fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Kolik vydrží 1.8 Td 66 kw? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=8471 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kary [ 02 led 2007 23:01 ] |
Předmět příspěvku: | Kolik vydrží 1.8 Td 66 kw? |
Ahoj všem, dostal jsem od otce forda escorta 1.8 TD 66 kw, r.v. 1994, kombi. Auto je kdysi dovezené z Belgie, posledních 6 let se s ním moc nejezdilo. Na tacháči je 22 tis km, takže najeto to má buď 120 nebo 220 tis. Kč. Nechal jsem vyměnit všechny řemeny, kladky a náplně, seřídit ventily. Pokud má motor těch 220 tis. km, kolik může mít ještě před sebou? Ptám se proto, že na Tipcarsu a jinde doporučujou se tomuto motoru obloukem vyhnout zejména z důvodu rychlého opotřebení...Takže nevím , jestli se vyplatí do takového auta ještě nějak zásadně investovat ( tlumiče,klouby přední nápravy... atd.) Diesla jsem nikdy neměl, naježděno mám tak 500 - 600 tis. km, ale všechno na benzínech, které něměly turbo, takže nevím, co mám čekat. Zatím jsem s tím najel jen 2 tis. km, olej to zdá se nežere, nekouří, dynamika žádný zázrak ale ani žádná hrůza, jezdím spíš ekonomicky, spotřeba mne příjemně překvapila. Děkuji za názory a za tipy, co bych měl ještě udělat, zejména co se motoru týká. |
Autor: | Walker [ 02 led 2007 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Holej motor vydrží hodně...a tak spíš lidem bejvá divný proč najednou odešel altík nebo startér, ale to už je taky za dost dlouho...fordí diesely se nijak nevymykají průměru jinejch značek...měnils řemeny, ale asi ne vodní pumpu, jestli je originál, může začít téct, měla by se měnit preventivně při kažý druhý výměně rozvodových řemenů (120000)...pokud mu dáš běžnou údržbu a kvalítní olej, tak ti vydrží třeba jako mě...500 000... |
Autor: | Jack [ 03 led 2007 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já počítám že 300tis by mělo být ok. Spiš mě překvapuje že v roku 1994 se dělal 66kW, podle mých znalostí to bylo až od roku 1996. |
Autor: | Walker [ 03 led 2007 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jack píše: Já počítám že 300tis by mělo být ok. RFD a RFK už byly.....
Spiš mě překvapuje že v roku 1994 se dělal 66kW, podle mých znalostí to bylo až od roku 1996. |
Autor: | haromax [ 04 led 2007 01:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
mam esco z r.v. 94 66kw mam najeto skoro 300t. olej nežere jezdím od výmeny do výměny . |
Autor: | Návštěvník [ 14 led 2007 22:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Walker píše: Holej motor vydrží hodně...a tak spíš lidem bejvá divný proč najednou odešel altík nebo startér, ale to už je taky za dost dlouho...fordí diesely se nijak nevymykají průměru jinejch značek...měnils řemeny, ale asi ne vodní pumpu, jestli je originál, může začít téct, měla by se měnit preventivně při kažý druhý výměně rozvodových řemenů (120000)...pokud mu dáš běžnou údržbu a kvalítní olej, tak ti vydrží třeba jako mě...500 000... A to tam máš pořád puvodní písty,kroužky a lágry na klice?to tam není ještě žádný výbrus?
|
Autor: | Martin 1,6 [ 18 led 2007 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím, jestli je to stejný motor co je v Mondeu, ale mám poctivých 245 tis.km. Koupil jsem ho od známého co ho měl od novoty. A taky si říkám kolik může ještě tak najezdit. Doposud jezdil jenom na Mobil 5W50! To víte- auto mistra dílny Fordu. Jinak co jsem tak u různých aut viděl, tak dřív než klekne motor zhnije kastle. Viz. můj bývalý Escort 1,6 CLX, motor měl přes 300tis a jel pořád supr a bez kapky oleje. Nebo Fiesta. Nebo tohle Mondeo. Už má taky nové prahy, protože byly komplet prorezlé. |
Autor: | haromax [ 19 led 2007 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud motor dostával to co potřebuje / hlavně kvalitní olej a intervaly výměny/tak většinou přežije kastli ,joo holt ty forďácké hnijou dost pomůže stříkat dutiny i spodek .ale i tak se koroze jen oddáli ,korodují hlavně prahy zadní lemy blatníku ,nosníky. |
Autor: | catrr [ 20 led 2007 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi se budete smát a nevěřit ale do všech aut co jsem měl tak jsem napral do lemů i prahů vyjetý olej namíchaný s takovou sračkou co s tím mažou na bagrech lana to jsem ohřál a napral to tam.Nikdy jsem neměl problém s prahama atd. |
Autor: | mrJekill [ 21 led 2007 12:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dřív se taky dával transformátorovej olej.Má perfektní vzlínavost a dostane se sám i tam kde by se to normálně ošetřit nedalo. |
Autor: | BlueWolf [ 21 led 2007 12:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
catrr píše: asi se budete smát a nevěřit ale do všech aut co jsem měl tak jsem napral do lemů i prahů vyjetý olej namíchaný s takovou sračkou co s tím mažou na bagrech lana to jsem ohřál a napral to tam.Nikdy jsem neměl problém s prahama atd.
Já peru do dutin ložiskový olej. Má velkou vzlínavost a dostane se všude. Ale vyjetej bych tam nebával. Je kyselej a tím pádem nemá zas tak dobrý vlastnosti. |
Autor: | PADY [ 22 led 2007 09:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrJekill píše: Dřív se taky dával transformátorovej olej.Má perfektní vzlínavost a dostane se sám i tam kde by se to normálně ošetřit nedalo.
Já ho tam stříkám stále a nedám na něj dopustit.Zaleze opravdu všude.Např. vystříkaj se dveře a ještě za čtrnáct dní si to šplhá až ke klice.A hlavně neškodí laku. |
Autor: | bretislavtomek [ 29 kvě 2009 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
lidi ten můj je zlato. Olej nežere, 4,5 na 100, tlaky a emise jak nové auto turbo zabíra v pohodě, nemám si na co stěžovat po motorové stránce asi jsem měl štěstí a má najeto 280 tis, to čučíte co |
Autor: | moto [ 30 kvě 2009 06:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
catrr píše: asi se budete smát a nevěřit ale do všech aut co jsem měl tak jsem napral do lemů i prahů vyjetý olej namíchaný s takovou sračkou co s tím mažou na bagrech lana to jsem ohřál a napral to tam.Nikdy jsem neměl problém s prahama atd.
Robím to tiež takto a každé auto, ktoré som vlastnil, nemalo problém s koróziou. Vyjazdený olej poslúžil aj v nosníkoch escorta a držia dodnes. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |