fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

špatné startování za studena u dieslu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=7559
Stránka 1 z 3

Autor:  Waci [ 08 říj 2006 17:30 ]
Předmět příspěvku:  špatné startování za studena u dieslu

Ahoj lidi! prosím poraďte co by to mohlo být za problém: když je motor studený (diesel) musím aspoň 3 až 4 vypnout zapnout klíček - znova žhavit něž naskočí. díky

Autor:  Nerco [ 08 říj 2006 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

A čekáš, až cvakne relé žhavení, nebo jen sleduješ, jestli zhasla kontrolka? Já žhavím 2x, až cvakne relé a potřetí startuju. Jak jsi to dělal předtím?

Autor:  Nerco [ 08 říj 2006 17:57 ]
Předmět příspěvku: 

A nepadá ti nafta?
Zkus to trochu rozvést do podrobností. Takhle se nedá radit. :wink:

Autor:  Walker [ 08 říj 2006 18:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: špatné startování za studena u dieslu

Waci píše:
Ahoj lidi! prosím poraďte co by to mohlo být za problém: když je motor studený (diesel) musím aspoň 3 až 4 vypnout zapnout klíček - znova žhavit něž naskočí. díky
žhavicí svíčky, tlaky (špatný vůle ventilů), předvstřik, stav vstřikovacích trysek...

Autor:  Waci [ 08 říj 2006 22:12 ]
Předmět příspěvku:  špatné startování u dieslu

jen koukám až zhasne kontrolka žhavení,co to je ,že padá nafta.to relátko je slyšet-to cvaknutía?Díky

Autor:  Walker [ 08 říj 2006 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

Padání nafty je výraz pro vracení se nafty do nádrže se zavzdušněním sacího potrubí, nafta obvykle nikde neteče, protože netěsnost je v nejvyšším bodě, tedy filtr či ruční pumpa, a nafta jde dolů a tedy "padá". Poté je třeba systém odvzdušnit, což způsobuje dlouhé starty, než se nafta znovu nasaje...

Autor:  Michal-MS [ 09 říj 2006 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím všechny.
Myslím že by to mohl být šroub na přepadu, na vedení kudy jde přebytečná nafta do nádrže. - Již to tu bylo zmiňováno, a ve foru hodně popisovano.
Dále to můžou být žhaviče, a taky bych prověřil všechny spoje na napájení žhavičů, měl jsem na hlavním připojovacím šroubu přechodový odpor a po očistění se starty zlepšily.

Autor:  mmu [ 19 říj 2006 17:06 ]
Předmět příspěvku:  Taky horší studený start !

Ahojte,
mam Escorta zhruba dva mesice a celou tu dobu patram po pricine horsich studenych startu. Rano vzdy nazhavim jednou(do doby az "lupne" relatko) a pak startuji.Za techto podminek motor naskoci tak za 4 sekundy-coz se me zda dlouha doba.Kdysi jsem mel Escorta( stejny typ motoru) a ten startoval jako hodinky!! Kdyz zazhavim 2x a cekam az odskoci zhavici rele,tak nastartuji rano na jedno otoceni starteru. Dnes jsem zkousel start Escorta od kamarada a ten naskocil bezproblemove po jednom otoceni starteru.
JInak jsem uz na motoru vymenil: prepadový sroud na cerpadle,parafinovy predstavnik studeneho startu,palivový filtr,zhavici svicky,kontrola vstriku a tlaku ve valci=OK,rozvodovy remen-predvstrik je snad OK. Zkousel jsem i pred studenym startem napumpovat naftu na palivovem filtru a pak nastartovat,ale ani to nepomohlo.:-(
Zda se me jako by bylo zhaveni velmi kratke-tak 3 sekundy.
Nevite prosim nekdo jak hledat dale ?
Predem dekuji.

Autor:  Eskláda [ 20 říj 2006 23:41 ]
Předmět příspěvku: 

musím říci že studený start u mě taky nic moc.. jakožto lajk na motory si nevím rady jak to zlepši..

Autor:  ondrapb [ 21 říj 2006 01:43 ]
Předmět příspěvku: 

Hmmm tak to musim zaklepat ale u me starty zatim o.k.!Necekam az vypne rele, startuji tak 2-3sec po zhasnuti kontrolky a chyta to tak na druhy protoceni starteru(1-2sekundy...)
Se zhavici ani vstriky jsem od koupi nic nedelal ani se na ne radsi nedival ale ceka me to po vyplate,nechci to nechat nahode...

Autor:  Karel [ 22 říj 2006 08:03 ]
Předmět příspěvku: 

A ty neznas velmi dobrou radu,ktera se nevztahuje jen na auta,ale treba i na pocitace"Nevrtej do neceho, co funguje"? :D

Autor:  ondrapb [ 22 říj 2006 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ale to jo,znam...Ale nechci se zacatky nejakych prudsich mrazu zustat nekde na prazdnym parkovisti v -20´... :-D :wink:

Autor:  Michal-MS [ 26 říj 2006 18:55 ]
Předmět příspěvku: 

Jo taky bych doporučoval všem si nechat přezkoušet vstřiky, pak jak bude propálená komůrka a díra v pístu je už pozdě. A ty žhaviče není taky na škodu zkontrolovat, vyplatí se to.

Autor:  mmu [ 02 lis 2006 19:31 ]
Předmět příspěvku:  Poznatky

Tak jsem vcera hozhodl pridat predvstrik na cerpadle (posunul jsem asi o 2mm ozubene kolo oproti hrid.) a starty se vyrazne zlepsily. I pri techto prvnich mrazech to naskocilo na prvni otoceni starterem!!! Jen nevim zda jsem nepridal moc,pri startu je motor takovy hlucnejsi,ale ihned se uklidni .
Jeste jeden poznatek z dneska: rano zhavil jednou a motor naskocil ihned(teplota minus 4),ale jak jsem jel z prace,tak jsem zkusil nazhavit 2x a pak motor dele tocil,jako kdyz by bylo minus 15 stupnu. pritom bylo cely den okolo nuly.
Tak teda nevim,jsem zvedav na zitrejsi ranni start.

Autor:  Eskláda [ 03 lis 2006 01:17 ]
Předmět příspěvku: 

blbá otázka ale kde če je ten předvstřik??že bych to taky skusil??

Autor:  mmu [ 03 lis 2006 07:02 ]
Předmět příspěvku: 

Predstrik se nastavuje na vstrikovacim cerpadle pootocenim ozubeneho kola rozvodoveho remenu za podminky spravneho zakladniho nastaveni rozvodoveho remenu.

MM

Autor:  Karel1 [ 03 lis 2006 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

No , vlastně pohneš hřídelí vstřikovacího čerpadla . Postavíš si rozvody na značky , povolíš ty malé šrouby na ozubeném kole čerpadla a na matku co je na hřídeli vstřikovacího čerpadla nasadíš klíč a pohneš hřídelí . Směrem k motoru se ubírá , od motoru přidává .

Autor:  Návštěvník [ 03 lis 2006 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

kdiš hneš s tim předvstřikem moc tak se ti sice zlepši startování ale klesne víkon a bude to více kouřit tam se musí zvolit kompromis,mne to taky toči 4vteriny v létě i v zimě,a problém s tim nebyl teď budu mít forda třetí zimu mám akorád problém z baterkou protože na 50 ujetejch km mám 10-14 studenejch startu,tak vozim v kufru ještě jednu nabytou baterku a startovací kabely a v připadě nouze nejviší si s tim pomúžu.

Autor:  mmu [ 04 lis 2006 10:52 ]
Předmět příspěvku:  Zhaveni ?

Hm,tak me se se zlepsily starty,myslim ze se dokonce i zvednul vykon a mene auto kouri za studena. Treba jsem to trefil na spravne misto.:-)
Jeste bych mel dotaz ke zhaveni : Cim je ovlivnena delka zhaveni ? Neda se nejak seridit ?
Diky.
MM

Autor:  catrr [ 04 lis 2006 14:14 ]
Předmět příspěvku: 

Někdo tu psal že když propouští vstřik tak se propálý píst,ano ale to by muselo téct hodně dejme tomu prasklá pružina ve vstřiku ale motory s předkomůrkou jsou trochu ochráněni že nafta teče na dolní část předkomůrky,tak je to málo pravděpodobné,naopak motory které mají přímé vstřikování to znamená přímo na píst tam je to tutové že se propálý píst.A panové prosím Vás nezkoušejte hejbat s předvstřikem nechte to na servis dělá se to budíkem,spíš si můžete uškodit než opravit.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/