fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
vstrekovacie trysky Lucas 1.8D a 1.8TD http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=7384 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | juraj L [ 22 zář 2006 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | vstrekovacie trysky Lucas 1.8D a 1.8TD |
vie niekto, aky je medzi nimi technicky rozdiel ? skusal uz dat niekto trysky z 1.8D do TD, ide to vyrazne horsie ? Zohnal som totiz otestovane trysky, ale na motor 1.8 D |
Autor: | catrr [ 22 zář 2006 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejde o to jaké je tam máš měli by být na Forda protože každý auto má jiný úhel roztřiku a jiný tlaky kdy tryska propustí.Zjisti číslo trysek a podle toho se dá rozpoznat na který auto to je |
Autor: | juraj L [ 22 zář 2006 20:27 ] |
Předmět příspěvku: | upresnenie |
zle som to napisal. mam otestovane trysky Lucas do Escorta 1.8D, moj motor je 1.8 TD intercooler. rozmyslam, ze by som ich vymenil, lebo mam podozrenie, ze moje trysky nie su v poriadku ... |
Autor: | Walker [ 22 zář 2006 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrekovacie trysky Lucas 1.8D a 1.8TD |
juraj L píše: vie niekto, aky je medzi nimi technicky rozdiel ? Rozdíl není žádný, jsou to stejné typy, mají stejný vstřikovací tlak 120+- 6 barů.
skusal uz dat niekto trysky z 1.8D do TD, ide to vyrazne horsie ? Zohnal som totiz otestovane trysky, ale na motor 1.8 D |
Autor: | catrr [ 23 zář 2006 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | předmět |
Kamarádi napíšu Vám to přesně pro Vaši informaci. Tryska na Ford Lucas/ Cav otevírací tlak je 12000 + - 600 kPa a Bosch 14300 + - 700 kPa.Walker měl pravdu ale to neni tlak pro čerpadlo Bosch. zjisti co máš za čerpadlo a podle toho jednej. Tryska po natlakování má mít jemný roztřik ne ukapávat |
Autor: | Walker [ 23 zář 2006 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Plně předpokládám, že Juraj má vstřiky Lucas jak píše, na čerpadlo Lucas, ono esco tohoto roku výroby f tédéčku s Boschem v našich končinách moc k vidění není... proto budou jeho Lucasy nastaveny pro Lucas čerpadlo a tedy na hodnoty o kterých je tu řeč... |
Autor: | catrr [ 24 zář 2006 17:21 ] |
Předmět příspěvku: | předmět |
přesně tak |
Autor: | nat [ 02 led 2007 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co je to pod vstřikama za tepelný podložky, nakreslený v etzoldu? Jsou třeba měnit při každém vyndání? Tryska se dá seřídit ? šroubem, podložky? |
Autor: | Walker [ 02 led 2007 22:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
To nat: Jsou to měděné tepelné ochranné vložky, a měli by se po každém vyjmutí vstřiku vyměnit...někdy bejvaj od vstřiku "rozmázlý" a musej se vytáhnout pomocí vytahováku... v nouzi lze použít šroub nebo vrut, který se našroubuje do středového otvoru a pak vytáhne.....uvnitř vstřiku je "vyrovnávací vložka", prodávaj se v odstupu pěti setin milimetru, a tuším, že co setina to jeden bar nárůst tlaku potřebného ke vstřiku....když bude potřeba, někde najdu i obrázek rozebraného vstřiku... |
Autor: | Karel [ 02 led 2007 22:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Joo neni na stary dobry vstriky z PV3S.Tam byla kontra matka a bylo to. |
Autor: | nat [ 02 led 2007 23:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
to walker.. nic nehledej, chtěl jsem jen vědět, kterej ze systémů si Ford zvolil.... to už vím.....díky |
Autor: | Walker [ 02 led 2007 23:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
není zač... |
Autor: | catrr [ 03 led 2007 17:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
žáruvdorné podložky nejsou měděné |
Autor: | Walker [ 08 led 2007 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tady je fotka těch měděnejch podložek co podle tebe měděný nejsou... |
Autor: | catrr [ 09 led 2007 09:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
mne nemusíš posílat rozbor vstřiku znám ho opakuji nejsou měděné. |
Autor: | catrr [ 09 led 2007 09:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
hochu v servisech se dávaj jiné slabší a aby se vymezila ta vůle co by scházela se dávaj na dosedací plochu vetřiku měd.podložky.Co dávaj v Německu mne nezajímá já se řídím podle Českých servisů. Takže když budeš mít zájem pošlu Ti to.Bohužel neumím... s PC a ani nemám foták abych Tě mohl přesvědčít. |
Autor: | Walker [ 09 led 2007 15:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak pro mě je spíš určující, co v motoru bylo, je a zas bude, než to co se píše v Českém servisním rádci "Diesel snadno a rychle"......všechny motory co jsem u nich něco dělal se vstřiky měli tu měděnou podložku, a bylo jedno jakej model fordu, společný měli jen naftový motor 1,8l ...je úplně jedno že něvěříš fotce, ta informace byla primárně určená natovi, a on už to má dávno vyřešený, no a ostatní si udělaj obrázek sami...no a pokud budou doma sami měnit nebo seřizovat vstřiky, tak uviděj sami, co tam mají....a dle toho ve specializovaném obchodě koupěj adekvátní náhradu... a proč je zrovna měděná?...tobě to nevysvětlím, no a ostatním co znají tepelné vlastnosti mědi a účel tý podložky to pochopěj sami...howgh |
Autor: | Karel [ 09 led 2007 17:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja predelaval veci z jedne hlavy na druhou a byla tam take medena a klasicka, zadna konusova.Musel jsem ji vyzihat(nemel jsem novou) ,aby tesnila se vstrikem.Nevim proc se rika zaruvzdorna. catr:Bavite se s walkeremn vubec o te same?Medena je proto, ze je meka a dost zaruvzdorna.Je to podle me tesneni. |
Autor: | catrr [ 10 led 2007 09:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karle asi tak měděné žáruvzdorné možná jsou ale ne tady.U nás se dává slaboučká žáruvzdorná podložka je to nějakej plech asi ocelák na teplotu to nevím a pak aby se nevzpříčila tryska se dávaj měděné podložky ale ne na dno ale na vstřik.jsou to normální podložky a je lépe jak píšeš je vyžíhat.A kdo nevěří zvu Vás všechny k sobě.Ty or.podložky se možná dávaj v továrně v Německu ale opakuji u nás v servisech se to dělá takto. |
Autor: | catrr [ 10 led 2007 09:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
ta žáruvzdorná se dává na dno tý komůry co je konec tý trysky a má za úkol odvádět teplo od trysky neb bránit neb jak to mam napsat.A ten kroužek o čem píšeš se tam dává abys vymezil tu vůli. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |