyměnit vše neprodleně po koupi. |
Autor: | Karel [ 11 srp 2006 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud chces delnika a ne zavodnika a pokud je v dobrem stavu(HLAVNE MOTOR) tak bych se nerozmyslel.Ale tech 15 kobyl te zamrzi pozdeji.Vlastni zkusenost.Pokud do toho nevidis ,tak nech prohlidnout u dobryho mechanika.Pokud mel dobrej olej,tak minimalne dalsich 150000 km ujede.Rikas ze je serviska, tak by tam melo byt co se tam delalo a menilo. |
Autor: | Návštěvník [ 12 srp 2006 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Všem Vám děkuji za rady a v pondělí jdu pro něj, tak Vám potom napíšu jak to nakonec dopadlo a jak jsem spokojen. Všem ještě jednou velký dík!!!! |
Autor: | Eskláda [ 15 srp 2006 10:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
já mám taky toho slabšího a musím říct že já osobně tam jen tankuji a pravuji styling ale nic se mi nevysralo...leto-zima nažhavim a jedu.. jen měním olej ale to je jasný.. jdi do něj.. je to dobrá cena.. |
Autor: | Marpie [ 15 srp 2006 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám taky 51kW sice ne Combi ale HB ale na normální ježdění to stačí. Všude je na ten motor sice samá kritika, ale já si nestěžuji. Sice občas - jak píšou ostatní nějaký ten koník do kopce a při plném naložení chybí, ale to mi až tak nevadí. Co se týká motoru tak od novoty doteď měl jen drobné dva problémy. Loni se přetěsňovalo víko ventilů, protože přes těsnění prosakoval olej - cena nějakých 500,-. Letos praskla membrána v ruční pumpě na filtru tak se to zavzdušňovalo. Stačilo ale koupit opravnou sadu (membrána plus ten plech co to kryje za nějakých 370,- vyměnit a hurá jezdí se dále. Od novoty je ten motor krmený syntetikou 5W40 s vyjímkou prvonáplně(to netuším co tam bylo) a loňska kdy tam byl 10W40. Teď je tam zase 5W40 a u něj už zůstanu. Mám najeto 105 000km. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |