fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 17 kvě 2024 23:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: TD
PříspěvekNapsal: 27 zář 2004 15:27 
chci si koupi 1:8 TD. ale všichni mě od toho odrazují,že ten motor špatně startuje v zimě, je hlučný a pod. poraďte.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2004 15:46 
Mám 1,8 TD a nemohu di stěžovat zimní štart záleží na dobré baterce a žhavičích . Pak se zimy nemusíš bát a hlučnost je menší jak u fábie :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2004 19:56 
Mám 1,8TD a služební 1,4 Fábii. Fordík mi jezdí za 6,5 litru nafty, pravda, je relativně hlučnější, záleží na čem jsi jezdil. Fordem jsem jezdil deno-denně do práce i přes zimu a nastartoval vždy. Měnil jsem však baterii i žhavičky. Benzínová Fabie má samozřejmě kultivovanější chod a je i živější, přesto bych neměnil. Ergonomie, materiály i design je mnohem lepší.
Fordy rádi pomlouvají ti, kteří žádnýho nemaj.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2004 20:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Taky si prihreju polivcicku,mam jen 51kW a subjektivne se mi nezda za jizdy ze by motor byl hlucnejsi . Kdys ma provozni teplotu ,tak je to O.K.a radio na prehluseni taky nepotrebuju mit naplno.A provozni naklady? Jsem urcite skoro na pulce toho co benzin a ikdyz bych ji kupoval na benzince tak na tom jsem lip.Ale tahle polemika Ropak----Benzinak je nekonecna ,staci precist par for.Pokud nechces 150koni a jezdit za slusny prachy tak TD(predpokladam Esko)Dej pozor at koupis s dobrym motorem.Aty reci o spolehlivosti?Znam par Fordu(TD) co maj 280000 a jsou O.K.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2004 21:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 2004 08:14
Příspěvky: 138
Bydliště: Jablonec nad Nisou
I já jsem majitelem slabší 1.8 TD (51 kW) a nemůžu na to říct jediný špatný slovo. Co se týče hluku, měl jsme před tím Felicii 1.3 MPi a můžu ti říct, že mě přišlo, že je uvnitř hlučnější. Se startama v zimě zatím nevím, protože ho mám teprve 3 měsíce, ale protože u nás už teploty k nule slezly, tak musím říct, že chytnul na vrknutí. Jenom jsem musel očistit kontakty na startéru.

_________________
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW, vyroben 10/2001, klima, el. okna, ....
Ford Fiesta 1.4, 59 kW, rv. 04/2004, 5 dv., Powershift převodovka, ...
historie
Ford Fiesta 1.1 37 kW, rv. 1996, rv. 12/1995 2x airbag => stříbrná Fifinka
Ford Escort combi 1.8 TD 51 kW Ghia r.v. 1997, klima, šíbr, elektrika všude, totálně originální stav.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 13:19 
Nazdar chlapci,
mám TD také teprve od jara. Předtím jsem měl benzínovou tempru. Z hlediska hlučnosti jsem zklamán : při plynulé jízdě je to snesitelné, ale při popojíždění po městě, při stání na semaforech a pod. je pořád slyšet brum, benzíňák nebyl slyšet. Ale je to věc vkusu, někomu se to může líbit. Vznesl bych ale takový problém do diskuse: co bio nafta ?? Mám informaci, že u našich motorů - relativně staré koncepce, s nepřímým vstřikem lze bio naftu používat. Jaké jsou vaše zkušenosti, či informace ?
Zdraví Rosťa.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 16:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Nekdo na to jezdi,ale ja jsem pro LTO nebo cistokrevnou naftu.Ma lepsi mazaci schopnosti a tim padem ti neodejde driv vstrikovaci cerpadlo.Znamej na to jezdil novou avii a presel zpatky na naftu.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 08:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Bionafta, je pro lidi co hodne jezdi, pokud ti auto dlouho stoji, ty latky v bionafte se od sebe oddeli - schvalne si ji nalej do sklenice a nech ji stat tak tyden (mozna 14dni), dale je bionafta agresivni na palivovou soustavu (fumove casti), takze rozezira ty hadicky a tak (rikal mi to stryc, co uci na zemedelce) a posledni vec, t 2Kc na litr uz neni takovy odvaz a mnohdy uz tu bionaftu na cerpacich stanicich nevedou

jo a posledni vec, bionafta je agresivni takze rozpousti sajrajty, takze pokud ma auto hodne najeto na naftu normalni, tak se ti muze stat, ze nekde neco (nejaky sajrajt) porozpusti a pak se ti to dostane do cerpadla a papa cerpadlo ...

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říj 2004 20:26 
ACE strýc má úplnou pravdu a ještě jedna věc bionafta po určité době začne žít . Probudí se v ní nějaké mikroorg. Stratí svou hodnotu a může ti začít plesnivět nádrž. A takového sajrajtu potřebuješ na 100km i 12litrů


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2004 10:36 
Strejc má na chatě na horách jako topení nafťáky a když do toho naleje bionaftu, tak mu je to akorát zasere (něco jako med) a musí je každou chvíli celý vyčistit.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2004 16:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Jojo s tim jakoby medem mas naprostou pravdu, taky jsem to uz slysel

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bionafta
PříspěvekNapsal: 07 dub 2005 12:54 
Offline
Nováček

Registrován: 08 bře 2005 14:00
Příspěvky: 12
Bydliště: Břidličná
Pokud byla u nás k dostání tak jsem na ní jezdil. Přecházel jsem ale pomalu. Napřed tak 5l do nádrže a nakonec jsem to bral půl na půl. Cenový rozdíl byl docela zajímavý. Používal jsem ale do ní stabilizátor. Spotřebu jsem neměl větší a motor šel podle mne měkčeji. Podle toho co jsem četl dokáže udržet motor v čistotě. Bral jsem jí u Slovnaftu. Ale dlouho jí tam už nemají. Obvykle najedu tak 1000km měsíčně takže s jejím "kažením" jsem neměl problém. A pokud vím je masnější než nafta. Podle mne těch 10-20l do nádrže není špatná volba. Je ale třeba si najít spolehlivého dodavatele kterej do toho nepřidá všechno možný.

_________________
Ford Sierra 1.8TD combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2005 13:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
S tim cistenim to je tak, ze je agresivni!

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: :(
PříspěvekNapsal: 18 srp 2005 14:18 
:? 1.8TD 66kw/97 Ghia. Doviezol som si forda z Nemecka, lebo nic levnejsi tam neni.
Spotreba super, ale zvysok katastrofa!!!
Turbokorektor v haji, napravy pravidelne vytrasene, kym sa nezohreje vsetko sa trasie. Mal som vela aut, toto je z nich najnovsie ale najhorsie.(proste FORD-diky uz nikdy vic)
Klobuk dole pred Hondou a VW.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2005 16:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Jestli jsi koupil rachotinu co ma po smrti ,tak to asi Fordem nebude.Me se auto netrepe ani v zime kdys je studeny!

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2005 10:22 
:cry: Mam na tom najazdene len 120tisic(na tach sice len 20-dalsia "super vec" na fordoch)podla opotrebovania volantu,pedalov,sedaciek a stavu karoserie urcite nie viac!
Mal som Peugeota 406TD,mal 190tisic mil a bolo to urcite lepsie.
Treba uznat, ze za malo penazi malo muziky. Uz viem preco su Fordy lacne. :shock:
caute.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2005 19:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No jak popisujes ty zavady, tak po 120 tisicich se mi nezda ze by to vsechno bylo v haji.Ja mam 150000 a vsechno docela tvrdy.To to auto by muselo jezdit na tankodromu.Jinak 405 (ses upsal ne na 406) je proti escu kocar.A pokud to byla 406, tak ten motor je urcite o nekolik generaci dal.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: esc TD 66kw/97 klima
PříspěvekNapsal: 21 srp 2005 15:44 
Mal som 406TD 66kw v anglicku. Tiez to nieje novy motor, ale je celkovo vyvazenejsi. Zistujem, ze alternativa 51kw je pre Ford lepsia, neni intercooler ani spominany turbokorektor, motor je kludnejsi a dlhsie vydrzi. Napriek vsetkemu sa mi ale paci design mojho esca kombi s foliami v modrej metalize na 15kach kolach. :-)
tak zatim cau.
Ludo

P.S. mozno som na vsetko moc nachylny ved 406 som kupil za 1000liber a escort stal 2200euro co je dva krat viac.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2005 16:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to ludo: po 120tisicuch urcite nebude escort rozpadlej, spis mas najeto 220 nebo 320 tisic, jen podle volantu a pedalu nepoznas, zda auto ma najeto to, co ma! Ja zase uz nikdy nechci peugeot, to je podle me nejhorsi kepl na svete, nasledovanej renaultem..ale je to muj subjektivni nazor...na fordika nedam dopustit!

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2005 11:28 
K bionaftě:

Před Escem jsem měl stařičkýho Pažouta 309 1,8 D.Lil jsem do něj bio dlouhou dobu.
Nikde nic nezačalo chcát. Jelo to pěkně. Možná i to bylo tišší.

Četl jsem test v nějakém motoristickém časopisu.
Testovali tam bionaftu na Octávce 1,9 TDI.
Měla na brzdě o několik koní větší výkon než s normální naftou.

ALE.
Do Esca liju jen normál naftu. Radši. Zatím.:)


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz