fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vše o vstřikovacím čerpadle
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=6974
Stránka 1 z 1

Autor:  astrix01 [ 20 srp 2006 17:35 ]
Předmět příspěvku:  Vše o vstřikovacím čerpadle

Vážení jak se nastavuje vstřikovací čerpadlo tak aby vstřik z výpustného ventilu A= ventil pro 1 válec, šel správně na 1 válec. Děkuji

Autor:  Karel1 [ 20 srp 2006 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=6946

Autor:  astrix01 [ 20 srp 2006 22:33 ]
Předmět příspěvku:  Nevím vo ten odkaz chtěl říct

protože absoluně neřeší můj problém, tedy aspoň si to mYslím

Autor:  Walker [ 20 srp 2006 22:40 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem asi trochu mimo mísu, píšeš o přípravě kuchařky jak na čerpadlo, a pak nevíš jak ho seřídit? :shock: No, to je jedno, nerozumím tý tvojí rovnici A= , takže o co jde, o seřízení předvstřiku?

Autor:  astrix01 [ 21 srp 2006 06:34 ]
Předmět příspěvku:  vyměna kus za kus

pokud vyměňuji čerpadlo kus za kus, jde mě o to jak nastavujete správně vstřik s vypouštěcího ventilu A = 1 válec, neboť 1/4 otáčky tohoto čerpala je na výstupu vstřik do jednoho ze 4 válců. Tak to bylo z mé strany myšleno. Kolega mi dal odkaz na stránku, kde to bylo o ničem.

Díky

Autor:  astrix01 [ 21 srp 2006 06:46 ]
Předmět příspěvku:  ještě k té rovnici

Na distributoru vstřikovacího čerpadla jsou 4 výpustné tlakové ventily
A = pro 1 válec , B = pro 3 válec , C = pro 4 válec , D= pro 2 válec , a pávě ozubené kolo musíš podle mého názoru natočit tak aby pálil ventil A
do válce 1. Tak to bylo myšleno a jde mě o to jak postupujete když vyměňujete čerpadlo a nevíte v jaké poloze se právě náchází vstřik.

Diky

Autor:  Walker [ 21 srp 2006 10:53 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli jesm to dobře pochopil, tak máš čepadlo zkompletovaný, tj. je v motoru, akorát nevíš jak natočit správně ozubený kolo rozvodovýho řemenu, abys mohl složit rozvody. Čerpadlo se prostě zaaretuje pomocí trnu, který se zasouvá směrem od rozvodového kola do čerpadla. A postup montáže rozvodů už jsem tu několikrát popsal.

Autor:  Karel1 [ 21 srp 2006 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

Na ozubeném kole čerpadla je podélný otvor a ten se musí krýt s otvorem pro aretační trn .

Autor:  nat [ 28 pro 2006 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

pořád řeším ty špatný zimní starty.
jedna z možností - údajně:

ve vstřikovacím čerpadle je podávací čerpadlo(?), které je opotřebované.
proto jsou ty starty delší.

ruční pumpička je tvrdá, problém není v padání nafty!



rady, názory.............. :idea:

Autor:  Walker [ 29 pro 2006 01:05 ]
Předmět příspěvku: 

Spíš než to čerpadlo to budou vstřiky....při nízkých otáčkách během startování již tak dobře "nemlží" a proto nafta při chladnu hůře chytá, důležitá je též rychlost startování, zda startér dokáže vyvinout správné startovací otáčky....tlaky a předvstřik bych vzhledem k známým faktům vyloučil...

Autor:  catrr [ 29 pro 2006 13:37 ]
Předmět příspěvku: 

trn pro nastavení vstřik.čerpadla je pro bosch průměr 6 mm ,pro Lucas 9.5mm. vstřikovací trysky otvírací tlak Lucas CAV 12000 +- 600 kPa, Bosch 14300 +- 700 kPa.pokud nemáš tlaky u válců motoru nepomůže Ti nic ani baterka myslím v zimě v létě to natočíš.co se týče nastavení čeradla seřízení na jemno to nedělej podle sluchu ale nech si to udělat podle budíku.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/