fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rozvody na 1.8D
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=6946
Stránka 1 z 1

Autor:  Petr V. [ 16 srp 2006 21:38 ]
Předmět příspěvku:  Rozvody na 1.8D

Jsem čerstvým majitelem Escorta 1.8D a chtěl bych se zeptat , jestli je už potřeba nechat vyměnit rozvody. Po poslední výměně rozvodů i kladek má nalítáno necelých 30000km, ale bylo to měněné v únoru 2003

Autor:  Walker [ 16 srp 2006 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud řemeny nevykazují nějaký stav opotřebení, a na udanou výměnu je opravdu spolehnutí, tak bych to zatím neřešil, pouze bych sundal kryt rozvodů, a provedl detailní prohlídku rozvodových řemenů, a seřídil nastavení napínacích kladek.

Autor:  Petr V. [ 16 srp 2006 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

Koupil jsem ho od kamaráda a na výměnu je spolehnutí.Mám to i s účtenkama ze servisu. Kilometrově je to ještě brzo a jen jsem si nebyl jistej těmi 4mi roky od poslední výměny.

Autor:  Petr V. [ 16 srp 2006 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

Teď ještě opravit startování a bude to OK. Několik měsíců chudák stál, nádrž úplně prázdná,ani deci nafty. Po dolití a delším startování se nahodit povedlo, takže jsem si jej dnes dovezl domů. Ale večer opět nenastartoval. Žeby ještě nějak zavzdušněný přívod paliva? Je tam čerpadlo Bosch.

Autor:  Walker [ 16 srp 2006 22:01 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud nejsou popraskaný na povrchu, nebo jinak poškozený, tak bych je nechal, jen se mají cca 3-4x za životnost řemeny dopínat na kladkách, stačí kladku povolit, je tam pružina, ona se případně dopne, a zase utáhnout, takže nic složitýho.

Autor:  Walker [ 16 srp 2006 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Petr V. píše:
Teď ještě opravit startování a bude to OK. Několik měsíců chudák stál, nádrž úplně prázdná,ani deci nafty. Po dolití a delším startování se nahodit povedlo, takže jsem si jej dnes dovezl domů. Ale večer opět nenastartoval. Žeby ještě nějak zavzdušněný přívod paliva? Je tam čerpadlo Bosch.
Pokud tzv. padá nafta, bývá většinou problém v těsnosti ruční pumpy nafty, co je nahoře takový mačkací tlačítko u hlavy motoru, a pod ní je naftový filtr, i ten může být pouze zavdušněný, pokud to nejelo po nahození nijak daleko, pak taky naftový filtr má vypoušťecí ventil, a pokud není dotažený, može to podsavat vzduch, ale taky bývá při stání dole mokrý od nafty, a může dělat kapky na zemi, jinak v pumpě je membrána, apokud je děravá, pak to nechodí, a co žhavení, jsou dobré žhaviče?

Autor:  Petr V. [ 16 srp 2006 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

Žhavičky jsou nové, vstřiky zároveň s rozvody. Dnes jsem ten motor viděl poprve, tak ani nevím kde tam pořádně co je - natož ruční pumpička. Po nastartování jsem s tím po koupi přejel asi jen 2km,tak asi ten vzduch tam ještě někde bude.Zítra za světla na to znovu vlítnu - musím, páč to nemám ani pořádně přepsané, protože se s tím zatím nedostanu ani na evidenční kontrolu. A musím napřed dobít baterku, protože jsme ji těmi pokusy vybili.

Autor:  Walker [ 16 srp 2006 22:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to chce projet, to bylo opravdu z chalupy do chalupy. Kolikpak má celkem natočeno, jestli to můžu vědět.

Autor:  Petr V. [ 16 srp 2006 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

207tisíc, ale jinak škape jak hodinky.(když se podaří nastartovat)

Autor:  Petr V. [ 16 srp 2006 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

Přesedlal jsem z Trabanta, takže je to pro mě F1 :D

Autor:  Walker [ 16 srp 2006 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

Pryskyřník pádivý, to byl stroj, je mi dělalo problém vylosovat pod volantem správnou rychlost, a ten cvrček to byl taky vynález, jednou jsem ho zastavil na kvalt, jenže jsem si právě vylosoval toho cvrčka, ručka nešla, já vylezl, trabiho zamknul, udělal dva kroky, a slyším šum od kol, a trabi už se poroučel, naštěstí jsem ho doběhl a zastavil, ale byla to fuška držet ,odemknout a zastavit. ESCO je ještě mladík, já má na motoru v optimismu asi půl mega km, možná ještě něco navíc, ale je to celkem jedno, páč ropák není zmetec jako zetec, a na nějakým tom kiláčku nesejde....

Autor:  Petr V. [ 19 srp 2006 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

Tak už startujeme a jezdíme. Fordík šlape jak hodinky. Dal jsem novej palivovej filtr,odvzdušnil palivovou soustavu a pořádně nabil baterii a už je to v pohodě.

Autor:  Walker [ 19 srp 2006 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

:smt033 :smt023

Autor:  Návštěvník [ 24 srp 2006 12:17 ]
Předmět příspěvku:  Taky jsem se pustil do rozvodů

Prosím o radu.
Nemůžu najít mezi čerpadlem a altíkem ten zaslepený otvor pro vstup trnu na zajištění kliky. Musí se při tom něco demontovat. Mám čerpadlo Lucas a nic přes něj nevidím. Dále by mě zajímalo, zda odděláváte řemenici na plochý řemen nebo ten zadní řemen dokážete protáhnout mezi ozubeným kolem olejového čerpadla a řemenicí na plochý řemen?
Poradíte mi? Díky. Petr

Autor:  Walker [ 24 srp 2006 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

Ozvi se na mail, snad najdu nějaký obrázek, kde je vyobrazena pohoha toho šroubu, co to zaslepuje...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/