fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

podivné starty
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=8315
Stránka 1 z 4

Autor:  M@rtyk [ 11 pro 2006 23:01 ]
Předmět příspěvku:  podivné starty

Mám problém se svým Escortem při startování při těchto teplotách. Nažhavím (zkusil jsem i vícekrát), otočím klíčkem a startuji cca 5 s. Motor naskočí, ale běží v nepravidelných otáčkách a má tendenci chcípnout. Pokavaď držím plyn tak na 1500 ot. běží normálně. Po uvolnění plynu, zase jako by běžel na 3 válce a otáčky stále kolísají. Z výfuku vychází bílý kouř jak z náklaďáku. Navíc se mu po sešlápnutí plynu nechce do otáček. Zhruba po 2 min tento problém zmizí a auto jede normálně. Bílý kouř se změní v běžný dieselový kouř. Prosím o radu, jestli už jste měl někdo podobný problém a nebo víte příčinu tohoto problému.

Autor:  Walker [ 11 pro 2006 23:54 ]
Předmět příspěvku: 

A neztrácí se ti voda?

Autor:  M@rtyk [ 12 pro 2006 00:09 ]
Předmět příspěvku: 

No možná trochu. Řekl bych tak pul litru na 1000 km. Divné je že to takhle startuje je někdy, né pravidelně.

Autor:  Walker [ 12 pro 2006 00:15 ]
Předmět příspěvku: 

Podívej se na žhavičky, jestli jsou ok a taky jestli se nějak jenaq od ostatních neliší....jinak zabarvená nebo špinavá.....tohle vypadá na usazování vody ve ventilech....ale to jen dle prvotního tvého popisu....při větším zatížení se to nehřeje nějak víc nebo nevzniká příliš vysoký tlak v nádržce chlazení?

Autor:  M@rtyk [ 12 pro 2006 00:21 ]
Předmět příspěvku: 

Právě že tam tlak nevzniká a ani se to nehřeje. Co by to znamenalo to usazování vody ve ventilech? Prasklá hlava? Napadlo me zda by to také nemohla být třeba voda v naftovém filtru, nevim kolik je na něm najeto od předchozího majitele.

Autor:  Walker [ 12 pro 2006 00:26 ]
Předmět příspěvku: 

No tak to je samozřejmě základ, jen je trochu zarážející, žes to před zimou ještě neudělal....minimálně odkalit....

Autor:  Walker [ 12 pro 2006 00:30 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě mě napadlo ...je ten cbílej kouř štiplavej do očí nebo je to jako vodní pára?...Kdyby byl štiplavej, byl by to možnej příznak špatně naštelovanýho předvstřiku na čerpadle...

Autor:  M@rtyk [ 12 pro 2006 00:34 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim, zítra zjistím (doufám tedy že nebude příležitost). Jinak mám diesla krátce, tak se s ním teprv seznamuji. Také zkusim vyměnit ten filtr a dám vědět jestli to pomohlo.

Autor:  catrr [ 12 pro 2006 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

Když je blbě seřízen předvstřik je ten kouř bledě modrej

Autor:  Barnie [ 15 pro 2006 01:31 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim, ja mam uplne rovnaky problem, ked nastartujem rano (teploty okolo nuly), motor chyti ale po chvili akokeby bezal na 3 valce a ten stvrty akokeby zapalilo ale len raz za cas. A motor ma nepravidelny chod, niekedy ako keby mal zdochnut. Typujem to na nejaky vstrik. Taktiez mam biely dym z vyfuku, ale chladiaca kvapalina je stale na tej istej urovni. Zajtra s by som s tam chcel zajst do servisu, ak bude cas, ze co mi tam povedia. No mylsim si ze to budem musiet odstranit cim skor, lebo fakt z toho nemam dobry pocit. Inac za tepla, ked je motor zohriaty tak je to vsetko ok,bezi normalne.

Autor:  Homer [ 15 pro 2006 23:33 ]
Předmět příspěvku: 

Podle toho, co tady popisujete ych souhlasil s Walkerem. Nejvíc bych se přikláněl ke žhavícím svíčkám. Trochu horší svíčka a tyhle motory jsou na to docela háklivý.

Autor:  catrr [ 16 pro 2006 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

Walker má pravdu jsou to žhavičky

Autor:  Michal-MS [ 16 pro 2006 12:38 ]
Předmět příspěvku: 

Doporučuju nejdříve prověřit vstřiky, mohla by to dělat uchcávací tryska, pak taky žhaviče, ale to už se psalo...
No a když už bude vše venku tak nechat změřit tlaky, to taky není na škodu, víš pak na čem si....

Autor:  jindra H [ 21 pro 2006 19:13 ]
Předmět příspěvku:  starty a cukani

nazdar fordaci mam podobny problem s escortem v poslednich dvou mesicich hur startuje,vymenil jsme zhavici svicky,nechal vyskouset striky,vymenil prepadove hadicky dal novy naftovy filtr a kdyz nastartuju tak to vypada jako by se motor dusil,chvili zacnou litat otacky od 900 do 500 a motor akoby cuka a kdyz seslapnu plyntak to po chvilce prestane, obcas se mi to stane i za jizdy ze to pocuka a to kdyz jedu a mam otacky okolo 2500 a jedu na dvojku trojku nebo ctverku,co by to mohlo byt?mam ford escort 1.8 td (66 kw) combi 1998

Autor:  Walker [ 21 pro 2006 23:38 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud můžeme vyloučit nekvalitní naftu, tak bych to viděl na neblahý vliv "elektroniky" v motoru...hlavně na čerpadle bych zkontroloval správnou funkci ventilu předvstřiku a ventilu uzavírání nafty, zda je dobře otevřen a nemá tendence se na mžik zavírat...pokud budou oba dobré, tak kontrola zbytku čidel a vodičů do EEC-V....

Autor:  Karel [ 22 pro 2006 04:56 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych se podival i na filtr paliva.Muze to i prisavat vzduch,jak predehrevem, tak pumpou.Ale tohle byl muj pripad(to cukani)ucpanyho filtru paliva.

Autor:  jindra H [ 22 pro 2006 07:36 ]
Předmět příspěvku: 

filtr palivovy je taky novy a pumpa byla pretesnena a dana nova membrana,kdyz jsem zkosel odpojit u toho rizenyho vstriku ten kablik tak to pocukalo a pak chvilu dobry ale netahlo to jelo to jako obycejna 1,8 d a po par kilometrech to taky zacukalo ale startovalo to na tuk kdyz to bylo rozpojeny, nemuze to byt neco v cerpadle nejaka ta volnobezna tryska nebo nejaka membrana nebo klapka?jinak jede moc pekne. cerpadlo mam lucas.

Autor:  Karel [ 22 pro 2006 07:54 ]
Předmět příspěvku: 

A co turbo korektor?Procti temata nebo dej hledat.

Autor:  PAVEL [ 22 pro 2006 11:08 ]
Předmět příspěvku: 

přesně, taky mě napadla hadička od turbokorektoru - tomu odpovídá ten snížený výkon - zkontrolovat, popřípadě přetěsnit, a co spotřeba není vyšší?

Autor:  Karel [ 22 pro 2006 11:18 ]
Předmět příspěvku: 

Ja ten problem nemel,tak nevim,ale resilo se to tu.I oprava.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/