fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
6havící svíčky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=7174 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | tommann [ 05 zář 2006 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | 6havící svíčky |
Zdar lidi mám dva dotazy: 1:jaký použít žhavičky do Esca 1.8td? co třeba Brisk 21s427....? 2:Proměřoval jsem žhavení a když jsem to měřil tak jsem zjistil že mi na žhavení ukazuje měřák o 1,6V méně než na baterii...!!!je tohle normální???já hledal snad všude ale žádnej studenák ani nic jinýho jsem nenašel...Poradte prosím |
Autor: | Walker [ 05 zář 2006 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co se týče těch Brisků, tak jsou na ně vcelku kladné odezvy, tudíž je lze použít, nevím zrovna zda přímo tento typ, důležitá je délka žhaviče, jeho teplotní ůdaj a závit. Pokud je doporučen výrobcem, není co řešit. Dále k tvému "měření". Asi jsi neměřil současně napětí na baterii a na vývodu žhavení pomocí dvou měřáků, ale nejprve napětí na baterii (v klidovém stavu) a pak na žhavení při připojených žhav. svíčkách. Nelze se divit tomu rozdílu v napětí, protože během žhavení protéká celkem značný proud, který napětí na baterii sníží. Ono vůbec měřit žhavící svíčky pomocí multimetru je ošemetná věc. Nejlepší je jednu po druhé vymontovat, a zkusit "napřímo" proudem z baterie, a pozorovat zda se rozžhaví, nakolik a za jaký čas. To dá informaci o stavu svíček, které nemusí být nutně úplně spálené, ale mohou být vyhřáté, a již nažhavují pomalu a málo. Dobrá svíčka by měla do cca 2-3 sec se rozžhavit do oranžova, pokud to neudělá nebo za delší dobu, tak je vadná. Test by se měl provádět pomocí vodiče o průřezu cca 2,5mm2, protože svíčkou protéká proud cca 10-15A. |
Autor: | Karel1 [ 06 zář 2006 02:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Žhavičky Beru už čtvrtým rokem a zatím v pohodě . |
Autor: | haromax [ 06 zář 2006 10:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
jezdím už 100tis na Bosch a v pohodě stoji asi kolem 400,- 1ks takže není co řešit tj. muj názor a nemám dostatek času na výzkum a testování jiných ----------------------------------------------------------------------------------------- F.escort 1,8td 66kw combi nouvea red |
Autor: | Lancelote [ 06 zář 2006 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám už přes rok Brisk - 4 ks 580,- Kč a jsou absolutně v pohodě. |
Autor: | PADY [ 06 zář 2006 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Také Brisk a naprostá spokojenost. |
Autor: | Karel [ 06 zář 2006 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja je mam asi 4 roky a zhavi furt. |
Autor: | Návštěvník [ 07 zář 2006 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bosh duratherm jedna za 290 kč |
Autor: | tommann [ 09 zář 2006 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | ok |
svíčky jsem proměřil vlastním okem a jsou uplně Ok ale prostě když kdykoliv startuju po delší době tak nažhavim počkámaž cvakne relé a pak to chci natočit.točí to jako blázen ale nechce chytnout až po delší době a to je teplo v zimě to točí ale nechytne to |
Autor: | Návštěvník [ 10 zář 2006 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skouší se že je zapojíš na baterku a vydíš hnet jak žhaví,pak bych zkusil seřídit "fora"na čerpadlu a změřit tlaky.Mně kdyš si postaví hlavu tak chytne třeba i za 6 vteřin točení,obvikje to chytne do 3 vteřin. |
Autor: | Marpie [ 11 zář 2006 13:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jám mám stále originály, najeto 106 tis km a chytá to na první ťuk. Jen v mraze se to občas točí chvilku déle a nechytlo mi to minulou zimu 2x, ale to proto, že mi po chvilce klekla baterka a bylo to v ty extrémní dny co nechytla i spousta benzíňáků.. |
