fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
TD http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=698 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Návštěvník [ 27 zář 2004 15:27 ] |
Předmět příspěvku: | TD |
chci si koupi 1:8 TD. ale všichni mě od toho odrazují,že ten motor špatně startuje v zimě, je hlučný a pod. poraďte. |
Autor: | ROBERTO [ 27 zář 2004 15:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám 1,8 TD a nemohu di stěžovat zimní štart záleží na dobré baterce a žhavičích . Pak se zimy nemusíš bát a hlučnost je menší jak u fábie |
Autor: | Návštěvník [ 27 zář 2004 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám 1,8TD a služební 1,4 Fábii. Fordík mi jezdí za 6,5 litru nafty, pravda, je relativně hlučnější, záleží na čem jsi jezdil. Fordem jsem jezdil deno-denně do práce i přes zimu a nastartoval vždy. Měnil jsem však baterii i žhavičky. Benzínová Fabie má samozřejmě kultivovanější chod a je i živější, přesto bych neměnil. Ergonomie, materiály i design je mnohem lepší. Fordy rádi pomlouvají ti, kteří žádnýho nemaj. |
Autor: | Karel [ 27 zář 2004 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky si prihreju polivcicku,mam jen 51kW a subjektivne se mi nezda za jizdy ze by motor byl hlucnejsi . Kdys ma provozni teplotu ,tak je to O.K.a radio na prehluseni taky nepotrebuju mit naplno.A provozni naklady? Jsem urcite skoro na pulce toho co benzin a ikdyz bych ji kupoval na benzince tak na tom jsem lip.Ale tahle polemika Ropak----Benzinak je nekonecna ,staci precist par for.Pokud nechces 150koni a jezdit za slusny prachy tak TD(predpokladam Esko)Dej pozor at koupis s dobrym motorem.Aty reci o spolehlivosti?Znam par Fordu(TD) co maj 280000 a jsou O.K. |
Autor: | Homer [ 29 zář 2004 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
I já jsem majitelem slabší 1.8 TD (51 kW) a nemůžu na to říct jediný špatný slovo. Co se týče hluku, měl jsme před tím Felicii 1.3 MPi a můžu ti říct, že mě přišlo, že je uvnitř hlučnější. Se startama v zimě zatím nevím, protože ho mám teprve 3 měsíce, ale protože u nás už teploty k nule slezly, tak musím říct, že chytnul na vrknutí. Jenom jsem musel očistit kontakty na startéru. |
Autor: | Návštěvník [ 30 zář 2004 13:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nazdar chlapci, mám TD také teprve od jara. Předtím jsem měl benzínovou tempru. Z hlediska hlučnosti jsem zklamán : při plynulé jízdě je to snesitelné, ale při popojíždění po městě, při stání na semaforech a pod. je pořád slyšet brum, benzíňák nebyl slyšet. Ale je to věc vkusu, někomu se to může líbit. Vznesl bych ale takový problém do diskuse: co bio nafta ?? Mám informaci, že u našich motorů - relativně staré koncepce, s nepřímým vstřikem lze bio naftu používat. Jaké jsou vaše zkušenosti, či informace ? Zdraví Rosťa. |
Autor: | Karel [ 30 zář 2004 16:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nekdo na to jezdi,ale ja jsem pro LTO nebo cistokrevnou naftu.Ma lepsi mazaci schopnosti a tim padem ti neodejde driv vstrikovaci cerpadlo.Znamej na to jezdil novou avii a presel zpatky na naftu. |
Autor: | ACEMajky [ 01 říj 2004 08:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bionafta, je pro lidi co hodne jezdi, pokud ti auto dlouho stoji, ty latky v bionafte se od sebe oddeli - schvalne si ji nalej do sklenice a nech ji stat tak tyden (mozna 14dni), dale je bionafta agresivni na palivovou soustavu (fumove casti), takze rozezira ty hadicky a tak (rikal mi to stryc, co uci na zemedelce) a posledni vec, t 2Kc na litr uz neni takovy odvaz a mnohdy uz tu bionaftu na cerpacich stanicich nevedou jo a posledni vec, bionafta je agresivni takze rozpousti sajrajty, takze pokud ma auto hodne najeto na naftu normalni, tak se ti muze stat, ze nekde neco (nejaky sajrajt) porozpusti a pak se ti to dostane do cerpadla a papa cerpadlo ... |
Autor: | ROBERTO [ 29 říj 2004 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
ACE strýc má úplnou pravdu a ještě jedna věc bionafta po určité době začne žít . Probudí se v ní nějaké mikroorg. Stratí svou hodnotu a může ti začít plesnivět nádrž. A takového sajrajtu potřebuješ na 100km i 12litrů |
Autor: | Návštěvník [ 30 říj 2004 10:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Strejc má na chatě na horách jako topení nafťáky a když do toho naleje bionaftu, tak mu je to akorát zasere (něco jako med) a musí je každou chvíli celý vyčistit. |
Autor: | ACEMajky [ 30 říj 2004 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jojo s tim jakoby medem mas naprostou pravdu, taky jsem to uz slysel |
Autor: | Sembdner [ 07 dub 2005 12:54 ] |
Předmět příspěvku: | bionafta |
Pokud byla u nás k dostání tak jsem na ní jezdil. Přecházel jsem ale pomalu. Napřed tak 5l do nádrže a nakonec jsem to bral půl na půl. Cenový rozdíl byl docela zajímavý. Používal jsem ale do ní stabilizátor. Spotřebu jsem neměl větší a motor šel podle mne měkčeji. Podle toho co jsem četl dokáže udržet motor v čistotě. Bral jsem jí u Slovnaftu. Ale dlouho jí tam už nemají. Obvykle najedu tak 1000km měsíčně takže s jejím "kažením" jsem neměl problém. A pokud vím je masnější než nafta. Podle mne těch 10-20l do nádrže není špatná volba. Je ale třeba si najít spolehlivého dodavatele kterej do toho nepřidá všechno možný. |
Autor: | ACEMajky [ 07 dub 2005 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tim cistenim to je tak, ze je agresivni! |
Autor: | Návštěvník [ 18 srp 2005 14:18 ] |
Předmět příspěvku: | :( |
1.8TD 66kw/97 Ghia. Doviezol som si forda z Nemecka, lebo nic levnejsi tam neni. Spotreba super, ale zvysok katastrofa!!! Turbokorektor v haji, napravy pravidelne vytrasene, kym sa nezohreje vsetko sa trasie. Mal som vela aut, toto je z nich najnovsie ale najhorsie.(proste FORD-diky uz nikdy vic) Klobuk dole pred Hondou a VW. |
Autor: | Karel [ 19 srp 2005 16:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli jsi koupil rachotinu co ma po smrti ,tak to asi Fordem nebude.Me se auto netrepe ani v zime kdys je studeny! |
Autor: | Návštěvník [ 20 srp 2005 10:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mam na tom najazdene len 120tisic(na tach sice len 20-dalsia "super vec" na fordoch)podla opotrebovania volantu,pedalov,sedaciek a stavu karoserie urcite nie viac! Mal som Peugeota 406TD,mal 190tisic mil a bolo to urcite lepsie. Treba uznat, ze za malo penazi malo muziky. Uz viem preco su Fordy lacne. caute. |
Autor: | Karel [ 20 srp 2005 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jak popisujes ty zavady, tak po 120 tisicich se mi nezda ze by to vsechno bylo v haji.Ja mam 150000 a vsechno docela tvrdy.To to auto by muselo jezdit na tankodromu.Jinak 405 (ses upsal ne na 406) je proti escu kocar.A pokud to byla 406, tak ten motor je urcite o nekolik generaci dal. |
Autor: | Návštěvník [ 21 srp 2005 15:44 ] |
Předmět příspěvku: | esc TD 66kw/97 klima |
Mal som 406TD 66kw v anglicku. Tiez to nieje novy motor, ale je celkovo vyvazenejsi. Zistujem, ze alternativa 51kw je pre Ford lepsia, neni intercooler ani spominany turbokorektor, motor je kludnejsi a dlhsie vydrzi. Napriek vsetkemu sa mi ale paci design mojho esca kombi s foliami v modrej metalize na 15kach kolach. tak zatim cau. Ludo P.S. mozno som na vsetko moc nachylny ved 406 som kupil za 1000liber a escort stal 2200euro co je dva krat viac. |
Autor: | carPWR [ 21 srp 2005 16:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
to ludo: po 120tisicuch urcite nebude escort rozpadlej, spis mas najeto 220 nebo 320 tisic, jen podle volantu a pedalu nepoznas, zda auto ma najeto to, co ma! Ja zase uz nikdy nechci peugeot, to je podle me nejhorsi kepl na svete, nasledovanej renaultem..ale je to muj subjektivni nazor...na fordika nedam dopustit! |
Autor: | Návštěvník [ 22 srp 2005 11:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
K bionaftě: Před Escem jsem měl stařičkýho Pažouta 309 1,8 D.Lil jsem do něj bio dlouhou dobu. Nikde nic nezačalo chcát. Jelo to pěkně. Možná i to bylo tišší. Četl jsem test v nějakém motoristickém časopisu. Testovali tam bionaftu na Octávce 1,9 TDI. Měla na brzdě o několik koní větší výkon než s normální naftou. ALE. Do Esca liju jen normál naftu. Radši. Zatím. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |