fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 kvě 2024 21:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 16:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Catr:Pockej,ja si myslel, ze je komurka,do ni trci vstrikovac a je oddelenej tou medenou podlozkou od hliniku hlavy,aby tesnil ne?Vzdyt vstrik nema konusovej zavit??Na co vymezovat vule?Ja teda videl jen hlavu toho micaka a ne primo forda.Ty tvrdis, ze tu ocel.zaruvzd.podlozku se tam dava misto ty ,co je na Walkerovym obrazku, ta konusova a zluta,medena?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 16:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Karle já bohužel nejsem zběhlej v psaní jak někdo ale snad to budeš chápat.Také nemám foták abych sem hodil obrázek.Popíšu to aspon trochu.Když vyndáš vstřik a podíváš se do hlavy kde byl tak na dně by měla být žáruvzdorná podložka.Je možná že v Německu se dávala od výrobce ta měděná jak psal walkr,bohužel u nás ne proto jsem reagoval.Takže tu podložku je to ocel plíšek vytvarovanej a asi tam bude nějaká příměs aby nepraskl a vydržel určité teplo to nevím nemůžu znát vše jak někdo.Tak to pusíš na dno.Poto aby když tam dáváš celej vstřik a když to utahuješ tak abys nevspříčil trysku se dávaj měděné kroužky na vstřik na dosedací plochu kde vylejzá tryska a kde končí závyt vstřiku nevím jak to popsat.Ale pozor můžeš ale i nemusíš je lepší ten kroužek vyžíhnout.A pozor utahovací moment je 70Nm když se to narve moc můžeš vzpříčit trysku a pak blbne.Protože konec vstřiku -trysky se dotkne té žáruvzdorné podložky a jak dotahuješ tak se sploštuje a když to hodně přeženeš tak se můžeš dotknout i dna hlavy.Byl jsem svědkem že přijel zákazní umělec kterej tam ty měděné podložky nedal a utáhl jeden vstřik tak že se tryskou probořil až do komůrky a pak žadonil.Tot vše snad to pochopíš omlouvám se ale opravdu mi huba de lépe než psaní

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 16:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
jinak když budeš mít zájem napiš mi soukr.cestou adresu tu známku do Tebe dám a pošlu Tě 4 žáruvzdorné podložky zdarma a když máš foták nafot to a dej sem

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 16:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja to cele pochopil dobre,ale nechapu, kde myslis tu druhou podlozku(aby se nevzpricila tryska).Vim jen o te, co je na obrazku uplne vespod.Ale kde myslis tu druhou?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 16:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Karle máž obrázek celého vstřiku?když ano je dobře.Máš komplet celej vstřik beru to od spoda je tryska která vyčnívá ze vstřiku pak začíná závyt a právě tam na té dosedací ploše je ta podložka,prakticky jí navlíkneš na trysku a zarazý se o vstřik

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 16:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
a protože se tam nedávaj ty origynál žáruvzdorné podložky které jsou tlusté tak ta vůle v té dosedací ploše se vymezuje tou měděnou podložkou

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 16:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Jo takhle,ja beru totiz trysku jako komplet,ty ji delis na dily. :D Mas SZ.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Podložky
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 17:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Karle napsal sem Ti mail vyzvedni si ho

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 21:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Tak tady jsou ty kovove podlozky pod vstriky.Jsem ale v rozpacich,pripomina mi to podlozky co se davaj pod vruty. :? A abych rekl pravdu vic se mi libi ty medeny.Vzdyt tohle nemuze tesnit?
Obrázek

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 22:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
to je hliník? plech?

to ti poslal catrr?

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2007 20:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Vzdyt pisu "kovove" ne?Jo je to od catra.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2007 09:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
připomínám to nejsou těsnící ty jsou proto aby odváděli od trysky teplo , aby to těsnilo se tam dávaj měděné kroužky jak už jsem psal..Jinak tyto žáruvz. podložky maj tvarování a jak přitahujete vstřik tak se to dotkne spodkem trysky a začnou se sploštovat a tím i těsní je to vypočítané přesně s těma měděnejma kroužkama .dosedne to dole i nahoře.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2007 10:08 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Já do toho nechci rypat, v dieslu se vůbec nevyznám, ale trošku mi tam něco neštymuje. Můj selský rozum mi říká, že jedna těsnící podložka je OK. Pokud tam dám jednu těsnící a tuhle žáruvzdornou (která není těsnící), tak to kolem té žáruvzdorné nemůže těsnit, leda dát ještě jednu těsnící za ni (nebo před ni, ani nevím, v jakém pořadí se to montuje), ovšem takovému hamburgeru bych už tuplem nevěřil. Jen se ptám, protože to nechápu ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2007 11:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
bude ta řáruvky má prolis a s tou těsnící měděnou už je to vypočítané že když se vstřik dotáhne utěsní to měděný kroužek ale i ta žáruvka. a Ten kroužek měděnej se tam dává taky hlavně proto aby nějakej koumák který to dotáhne hodně na tvrdo bud aby nevzpříčil trysku neb aby se nedostal do komůrky co už se také stalo.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2007 23:35 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 2006 18:42
Příspěvky: 45
Bydliště: Třebíč
Ahoj chci se zeptat,jestli se při připojení vstřiků na čerpadlo musí cosi odvzdušnit či co.Já sem sundal trubičky abch se dostal na žhavicí svíčky a teď nestartuju.Netuším co se děje.Taky možná jestli nepadla nafta ale nevím nevím.Dík chlapy.

_________________
FORD ESCORT 1.8D 1992 Hudební výkon 850W
15" liťáky,spotřeba pod 5 Ltr,výkon?Nemá cenu závodit :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2007 23:37 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 2006 18:42
Příspěvky: 45
Bydliště: Třebíč
P.S. : Samozřejmně že jsem je (trubičky ke vstřikům) tam dal nazpět.... Jen tak pro jistotu :)

_________________
FORD ESCORT 1.8D 1992 Hudební výkon 850W
15" liťáky,spotřeba pod 5 Ltr,výkon?Nemá cenu závodit :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2007 08:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
když myslíš vysokotlaké trubky od čerpadla ke vstřikům tak jsi to zavzdušnil.Odvzdušni to ruční pumpou

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2007 08:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
a startuj aby čerpadlo natáhlo naftu do vstřiků.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2007 17:10 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 2006 18:42
Příspěvky: 45
Bydliště: Třebíč
Pumpu tam bohužel nemám a startováním se to natáhnout nějak nechce.....
POtřebuju zahřát motor abych mohl vymontovat jednu zaseklou svíčku.Ale na tři žhavičky by to chytnout mělo ne?Jinak mám strach o startér jak to točím....nemluvě o baterce.Ach jo nemám tam třeba něco povolit aby vzduch mohl ven?Nevím co s tím.....

_________________
FORD ESCORT 1.8D 1992 Hudební výkon 850W
15" liťáky,spotřeba pod 5 Ltr,výkon?Nemá cenu závodit :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2007 17:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
catrr píše:
když myslíš vysokotlaké trubky od čerpadla ke vstřikům tak jsi to zavzdušnil.Odvzdušni to ruční pumpou

Jak muzes tyto trubky odvzdusnit pumpou(rucni)???Podle me staci jen startovat(tocit cerpadlem) chvilku a potom nazhavit a melo by to chytnout.Aspon ja to tak v pohode delam.Cely cerpadlo se snad takhle ani zavzdusnit neda.Myslim jen sundanim trubek.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Naposledy upravil Karel dne 23 led 2007 17:37, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz