fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Cuká to když jedu http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=7285 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | ly-lu [ 15 zář 2006 11:03 ] |
Předmět příspěvku: | Cuká to když jedu |
Čauky, mám dotaz. Poslední dobou se mi stává že když jedu - rovnoměrně, nepřidávám ani neubírám na plynu, většinou to dělá trojka nebo i čtyřka, tak auto začne samo od sebe cukat. Nejdřív lehce a pak už dost. Spraví se to jen když uberu nebo přidám a pak už to nedělá. Může to být něco se vstřikováním nebo třeba ucpanej naftovej filtr? |
Autor: | ondrapb [ 15 zář 2006 11:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
A pri jakych otackach?Nemyslis tim takovy to cukani pri nizkych otackach(1000-1200)kdyz pridas plyn ze ne? |
Autor: | ly-lu [ 15 zář 2006 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nee .řadim až okolo 2000.prostě při normální jizdě. Nevim to se ty otáčky pohybují tak okolo 2300-2500 prostě normální jízda, mám rovnoměrně nohu na plynu a začne cukat. Jako kdyby to vstřikování bylo přerušovaný - ucpaný - nebo já nevim. Tomuhle nerozumim. |
Autor: | Návštěvník [ 15 zář 2006 13:22 ] |
Předmět příspěvku: | Cukání při jízdě |
Zdar, přesně tohle mi začalo dělat taky, cuká to hlavně když mám zařazenou rychlost, brzdím motorem a pak přidávám plyn v tom momentě to chvíli cuká. Podezřívám jednu vstřikovací trysku, protože mám problém i se startem (a žhavičkama to není - proměřeno) nebo to bude čerpadlem - což je horší. Kdo máte zkušenosti poraďte |
Autor: | Walker [ 15 zář 2006 14:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkusil bych naftový filtr, čerpadlo si musí samo nasát, a když je filtr špinavej,tak to nezvládne, pak bych zkusil těsnost palivovýho okruhu( vzduch je prevít) a občas to dělá ucpaný přepad do nádrže, nafta se nevrací a musí vstřikem do motoru a pak to cuká... to pro začátek, vstřiky a čerpadlo až potom. |
Autor: | ly-lu [ 15 zář 2006 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ten filtr byl měněnej v zimě. Tak prosinec. A od te doby je na tom najeto tak 13tis. Je to už čas na výměnu? |
Autor: | Walker [ 15 zář 2006 15:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud jezdíš na slušnou naftu tak ne, máš na něm zezdola výpušťák? Jestli jo, tak jen pro kontrolu povolit, jestli tam není nakondenzovaná voda. Jinak bývá největší malér v těsnosti ruční pumpy,co se s ní nouzově natahuje nafta třeba když dojde. Je tam membrána, a ta když praskne, tak si to saje vzduch, ostatně, jestli máš přepadový hadičky mezi vstřikama průhledný, a je tam v nich vzduch (bublinky), tak se to zavzdušňuje.Ale to může být kdekoliv v okruhu oběhu nafty. |
Autor: | catrr [ 15 zář 2006 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | předmět |
vstřiky |
Autor: | mrJekill [ 19 zář 2006 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: předmět |
catrr píše: vstřiky
Stačí i jeden |
Autor: | catrr [ 21 zář 2006 09:52 ] |
Předmět příspěvku: | předmět |
ano stačí i jeden a už to blbne |
Autor: | PADY [ 21 zář 2006 11:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Také děkuji za náměty. Přesně toto mi to dělá TD již 14 dní. Z kopce na 5-ku sundám nohu z plynu, ot.+- 2200. Po přidání začne cukat. Stačí prošlápnout naprázdno se spojkou,nebo jít na podlahu. Potom je zase klid. Jen nevím s tou netěsností membrány ,nebo přepadu u vstřiků. Protože toto,když jsem měl vadné na 1,6D tak to hodně špatně startovalo. A TD jde na první protočení,až mi všichni říkaj,že je to na Forda vzácná vyjímka. Filtr je nový, sosák nafty tvrdý a ty přepad.hadičky jsem dával nové v květnu. |
Autor: | catrr [ 21 zář 2006 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | předmět |
když teče tryska tak když jede s kopce jde tam víc nafty myslím do válce a pak když přidáš tak to škubne než se spálí pak jede normálně,bacha na to i když tam jsou komůrky mohl bys propálit píst.Vyndej vstřiky nech si je přeměřit |
Autor: | Lancelote [ 22 zář 2006 09:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ale když ukapává vstřik, tak to musí mít nepravidelný volnoběh, musí to být slyšet ne? já jedu, pustím plyn - to necukne, ale když znovu sešlápnu plyn, zvláště na dvojku tak to zacuká, řekl bych že to chtělo zkontrolovat předstih |
Autor: | PADY [ 22 zář 2006 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Auto se chová úplně normálně. Žádný klepání,nebo tak něco. Start taky vpohodě,převalí se a jde,žádný černo,že by protejkal vstřik,nebo nestihl spálit.Volnoběh vpohodě.Za plynem jde také.Má to jen chybu,když se brzdí motorem kdy má ot.+-2200,že pak po přidání zacuká.V jiných ot.je to vpohodě. Že by poměr vzduchu a nafty,když je přivřená nafta na čerpadle a turbo tlačí vzduch? Nebo plácám blbost? |
Autor: | ly-lu [ 22 zář 2006 10:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmm mě to na volnoběhu tohle nedělá. Ani při změně rychlosti, ani při sešlápnutí. Prostě jen když jedu - rovnoměrně sešlápnutý plyn, držim pořád stejnou rychlost tak se to najednou rozškube a musim buď ubrat nebo přidat. Pak už to nedělá. Vždy na rovinách. Do kopce nikdy ani z kopce. |
Autor: | catrr [ 22 zář 2006 18:51 ] |
Předmět příspěvku: | předmět |
znovu vstřik je to celé a ve vstřiku je tryska laicky popsáno.A ted k tomu když ukapává to znamená že tam nemá určitý tlak který to propustí takže ukapává neb řečeno teče tak při zařazené rychlosti se tam naschromáždí více nafty a jak přidáš zacuká to .Prominte ale popisuji to tak aby se to chápalo.když budete chtít můžu to popsat odborně |
Autor: | Karel [ 22 zář 2006 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ukapavani vstriku je videt(ne vzdy) i na zhavici ,ktery se tak opaluje ,spis upaluje. |
Autor: | catrr [ 22 zář 2006 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | předmět |
ano přesně tak a když se to nechá až do extrému je možno i odrovnat ojniční ložiska atd protože tam jsou jiné rázy na píst.Opakuji můžu to napsat odborně ale píšu to lidově aby se to chápalo |
Autor: | Jan R [ 07 říj 2006 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám podobný problém, ale dělá mi to jen při 1400 - 1600ot/min - tedy těsně nad volnoběhem -a to stačí lehce zvednout otáčky a nehýbat plynem. Vyšší otáčky, nebo volnoběh je ok. Kromě toho to hůře startuje - studený motor musím točit téměř 5s, než naskočí. A nezáleží, zda mu před startem napumpuju. Vzduch v hadičkách nemám, membránové čerp. na filtru paliva i filtr ok (vstřiky jsem ještě nestačil zkontrolovat. Zjistil jsem však, že ten el.-vent., co má před startem několikrát "zaťukat", tak klepne 1 - 2x a pak téměř tiše (jen tak-tak je to slyšet). Mohlo by to být tímhle? Když jsem ho trochu povolil a znuvu utáhl, tak klepal víckrát. |
Autor: | catrr [ 09 říj 2006 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
mohlo by to být i tímto víš ono na dálku se špatně určuje co to je.ale přibližně skuz ten ventil,a když ne jdi na to od začátku ,vzduch v soustavě, vstřiky, žhavičky jen když to blbne když je to studené.Pak jeině ten ventil |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |