fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 kvě 2024 09:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 17:30 
Offline
Nováček

Registrován: 08 říj 2006 12:36
Příspěvky: 6
Bydliště: Karlovy Vary
Ahoj lidi! prosím poraďte co by to mohlo být za problém: když je motor studený (diesel) musím aspoň 3 až 4 vypnout zapnout klíček - znova žhavit něž naskočí. díky

_________________
Ford Escort 1,8 TD Ghia ,diesel,1996,okna-eletrika


Naposledy upravil Waci dne 08 říj 2006 22:08, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 17:53 
Offline
Nováček

Registrován: 23 črc 2006 17:26
Příspěvky: 43
Bydliště: Příštpo
A čekáš, až cvakne relé žhavení, nebo jen sleduješ, jestli zhasla kontrolka? Já žhavím 2x, až cvakne relé a potřetí startuju. Jak jsi to dělal předtím?

_________________
Ford Fiesta 1.8D CL 91
Otočená na střechu. Kastle K.O.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 17:57 
Offline
Nováček

Registrován: 23 črc 2006 17:26
Příspěvky: 43
Bydliště: Příštpo
A nepadá ti nafta?
Zkus to trochu rozvést do podrobností. Takhle se nedá radit. :wink:

_________________
Ford Fiesta 1.8D CL 91
Otočená na střechu. Kastle K.O.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 18:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Waci píše:
Ahoj lidi! prosím poraďte co by to mohlo být za problém: když je motor studený (diesel) musím aspoň 3 až 4 vypnout zapnout klíček - znova žhavit něž naskočí. díky
žhavicí svíčky, tlaky (špatný vůle ventilů), předvstřik, stav vstřikovacích trysek...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: špatné startování u dieslu
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 22:12 
Offline
Nováček

Registrován: 08 říj 2006 12:36
Příspěvky: 6
Bydliště: Karlovy Vary
jen koukám až zhasne kontrolka žhavení,co to je ,že padá nafta.to relátko je slyšet-to cvaknutía?Díky

_________________
Ford Escort 1,8 TD Ghia ,diesel,1996,okna-eletrika


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 22:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Padání nafty je výraz pro vracení se nafty do nádrže se zavzdušněním sacího potrubí, nafta obvykle nikde neteče, protože netěsnost je v nejvyšším bodě, tedy filtr či ruční pumpa, a nafta jde dolů a tedy "padá". Poté je třeba systém odvzdušnit, což způsobuje dlouhé starty, než se nafta znovu nasaje...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2006 21:05 
Offline
Forďák

Registrován: 01 led 2005 23:43
Příspěvky: 79
Bydliště: Vřesina
Zdravím všechny.
Myslím že by to mohl být šroub na přepadu, na vedení kudy jde přebytečná nafta do nádrže. - Již to tu bylo zmiňováno, a ve foru hodně popisovano.
Dále to můžou být žhaviče, a taky bych prověřil všechny spoje na napájení žhavičů, měl jsem na hlavním připojovacím šroubu přechodový odpor a po očistění se starty zlepšily.

_________________
Ford Escort combi 1,8TD Ghia r.v. 1997, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Taky horší studený start !
PříspěvekNapsal: 19 říj 2006 17:06 
Offline
Nováček

Registrován: 30 srp 2006 20:00
Příspěvky: 26
Bydliště: Jesenicko
Ahojte,
mam Escorta zhruba dva mesice a celou tu dobu patram po pricine horsich studenych startu. Rano vzdy nazhavim jednou(do doby az "lupne" relatko) a pak startuji.Za techto podminek motor naskoci tak za 4 sekundy-coz se me zda dlouha doba.Kdysi jsem mel Escorta( stejny typ motoru) a ten startoval jako hodinky!! Kdyz zazhavim 2x a cekam az odskoci zhavici rele,tak nastartuji rano na jedno otoceni starteru. Dnes jsem zkousel start Escorta od kamarada a ten naskocil bezproblemove po jednom otoceni starteru.
JInak jsem uz na motoru vymenil: prepadový sroud na cerpadle,parafinovy predstavnik studeneho startu,palivový filtr,zhavici svicky,kontrola vstriku a tlaku ve valci=OK,rozvodovy remen-predvstrik je snad OK. Zkousel jsem i pred studenym startem napumpovat naftu na palivovem filtru a pak nastartovat,ale ani to nepomohlo.:-(
Zda se me jako by bylo zhaveni velmi kratke-tak 3 sekundy.
Nevite prosim nekdo jak hledat dale ?
Predem dekuji.

_________________
Ford Escort combi 1.8 TD - 66 kW , r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2006 23:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
musím říci že studený start u mě taky nic moc.. jakožto lajk na motory si nevím rady jak to zlepši..

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2006 01:43 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 02 črc 2006 19:31
Příspěvky: 613
Bydliště: Ivančice
Hmmm tak to musim zaklepat ale u me starty zatim o.k.!Necekam az vypne rele, startuji tak 2-3sec po zhasnuti kontrolky a chyta to tak na druhy protoceni starteru(1-2sekundy...)
Se zhavici ani vstriky jsem od koupi nic nedelal ani se na ne radsi nedival ale ceka me to po vyplate,nechci to nechat nahode...

_________________
Escort r.v.97,bíla barva,1.8D-44KW:-( Ale ta spotreba!:-) - moje nejmilejsi auto..Uz je bohuzel pryc..
VW Golf III r.v.95,tmavězelená metaliza,1.8 benzín-66KW.
Služebák:Rencl Kangoo 1,9TDi -59KW,ABS,klima.R2000 zrušen volem v Oplu...
Citrón Berlingo 1,9D; 11/2003 pracant...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 říj 2006 08:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
A ty neznas velmi dobrou radu,ktera se nevztahuje jen na auta,ale treba i na pocitace"Nevrtej do neceho, co funguje"? :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 říj 2006 11:24 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 02 črc 2006 19:31
Příspěvky: 613
Bydliště: Ivančice
Ale to jo,znam...Ale nechci se zacatky nejakych prudsich mrazu zustat nekde na prazdnym parkovisti v -20´... :-D :wink:

_________________
Escort r.v.97,bíla barva,1.8D-44KW:-( Ale ta spotreba!:-) - moje nejmilejsi auto..Uz je bohuzel pryc..
VW Golf III r.v.95,tmavězelená metaliza,1.8 benzín-66KW.
Služebák:Rencl Kangoo 1,9TDi -59KW,ABS,klima.R2000 zrušen volem v Oplu...
Citrón Berlingo 1,9D; 11/2003 pracant...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říj 2006 18:55 
Offline
Forďák

Registrován: 01 led 2005 23:43
Příspěvky: 79
Bydliště: Vřesina
Jo taky bych doporučoval všem si nechat přezkoušet vstřiky, pak jak bude propálená komůrka a díra v pístu je už pozdě. A ty žhaviče není taky na škodu zkontrolovat, vyplatí se to.

_________________
Ford Escort combi 1,8TD Ghia r.v. 1997, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Poznatky
PříspěvekNapsal: 02 lis 2006 19:31 
Offline
Nováček

Registrován: 30 srp 2006 20:00
Příspěvky: 26
Bydliště: Jesenicko
Tak jsem vcera hozhodl pridat predvstrik na cerpadle (posunul jsem asi o 2mm ozubene kolo oproti hrid.) a starty se vyrazne zlepsily. I pri techto prvnich mrazech to naskocilo na prvni otoceni starterem!!! Jen nevim zda jsem nepridal moc,pri startu je motor takovy hlucnejsi,ale ihned se uklidni .
Jeste jeden poznatek z dneska: rano zhavil jednou a motor naskocil ihned(teplota minus 4),ale jak jsem jel z prace,tak jsem zkusil nazhavit 2x a pak motor dele tocil,jako kdyz by bylo minus 15 stupnu. pritom bylo cely den okolo nuly.
Tak teda nevim,jsem zvedav na zitrejsi ranni start.

_________________
Ford Escort combi 1.8 TD - 66 kW , r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2006 01:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
blbá otázka ale kde če je ten předvstřik??že bych to taky skusil??

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2006 07:02 
Offline
Nováček

Registrován: 30 srp 2006 20:00
Příspěvky: 26
Bydliště: Jesenicko
Predstrik se nastavuje na vstrikovacim cerpadle pootocenim ozubeneho kola rozvodoveho remenu za podminky spravneho zakladniho nastaveni rozvodoveho remenu.

MM

_________________
Ford Escort combi 1.8 TD - 66 kW , r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2006 16:11 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
No , vlastně pohneš hřídelí vstřikovacího čerpadla . Postavíš si rozvody na značky , povolíš ty malé šrouby na ozubeném kole čerpadla a na matku co je na hřídeli vstřikovacího čerpadla nasadíš klíč a pohneš hřídelí . Směrem k motoru se ubírá , od motoru přidává .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2006 21:53 
kdiš hneš s tim předvstřikem moc tak se ti sice zlepši startování ale klesne víkon a bude to více kouřit tam se musí zvolit kompromis,mne to taky toči 4vteriny v létě i v zimě,a problém s tim nebyl teď budu mít forda třetí zimu mám akorád problém z baterkou protože na 50 ujetejch km mám 10-14 studenejch startu,tak vozim v kufru ještě jednu nabytou baterku a startovací kabely a v připadě nouze nejviší si s tim pomúžu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Zhaveni ?
PříspěvekNapsal: 04 lis 2006 10:52 
Offline
Nováček

Registrován: 30 srp 2006 20:00
Příspěvky: 26
Bydliště: Jesenicko
Hm,tak me se se zlepsily starty,myslim ze se dokonce i zvednul vykon a mene auto kouri za studena. Treba jsem to trefil na spravne misto.:-)
Jeste bych mel dotaz ke zhaveni : Cim je ovlivnena delka zhaveni ? Neda se nejak seridit ?
Diky.
MM

_________________
Ford Escort combi 1.8 TD - 66 kW , r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2006 14:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Někdo tu psal že když propouští vstřik tak se propálý píst,ano ale to by muselo téct hodně dejme tomu prasklá pružina ve vstřiku ale motory s předkomůrkou jsou trochu ochráněni že nafta teče na dolní část předkomůrky,tak je to málo pravděpodobné,naopak motory které mají přímé vstřikování to znamená přímo na píst tam je to tutové že se propálý píst.A panové prosím Vás nezkoušejte hejbat s předvstřikem nechte to na servis dělá se to budíkem,spíš si můžete uškodit než opravit.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz