fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

otáčky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=8147
Stránka 1 z 1

Autor:  Lancelote [ 24 lis 2006 16:24 ]
Předmět příspěvku:  otáčky

Ahoj, vypozoroval jsem, že když autu sázím do plna a letím s tím dlouho kolem 130 km/h, tak mi velmi pomalu po vyřazení klesají otáčky a drží se cca 4 vteřiny na 1500 a pak velmi pomalu spadnou na 900. Také po ránu když startuju, tak déle točím a má to po startu cca 5 vteřin nepravidelný běh (něco jako na tři válce), a když šlápnu po plynu tak se to ustálý. Mám podezření na předvstřik, co Vy na to?

Autor:  Michal99 [ 24 lis 2006 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

Po ránu ten nepravidelnej chod můžou dělat svíčky,určitě bych se na ně podíval a ten zbytek těžko říct.

Autor:  Walker [ 24 lis 2006 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

možná je to blbost, ale nemůže to dělat jen špatně se vracející plyn? Přidřené nebo roztřepené lanko... ranní starty žhavičky (viz předchozí příspěvek) a nebo vstřiky....

Autor:  Karel [ 25 lis 2006 08:34 ]
Předmět příspěvku: 

Predvstrik je podle me blbost,pokud ti to nedelalo a nikdo ti do neho nerypal.Rano natlakuj rukou jestli to dela.A startuj s pul plynem.A otacky,zkus to lanko a udelej to(4000ot.) rukou na stojicim motoru, jestli ti ten motorek(na l.podbehu) to dlouho nedrzi.Delalo ti to i driv?Mozna je to k vuli turbu,aby se mazalo(chladilo)po delsi jizde v ot.tak to ten motorek drzi a pak to teprve pusti na volnobeh.Ono se to lanko steluje, aby otacky spadly az za urcitou dobu.Myslim ze Etzold o tom taky pise.mam stejnej motor(i rok)a myslim ze tak dlouho mu to netrva,to spadnuti na volnobeh.

Autor:  Lancelote [ 26 lis 2006 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Predvstrik je podle me blbost,pokud ti to nedelalo a nikdo ti do neho nerypal.Rano natlakuj rukou jestli to dela.A startuj s pul plynem.A otacky,zkus to lanko a udelej to(4000ot.) rukou na stojicim motoru, jestli ti ten motorek(na l.podbehu) to dlouho nedrzi.Delalo ti to i driv?Mozna je to k vuli turbu,aby se mazalo(chladilo)po delsi jizde v ot.tak to ten motorek drzi a pak to teprve pusti na volnobeh.Ono se to lanko steluje, aby otacky spadly az za urcitou dobu.Myslim ze Etzold o tom taky pise.mam stejnej motor(i rok)a myslim ze tak dlouho mu to netrva,to spadnuti na volnobeh.


jelikož mi to zvýšení otáček po studeném startu nejde, tak si myslím, že ten motorek na to nebude mít vliv. Dříve mi to nedělalo. Ale jak říkám po studeném startu to běží 4-5 sekund tak všelijak ale klepnu po plynu a je to ok, a až se motor zahřeje a začnu mu naplno sázet, tak mi tam zůstávají viset. To lanko musím zkusit, stejně tak přidat plyn naplno při teplém motoru. Žhaviče mám Brisky cca 10 měsíců. A vstřiky po 140tis km by snad měly být ještě dobré. Nemůže to být třeba špinavý paliv. filtr, protože podobnou paseku to dělá, když už auto cucá poslední kapky z nádrže, jestli jste to někdo zažil... :(

ten předvstřik mě napadl po příspěvku Jana R z Třince, mohli totiž pohnout s čerpadlem při výměně rozvodů a kladek...

Autor:  Karel [ 26 lis 2006 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

Me to blbne taky.Ten motorek, kdys pridas plyn a prudce ho uberes ,tak pohne tou pakou.Funguje tak,ze ubira a pridava tim, ze se zmeni polarita co jde do motorku.Proste se obrati + na - a naopak.Me to bohuzel dela jen na jednu stranu a obracene nejede.Mozna ze ti to dela ten motorek, ze to drzi na tech zvysenejch otackach.To prave musis zjistit pohledem na cerpadlo a vylucovat veci co jsou OK.

Autor:  Lancelote [ 13 led 2007 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Me to blbne taky.Ten motorek, kdys pridas plyn a prudce ho uberes ,tak pohne tou pakou.Funguje tak,ze ubira a pridava tim, ze se zmeni polarita co jde do motorku.Proste se obrati + na - a naopak.Me to bohuzel dela jen na jednu stranu a obracene nejede.Mozna ze ti to dela ten motorek, ze to drzi na tech zvysenejch otackach.To prave musis zjistit pohledem na cerpadlo a vylucovat veci co jsou OK.


tak jsem to zkoušel a turoval to přímo tou páčkou na kterou je napojen bowden od plynu a když jsem to vytočil opravdu hodně, tak otáčky visely a nepadaly dolů. Filtr nafty a vzduchu mám nový, potom jsem na tu páčku přitlačil zpět k tomu dorazu co tvoří ten šroubek, jakoby se to tam nechtělo moc vrátit, mezi šroubkem a tou páčkou když jsem ji pustil byl cca 1mm a otáčky neklesaly, ale když jsem ji na fest k tomu šroubku přitlačil, tak kleskly. Ta páčka je dle mého názoru napojena na nějaký krokový motorek v čerpadle, nemůže tam být nějaká slabá pružina? Možná by pomohlo namazat bowden plynu... Motorek na zvýšené otáčky po stud. startu jsem vyloučil.

Autor:  Návštěvník [ 13 led 2007 15:52 ]
Předmět příspěvku: 

Já tam teda žádný lanko na plyn nemám,je tam silonová struna v plastovém bovdenu,to bud jde nebo to prdne najednou.Mně se to taky nevracelo a bylo to tím že se mi pod ten mechanizmus na čerpadle skřípla ta hadička co vede kolem k expancce.

Autor:  Karel [ 13 led 2007 18:41 ]
Předmět příspěvku: 

Lancelote:Jestli je to lankem, tak to zjistis jednoduse.Oddelej lanko plynu a vytoc motor jen pakou.Nebude na ni nic pusobit a tak budes mit jistotu.Podle me, by to takhle melo jit zkusit i bez motoru, jen pohnes pakou.Pruzina co to vraci ,je pod tou pakou a ta je poradna.Jinak me uz ten motorek ten plyn ovlada,brzdi spadnuti na volnobeh atd.

Autor:  Lancelote [ 13 led 2007 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

Hubert píše:
Já tam teda žádný lanko na plyn nemám,je tam silonová struna v plastovém bovdenu,to bud jde nebo to prdne najednou.Mně se to taky nevracelo a bylo to tím že se mi pod ten mechanizmus na čerpadle skřípla ta hadička co vede kolem k expancce.


no já tam mám ocelové lanko v tom plastovém bowdenu, ale to je jedno.
Na tu hadičku se mrknu. Díky za tip.

Karel: bez toho bowdenu jsem to nezkoušel to je pravda. Ale zajímavé je, že někdy to otáčky drží třeba 10 vteřin i na 2000tis otáčkách. Taky když s tím letím nad 130 a motor se zahřeje, pustím plyn třeba z kopce a pak jemně šlápnu tak auto najednou hrozně zatáhne (cca 1 cm zmáčklý plyn) a pak když sešplápnu více, tak to povolí zrychluje to zase normálně. Mám takový nepříjemný pocit, že to vše spolu souvisí. Mám právě podezření na ten předvstřik. Karle a ty myslíš ten krokový motorek na podběhu (pro studený start), že ti reguluje padání otáček? Mě nefunguje, nevím zda se dá nějak rozdělat a opravit. Zatím jsem ho vypojil, zítra letím do Práglu, tak uvidím.

Autor:  Karel [ 14 led 2007 15:17 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud se ti vrati paka plynu zpatky nadoraz a presto tam jsou zvyseny otacky(2000) ,tak to bude asi problem vstr.cerpadla.To bych musel videt nazivo.A co se tyka toho motorku,tak ten mi po nastaveni spravnych hodnot, na cidle, co je na pace plynu, uz funguje.Na start(studenej)to nema vliv.Aspon u mne to nemelo.

Autor:  Lancelote [ 14 led 2007 23:08 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Pokud se ti vrati paka plynu zpatky nadoraz a presto tam jsou zvyseny otacky(2000) ,tak to bude asi problem vstr.cerpadla.To bych musel videt nazivo.A co se tyka toho motorku,tak ten mi po nastaveni spravnych hodnot, na cidle, co je na pace plynu, uz funguje.Na start(studenej)to nema vliv.Aspon u mne to nemelo.


takže dnes jsem se vrátil s escem z práglu a zkusil při zahřátém motoru sdělat to lanko od plynu a dělá to pořád to samé, tzn. že máš Karle pravdu a bude to v čerpadle, je možné že když dělali rozvody tak s ním pohli a špatně při vyšším zatížení dávkuje - tzn seřídit dle budíku předvstřik? Jinak auto mi jede špičkově, jeli jsme čtyři, stále 140 a spotřeba přesně (tankoval jsem tam i zpět v Přerově na Jetu - 25,50 litr nafty) 6,9 l/100 km. No ale dojel jsem a začala mi křupat převodovka při řazení trojky - asi synchron...

Autor:  Michal-MS [ 15 led 2007 18:41 ]
Předmět příspěvku: 

Když jsem nedávno generálkoval motor tak bylo čerpadlo asi měsíc na suchu a po namontování nejprve taky padaly pomalu otáčky, no a po rychlé jízdě už se to seklo uplně a samovolně přidávalo do maxima.
Pak jsem vysolil dalších 6 tis :roll: a už to šlape jako hodinky.

Autor:  bazilisek11 [ 27 črc 2007 10:20 ]
Předmět příspěvku: 

Michal99 píše:
Po ránu ten nepravidelnej chod můžou dělat svíčky,určitě bych se na ně podíval a ten zbytek těžko říct.


tak ty svicky u TD bych chtel nekdy videt .-))) :-D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/