Autor: | Lancelote [ 12 zář 2006 07:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ok |
tommann píše: svíčky jsem proměřil vlastním okem a jsou uplně Ok ale prostě když kdykoliv startuju po delší době tak nažhavim počkámaž cvakne relé a pak to chci natočit.točí to jako blázen ale nechce chytnout až po delší době a to je teplo v zimě to točí ale nechytne to
to dělá i mne, v chladnějším počasí mi padá nafta, než ráno nastartuješ, tak zapni klíček, aby se rozsvítili kontrolky, otevři kapotu a pumpuj až pumpa ztvrdne, potom ještě jednou nažhav a musí chytit hned.Zkus a uvidíš, tak jsem startoval i v těch největších mrazech a v pohodě to laplo. |
Autor: | Lancelote [ 12 zář 2006 07:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ok |
tommann píše: svíčky jsem proměřil vlastním okem a jsou uplně Ok ale prostě když kdykoliv startuju po delší době tak nažhavim počkámaž cvakne relé a pak to chci natočit.točí to jako blázen ale nechce chytnout až po delší době a to je teplo v zimě to točí ale nechytne to
to dělá i mne, v chladnějším počasí mi padá nafta, než ráno nastartuješ, tak zapni klíček, aby se rozsvítili kontrolky, otevři kapotu a pumpuj až pumpa ztvrdne, potom ještě jednou nažhav a musí chytit hned.Zkus a uvidíš, tak jsem startoval i v těch největších mrazech a v pohodě to laplo. Chladnější počasí myslím už kolem 10 stupňů plus, ale to ještě chytne celkem dobře, i když po delší době. Když tak ještě zkus točit a ať se Ti někdo podívá na výfuk, jestli z tama něco jde. Pokud z tama půjde dost bílého dýmu a nechytí to, vídím to na vstřiky, nebo tlaky. |
Autor: | yakuza [ 21 pro 2006 00:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teď nově BOSCH Duratherm ( ach ta "lace"), ale startuje jak das. |
Autor: | catrr [ 21 pro 2006 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejlépe je vyskoušíte když je zapojíte do série a napojíte na baterku. Tím zjistíte která nažhavuje pomaleji tu vyměnte |
Autor: | Walker [ 21 pro 2006 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
catrr píše: Nejlépe je vyskoušíte když je zapojíte do série a napojíte na baterku. Tím zjistíte která nažhavuje pomaleji tu vyměnte Do série asi ne... spíš paralelně...
|
Autor: | Karel [ 22 pro 2006 04:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
No a pro lajky(jako ja ), proste zapojit jako je to v aute. |
Autor: | catrr [ 22 pro 2006 11:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
do serie to je jako jsou zapojené v autě a napojte to na baterku ,pak poznáte která se rožhavuje pomaleji neb vůbec.Vadná se také když nemáte měřák zkouší tak že odpojíte vedení ke žhavičkám vemete drát napojíte ho na baterku na plus a škrtáte na část co je napojená žhavička plusem pokud to zajiskří je dobrá,pokud ne vyndat a dodat novou. |
Autor: | Walker [ 22 pro 2006 13:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ještě jednou...v autě jsou paralelně (vedle sebe) nikoliv v sérii (za sebou)...ten pokus (+ z baterky vodičem na svíčku) je dobrej jen na odhalení totál mrtvý svíčky....ale ta co je "propálená a nehřeje" vlivem své slálé vodivosti proud " bere" ale nežhaví....nejlepší je je jednou po druhý vyndat a vizuelně a zkouškou proudem je otestovat... Catrrův nápad dát je dohromady (paralelně ) je vcelku dobrej, protože i lajk pozná, která se chová jinak.... |
Autor: | Wizzy [ 22 pro 2006 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přesně tak, když budou v sérii a jedna bude totálně mrtvá, tak se nenažhaví ani jedna, i když ostatní tři budou OK. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |