fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
3 valce? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=7446 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | freedas [ 28 zář 2006 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | 3 valce? |
Ahoj mam problem a nevim co si mam o tom myslet,jedu po silnici cca 100km/h,chci predjizdet a auto nece zrychlovat a najednou takovej smrad prijedu ke krajnici a motor chcipne.zvednu kapotu stim ze jsem si myslel treba olej nebo voda ale vsechno je normalne.Nastartuju motor chytne ale ma hroznej zvuk a hrozny vibrace a smrdi,prijde mi jako by jel na 2 - 3 valce.Nevite na co se zamerit napadli me vstriky nejsou nic extra a nikdy jsem je nemenil,ale bojim ze ze by mohlo byt i cerpadlo a nebo ne?Diky |
Autor: | Karel1 [ 28 zář 2006 19:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus povolovat při běžicím motoru přívody ke vstřikům ( povolit přívod k prvnímu vstřiku , když to nepřestane utahnout přívod a pokračovat k druhému atd. ) Vadný vstřik poznáš , že až bude mít povolen přívod , chod motoru se sklidní . |
Autor: | freedas [ 28 zář 2006 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
jenze nastartovany to mit nemuzu ma to tendenci chcipnout a zvuk jak trakjtor proste jak na min valcu.. |
Autor: | Walker [ 28 zář 2006 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
freedas píše: jenze nastartovany to mit nemuzu ma to tendenci chcipnout a zvuk jak trakjtor proste jak na min valcu.. Zkus to nějak líp specifikovat, to co a jak se ti stalo. Co smrdí a jak? Vstřiky většinou nějakej čásek odcházej, náhlá smrt je tedy spíš vyjímkou, náhlá smrt je třeba ucpanej filtr , nekvalitní nafta nebo přeskočený čerpadlo na řemenu, jelti to dává takový jakoby kovový rány, tak by to mohlo bejt ono, a dízl na 3 válce nemá normálně tendence chcípnout, kdyyž se povolí vstřik tak běží dál, akorát jinak klape, páč mu ten válec chybí, ale nechcípne. A to co psal Karel1 je pravda jen z části, když povolíš ten VADNEJ vstřik, tak se nic na chodu motoru NEZMĚNÍ protože danej vstřik NEFUNGUJE. Povolením přívodu do funkčního vstřiku se chod motoru zhorší, protože mu odpojíš k vadnému ještě zdravý vstřik, a motor mlátí jako divej....
|
Autor: | freedas [ 29 zář 2006 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
ma to strasnej zvuk a špatně to jde do otacek ale nechcipa jen ma takove tendence,strasne se klepe a takovej stiplavej smrad,ale otačky drzi normalne 900.Kovovej zvuk no neoc na ten zpusob rozhodne jinej nez ma normalne.Nejspis to dam do servisu je me zajima co mohlo odejit?Kdyz jsem menil v lednu zhav.svicky tak u jednoho vstriku byla upalena svicka - neresil a dal vsechny nove,zase jinej vstrik je porad mastnej od nafty,na 1 a 2 to docela kourilo z vyfuku,nevim vsechno nasvedcuje vstrikum,ale bojim se cerpadla,mohlo odejit takhle?Nebo kdyz odejde tak uz nenastartuju? |
Autor: | Karel [ 29 zář 2006 09:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dost zasadni vec jsi prve neuvedl.Upalenej zhavic jsi neresil????To je znamka toho ,ze je vstrik v prd.....!Zadelals jsi si na dalsi problemy.Opotrebeni kliky atd. |
Autor: | Walker [ 29 zář 2006 09:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Už celkem k tý upálený žhavicí svíčce bych skoro nic jinýho nehledal, to je právě neklamnej a i laicky provařenej signál, že ti vstřik teče a nerozprašuje,tudíž nafta kape na svíčku až ji utaví a časem může být v kélu taky vložka komůrky v hlavě, a to je takřka na výměnu hlavy, páč to skoro nikdo neumí zrepasovat... Tak jsem tě doufám dost postrašil a chce to neodkládat a opravit výměnou vstřiků (všech, jinak za měsíc začne druhej),doporučuju aspoň cenovej střed, hodně laciný vstřiky stojej za h....o,a jsou to jenom vyhozený prachy. Po výměně bych ještě zkontroloval a případně seřídil předvstřik, aby nebyl příčinou zničených vstřiků právě ten předvstřik, když to pálí brzo, jsou příliš tepelně namáhány, a jehly se přidírají. |
Autor: | freedas [ 29 zář 2006 09:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
no odvezu to do servisu a pak Vam dam vedet co mi rekli,leze mi mraz po zadech z toho,ale nic jinyho mi nezbyde..Diky.. |
Autor: | Walker [ 29 zář 2006 10:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Koukám, že Karel byl kratší a rychlejší, tak když už nakous tu klikovku....ono se těmi nepravidelnými rázy může opravdu zničit klikovka, klidně tím neustálým namáháním i praskne, ale většinou se to ukáže úplně jinde, ty rázy "vybouchají" lágry klikovky a jelikož olejový rozvod funguje pouze tlakem a ten vlivem vůlí v lágrech klesl, tak paradoxně není tlak oleje nahoře u vačky, ta se přidře, praskne řemen, následně se vačka přes potkávající ventily s písty naláme na kousky a dílo zkázy (pokud neudělá finále některá z ojnic) je dokonáno- motor zralý na recyklaci ve šrotu, to je konec dopolední hororové vložky... |
Autor: | freedas [ 29 zář 2006 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo je prijemne to cist:)Tak snad to tak hrozne nebude kdyz motor bezi,a udelalo to zniceho nic pri jizde ani zadna rana proste jen klesal vykon a smrdelo to.. |
Autor: | Walker [ 29 zář 2006 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
To jo ale pomalu to už dýl jak půl roku připravuješ do toho stavu.... |
Autor: | Karel [ 30 zář 2006 06:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Popsany tu mas nejhorsi mozny dusledky.Nikdo(i ja) ti to nepreje,ale pokud mas ropaka,tak se o neho musis vic starat.Nebo tak opravdu dopadnes. |
Autor: | freedas [ 30 zář 2006 09:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja vim ze mi to neprejete forum tady ctu casto a dost veci jsem se diky tomu naucil,jen me to proste stve clovek se o to stara a ono se to pak takhle cele ze*ere:( staram se o nej davam mu kvalitni olej,netocim ho,rozvody,filtry samozrejmost,ale mam ho rok a pul a kdyz jsem menil zhavky v zime tak me nenapadlo ze by mohlo byt neco ze vstrikama,proste jsem myslel ze predchozi majitel je nemenil a tak se utavily,no v pondeli to odtahnu do servisu tam dam vedet co a jak. |
Autor: | Walker [ 30 zář 2006 10:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
freedas píše: Ja vim ze mi to neprejete forum tady ctu casto a dost veci jsem se diky tomu naucil,jen me to proste stve clovek se o to stara a ono se to pak takhle cele ze*ere:( staram se o nej davam mu kvalitni olej,netocim ho,rozvody,filtry samozrejmost,ale mam ho rok a pul a kdyz jsem menil zhavky v zime tak me nenapadlo ze by mohlo byt neco ze vstrikama,proste jsem myslel ze predchozi majitel je nemenil a tak se utavily,no v pondeli to odtahnu do servisu tam dam vedet co a jak. Já taky pevně doufám, že to bude nějaká kravina, někdy mohou být vstřiky jenom zanešený, případně jdou pomocí seřizovacích podložek zeřídit, ale to záleží na stavu jehly a sedla vstřiku, jen doufám že máš v okolí nějakej opravdu dobrej servis, kterej ví co dělá, moje důvěra v profíky po zkušenostech vzala za svý, a radši jsem se to naučil sám, a dělám si to doma...Jinak když v motoru najdeš cokoliv utavenýho nebo prasklýho, tak se nejedná o běžné opotřebení, ale je to důsledek nějaké závady...
|
Autor: | freedas [ 02 říj 2006 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak auto je v sevisu a ja jen cekam co mi zavolaji.. |
Autor: | catrr [ 03 říj 2006 08:28 ] |
Předmět příspěvku: | předmět |
když blbne vstřik teče apod. vynechává motor a z výfuku jde namodralej kouř .Pokud možno zjistit a hlavně na to nejezdit.Jsou případy že se i oddělá klikovka v důsledku velkých rázů ale na to bys musel jezdit déle.A když jsi měl upálenou žhav. sv. Je to na 60 procent tryska |
Autor: | freedas [ 16 říj 2006 09:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
2 prostřední válce nemaji kompresi,nevím zda-li se to vyplatí opravit |
Autor: | catrr [ 16 říj 2006 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych to řešil takto,změřil bych to a pak se rozhodl co stím.Bud udělat výbrus a udělat GO,neb sehnat jiný motor.Záleží na Tobě,já osobně bych to rozebral a udělal si GO,výbrus atd.Protože pokud nevíš co je to za motor co bys kupoval může se stát že dopadneš stejně.V případě Go napiš soukrom.zprávu poradím víc kde co sehnat. |
Autor: | Walker [ 16 říj 2006 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
freedas píše: 2 prostřední válce nemaji kompresi,nevím zda-li se to vyplatí opravit To že dva válce nemají kompresi ještě neznamená, že je to úplně špatný, co takhle ventily.... když nemají vůle, tak se podpálí a komprese prostě není, když tlaky unikají...nevím kolik máš na motoru najeto a jak, ale pokud nedošlo k nějakému extrému v mazání či přehřátí, tak bych to viděl na ty ventily... pokud nebudou tlaky i po sejmutí vačky pro test těsnosti sedel, tak bude muset hlava dolů a pak se to ukáže...
|
Autor: | freedas [ 17 říj 2006 09:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo to jo,jenze kdybych vedel aspon rozsaf po financni strance nikdo mi hlavu zadarmo nesunda a jeslti to vyjde na 20 tis tak se mi nevyplati je do toho auta davat |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |