fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

3 valce?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=7446
Stránka 1 z 2

Autor:  freedas [ 28 zář 2006 17:32 ]
Předmět příspěvku:  3 valce?

Ahoj mam problem a nevim co si mam o tom myslet,jedu po silnici cca 100km/h,chci predjizdet a auto nece zrychlovat a najednou takovej smrad prijedu ke krajnici a motor chcipne.zvednu kapotu stim ze jsem si myslel treba olej nebo voda ale vsechno je normalne.Nastartuju motor chytne ale ma hroznej zvuk a hrozny vibrace a smrdi,prijde mi jako by jel na 2 - 3 valce.Nevite na co se zamerit napadli me vstriky nejsou nic extra a nikdy jsem je nemenil,ale bojim ze ze by mohlo byt i cerpadlo a nebo ne?Diky

Autor:  Karel1 [ 28 zář 2006 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus povolovat při běžicím motoru přívody ke vstřikům ( povolit přívod k prvnímu vstřiku , když to nepřestane utahnout přívod a pokračovat k druhému atd. ) Vadný vstřik poznáš , že až bude mít povolen přívod , chod motoru se sklidní .

Autor:  freedas [ 28 zář 2006 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

jenze nastartovany to mit nemuzu ma to tendenci chcipnout a zvuk jak trakjtor proste jak na min valcu..

Autor:  Walker [ 28 zář 2006 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

freedas píše:
jenze nastartovany to mit nemuzu ma to tendenci chcipnout a zvuk jak trakjtor proste jak na min valcu..
Zkus to nějak líp specifikovat, to co a jak se ti stalo. Co smrdí a jak? Vstřiky většinou nějakej čásek odcházej, náhlá smrt je tedy spíš vyjímkou, náhlá smrt je třeba ucpanej filtr , nekvalitní nafta nebo přeskočený čerpadlo na řemenu, jelti to dává takový jakoby kovový rány, tak by to mohlo bejt ono, a dízl na 3 válce nemá normálně tendence chcípnout, kdyyž se povolí vstřik tak běží dál, akorát jinak klape, páč mu ten válec chybí, ale nechcípne. A to co psal Karel1 je pravda jen z části, když povolíš ten VADNEJ vstřik, tak se nic na chodu motoru NEZMĚNÍ protože danej vstřik NEFUNGUJE. Povolením přívodu do funkčního vstřiku se chod motoru zhorší, protože mu odpojíš k vadnému ještě zdravý vstřik, a motor mlátí jako divej....

Autor:  freedas [ 29 zář 2006 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

ma to strasnej zvuk a špatně to jde do otacek ale nechcipa jen ma takove tendence,strasne se klepe a takovej stiplavej smrad,ale otačky drzi normalne 900.Kovovej zvuk no neoc na ten zpusob rozhodne jinej nez ma normalne.Nejspis to dam do servisu je me zajima co mohlo odejit?Kdyz jsem menil v lednu zhav.svicky tak u jednoho vstriku byla upalena svicka - neresil a dal vsechny nove,zase jinej vstrik je porad mastnej od nafty,na 1 a 2 to docela kourilo z vyfuku,nevim vsechno nasvedcuje vstrikum,ale bojim se cerpadla,mohlo odejit takhle?Nebo kdyz odejde tak uz nenastartuju?

Autor:  Karel [ 29 zář 2006 09:44 ]
Předmět příspěvku: 

Dost zasadni vec jsi prve neuvedl.Upalenej zhavic jsi neresil????To je znamka toho ,ze je vstrik v prd.....!Zadelals jsi si na dalsi problemy.Opotrebeni kliky atd.

Autor:  Walker [ 29 zář 2006 09:49 ]
Předmět příspěvku: 

Už celkem k tý upálený žhavicí svíčce bych skoro nic jinýho nehledal, to je právě neklamnej a i laicky provařenej signál, že ti vstřik teče a nerozprašuje,tudíž nafta kape na svíčku až ji utaví a časem může být v kélu taky vložka komůrky v hlavě, a to je takřka na výměnu hlavy, páč to skoro nikdo neumí zrepasovat... Tak jsem tě doufám dost postrašil :D a chce to neodkládat a opravit výměnou vstřiků (všech, jinak za měsíc začne druhej),doporučuju aspoň cenovej střed, hodně laciný vstřiky stojej za h....o,a jsou to jenom vyhozený prachy. Po výměně bych ještě zkontroloval a případně seřídil předvstřik, aby nebyl příčinou zničených vstřiků právě ten předvstřik, když to pálí brzo, jsou příliš tepelně namáhány, a jehly se přidírají.

Autor:  freedas [ 29 zář 2006 09:59 ]
Předmět příspěvku: 

no odvezu to do servisu a pak Vam dam vedet co mi rekli,leze mi mraz po zadech z toho,ale nic jinyho mi nezbyde..Diky..

Autor:  Walker [ 29 zář 2006 10:01 ]
Předmět příspěvku: 

Koukám, že Karel byl kratší a rychlejší, tak když už nakous tu klikovku....ono se těmi nepravidelnými rázy může opravdu zničit klikovka, klidně tím neustálým namáháním i praskne, ale většinou se to ukáže úplně jinde, ty rázy "vybouchají" lágry klikovky a jelikož olejový rozvod funguje pouze tlakem a ten vlivem vůlí v lágrech klesl, tak paradoxně není tlak oleje nahoře u vačky, ta se přidře, praskne řemen, následně se vačka přes potkávající ventily s písty naláme na kousky a dílo zkázy (pokud neudělá finále některá z ojnic) je dokonáno- motor zralý na recyklaci ve šrotu, to je konec dopolední hororové vložky... :-D

Autor:  freedas [ 29 zář 2006 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

jo je prijemne to cist:)Tak snad to tak hrozne nebude kdyz motor bezi,a udelalo to zniceho nic pri jizde ani zadna rana proste jen klesal vykon a smrdelo to..

Autor:  Walker [ 29 zář 2006 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

To jo ale pomalu to už dýl jak půl roku připravuješ do toho stavu.... :-D

Autor:  Karel [ 30 zář 2006 06:42 ]
Předmět příspěvku: 

Popsany tu mas nejhorsi mozny dusledky.Nikdo(i ja) ti to nepreje,ale pokud mas ropaka,tak se o neho musis vic starat.Nebo tak opravdu dopadnes.

Autor:  freedas [ 30 zář 2006 09:32 ]
Předmět příspěvku: 

Ja vim ze mi to neprejete forum tady ctu casto a dost veci jsem se diky tomu naucil,jen me to proste stve clovek se o to stara a ono se to pak takhle cele ze*ere:( staram se o nej davam mu kvalitni olej,netocim ho,rozvody,filtry samozrejmost,ale mam ho rok a pul a kdyz jsem menil zhavky v zime tak me nenapadlo ze by mohlo byt neco ze vstrikama,proste jsem myslel ze predchozi majitel je nemenil a tak se utavily,no v pondeli to odtahnu do servisu tam dam vedet co a jak.

Autor:  Walker [ 30 zář 2006 10:11 ]
Předmět příspěvku: 

freedas píše:
Ja vim ze mi to neprejete forum tady ctu casto a dost veci jsem se diky tomu naucil,jen me to proste stve clovek se o to stara a ono se to pak takhle cele ze*ere:( staram se o nej davam mu kvalitni olej,netocim ho,rozvody,filtry samozrejmost,ale mam ho rok a pul a kdyz jsem menil zhavky v zime tak me nenapadlo ze by mohlo byt neco ze vstrikama,proste jsem myslel ze predchozi majitel je nemenil a tak se utavily,no v pondeli to odtahnu do servisu tam dam vedet co a jak.
Já taky pevně doufám, že to bude nějaká kravina, někdy mohou být vstřiky jenom zanešený, případně jdou pomocí seřizovacích podložek zeřídit, ale to záleží na stavu jehly a sedla vstřiku, jen doufám že máš v okolí nějakej opravdu dobrej servis, kterej ví co dělá, moje důvěra v profíky po zkušenostech vzala za svý, a radši jsem se to naučil sám, a dělám si to doma...Jinak když v motoru najdeš cokoliv utavenýho nebo prasklýho, tak se nejedná o běžné opotřebení, ale je to důsledek nějaké závady...

Autor:  freedas [ 02 říj 2006 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

tak auto je v sevisu a ja jen cekam co mi zavolaji.. :cry:

Autor:  catrr [ 03 říj 2006 08:28 ]
Předmět příspěvku:  předmět

když blbne vstřik teče apod. vynechává motor a z výfuku jde namodralej kouř .Pokud možno zjistit a hlavně na to nejezdit.Jsou případy že se i oddělá klikovka v důsledku velkých rázů ale na to bys musel jezdit déle.A když jsi měl upálenou žhav. sv. Je to na 60 procent tryska

Autor:  freedas [ 16 říj 2006 09:23 ]
Předmět příspěvku: 

2 prostřední válce nemaji kompresi,nevím zda-li se to vyplatí opravit :(

Autor:  catrr [ 16 říj 2006 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

já bych to řešil takto,změřil bych to a pak se rozhodl co stím.Bud udělat výbrus a udělat GO,neb sehnat jiný motor.Záleží na Tobě,já osobně bych to rozebral a udělal si GO,výbrus atd.Protože pokud nevíš co je to za motor co bys kupoval může se stát že dopadneš stejně.V případě Go napiš soukrom.zprávu poradím víc kde co sehnat.

Autor:  Walker [ 16 říj 2006 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

freedas píše:
2 prostřední válce nemaji kompresi,nevím zda-li se to vyplatí opravit :(
To že dva válce nemají kompresi ještě neznamená, že je to úplně špatný, co takhle ventily.... když nemají vůle, tak se podpálí a komprese prostě není, když tlaky unikají...nevím kolik máš na motoru najeto a jak, ale pokud nedošlo k nějakému extrému v mazání či přehřátí, tak bych to viděl na ty ventily... pokud nebudou tlaky i po sejmutí vačky pro test těsnosti sedel, tak bude muset hlava dolů a pak se to ukáže...

Autor:  freedas [ 17 říj 2006 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

jo to jo,jenze kdybych vedel aspon rozsaf po financni strance nikdo mi hlavu zadarmo nesunda a jeslti to vyjde na 20 tis tak se mi nevyplati je do toho auta davat :?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/