fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Na co si mám dát pozor při pořízení Ford Orion 1.8.D r.v.92
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=8488
Stránka 1 z 2

Autor:  telemotak [ 04 led 2007 20:05 ]
Předmět příspěvku:  Na co si mám dát pozor při pořízení Ford Orion 1.8.D r.v.92

Mám na vás všechny dotaz ohledně Oriona.Docela se mi zamlouvá ale bojim bojim je to 1.8D.Na co si dát pozor a co skontrolovat abych nenaletěl!?Dík moc všem!!!! :D

Autor:  BlueWolf [ 04 led 2007 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Co se týče karoserie, mrkni na zadní lemy a zadní nosníky, aby to nebylo shnilý.
A taková ta klasika - jak moc je poničený interiér (ohmataná řadička, volant...) a to porovnej s ujetýma Km. Je jasný, že u auta s 90tis Km a znatelně ošoupanym interiérem něco nehraje.

Autor:  telemotak [ 04 led 2007 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

To je dobrej nápad!Ale spíš jde o motor atd..Je to nafta a s tou nemám zkušenosti!Auto už jsem omrknul ale do motoru nevidím!A nerad bych koupil pěknou kastli a místo motoru šlapky! :))

Autor:  Walker [ 04 led 2007 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

Jde o to jak byl udržovanej...počet najetejch kilometrů nejni až tak přímo určující stav...1,8D je plně mechanickej motor bez jakýkoliv elektroniky a zvlášť pokud má Bosch vstřikovací čerpadlo v dobrým stavu tak je to ta lepší varianta...dobrý je ho zahřát a projet, pokud se za tebou nebude valit neustále černý dým, tak by to nemělo být tak zlé...má 44kw, takže by ani neměl být línej... měl by snést srovnání s podobně výkonově shodným benzínovým motorem....no a já bych preventivně vyměnil rozvodové řemeny a kladky + vodní pumpu...protože v čechách nelze věřit nikomu, tvrzení že je to "nový" bych bral s rezervou..

Autor:  Bendy&Macíček [ 04 led 2007 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

Zdar je toho hodně, ale už je to tu vše popsané dost podrobně kus to dohledat viz např.

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=7407&highlight=koup%EC+auta



A určitě se toho najde i víc, tady jsou odkazy nejen na co si dát pozor,ale i co s tím souvisí :-) alespon trošku

jěště něco

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=6877&highlight=chci+koupit

Autor:  telemotak [ 04 led 2007 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ok!zatim děkuji moc všem!V sobotu ho prubnu!kdyby ještě někdo měl radu tak bubu vděčnej!

Autor:  Bendy&Macíček [ 04 led 2007 22:40 ]
Předmět příspěvku: 

dej do hledání "koupě auta" "chci koupit" a pod výrazy, najdeš toho pravdu nepřeberné množství a v jednom z témat bylo několik stránek kde se probralo vše do podrobna.

Autor:  catrr [ 05 led 2007 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

dieslové motory při koupi se kontrolují tak že... jak startuje když je studený,sundavá se víčko na nalití oleje a zjištuje kolik fouká ven a když je natočen stačí párkrát prudce otáčky motoru naplno a kolega se podívá na vejfuk ,když hodně kouří něco neni v pořádku.Můžeš i mrknout na těsnost motoru.

Autor:  Bendy&Macíček [ 05 led 2007 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavně nesmí jít z auta modrej kouř ....

Autor:  telemotak [ 05 led 2007 09:20 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
Hlavně nesmí jít z auta modrej kouř ....
To je pak hodně špatný!?co je příčinou?Dík

Autor:  Bendy&Macíček [ 05 led 2007 09:37 ]
Předmět příspěvku: 

Prosakuje do motoru olej a spaluje se to s olejem, pak se taky stane, že najednou pojedeš bez oleje.

Autor:  catrr [ 05 led 2007 09:45 ]
Předmět příspěvku: 

jo zapoměl jsem poslechni si motor zda neuslišíš nežádoucí zvuky jako klepání a tak.jinak k tomu kouři. bílej neb modrej kouř... čerpadlo vstřikuje palivo pozdě,nedostatečná komprese jako netěsné ventily,kroužky hlava válců to je to nejhorší ,ale i žhavička může být načatá. Černý kouř... čerpadlo dává nadměrné množství paliva,trysky mají nízký vstř.tlak nesprávně seřízený rozvod, filtr je silně zanesen.

Autor:  skaldal [ 05 led 2007 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

No nechci ti do toho kecat, ale co já vím, tak bílej kouř je voda a modrej je olej.

Autor:  catrr [ 05 led 2007 11:29 ]
Předmět příspěvku: 

to máš pravdu ale toto platí též.

Autor:  Walker [ 05 led 2007 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
dieslové motory při koupi se kontrolují tak že... jak startuje když je studený,sundavá se víčko na nalití oleje a zjištuje kolik fouká ven a když je natočen stačí párkrát prudce otáčky motoru naplno a kolega se podívá na vejfuk ,když hodně kouří něco neni v pořádku.Můžeš i mrknout na těsnost motoru.
Ovšem tak tohle je ideální rada ke koupi 1,8d z roku 92 laikem... fascinuje mě ta přesnost měření ....kolik fouká ven....zda to hulí málo nebo dost....mimochodem studenej čistě mechanickej diesel při "prudce sešláplým plným plynu" si zahulí každej....je to daný konstrukcí, a i kdyby byl motor zlatej, tak to prostě udělá... chudák telemotak aby si šel sehnat "vzorník barev kouře a hustoměr kouře" a velký zrcadlo aby mohl ten vejfuk sledovat... :D

Autor:  catrr [ 05 led 2007 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

jde jen o to vzevrubná kontrola motoru a když jsi takovej mechanik brouk p. tak bys měl vědět že když přidávaš plnej p.tak kouří ale když něco neni v pořádku tak kouří o mnoho víc nebo snad ne ? neb když je v čudu motor a sundáš víčko tak to funí taky ven o mnoho víc to bys měl vědět.co se týče barev z vejfuku to bys měl taky vědět když všechno znáš všude si byl. A když tomu nevěříš sežen si knížku o dieslech a tam študuj.Jinak když do mne reješ Tvé rady někdy zavání taky šílenstvím ale nereaguji na to.Neb příklad žáruvzdorná podložka měděná.Tady se ptá na co si má dát pozor peníze nemá na vyhazování tak se mu aspon dá trochu rada.Ale tady každý jen krytizuje a při tom tomu možná nerozu.Tak toho už nechte a pište a pište ale ohledně jiného tématu ne se pořád dohadovat

Autor:  Návštěvník [ 05 led 2007 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

Je jasný že je to staré auto tak musíš počítat s tím že se tam za čas něco objeví,já sem s tim rok jezdil supr moc se mi to líbilo,motor supr i pěkně vypadal,ale tejdle to klepalo tejdle to vykvetlo,tak sem do toho rok následující vrazil 50 tisíc ( gumy,rozvody,náplně,plechařina,oprava laku,tlumiče,ložiska v kolech,čepy řízení,kotouče,destičky,pakny,prasátka,radio,baterka,žhavičky atd.) celkem běžné věci ale drahé. Kdybych ještě měl prachy tak bych je tam v pohodě umístil.

Autor:  catrr [ 06 led 2007 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

když zahřátý motor kouří černý dým tak neni kaput::: jde většinou o vstřiky neb vzducháč.

Autor:  Walker [ 08 led 2007 23:39 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
jde jen o to vzevrubná kontrola motoru a když jsi takovej mechanik brouk p. tak bys měl vědět že když přidávaš plnej p.tak kouří ale když něco neni v pořádku tak kouří o mnoho víc nebo snad ne ? neb když je v čudu motor a sundáš víčko tak to funí taky ven o mnoho víc to bys měl vědět.co se týče barev z vejfuku to bys měl taky vědět když všechno znáš všude si byl. A když tomu nevěříš sežen si knížku o dieslech a tam študuj.Jinak když do mne reješ Tvé rady někdy zavání taky šílenstvím ale nereaguji na to.Neb příklad žáruvzdorná podložka měděná.Tady se ptá na co si má dát pozor peníze nemá na vyhazování tak se mu aspon dá trochu rada.Ale tady každý jen krytizuje a při tom tomu možná nerozu.Tak toho už nechte a pište a pište ale ohledně jiného tématu ne se pořád dohadovat
Pěkně.... :D ...svým příspěvkem jsem chtěl jen říct, že to co popisuješ je sice pravda, ale né moc platná laikovi...jak pozná že tlak vycházející z víka ventilů nebo dým z výfuku je v normě nebo ne...to pozná jen ten kdo má s daným motorem zkušenosti...laik pozná jen extrém, a ten už se ukáže sám i bez toho....co se týče jmen, ponechám si ty původní.... měděné podložky jsem ti vyfotil do příslušného tématu....no a ty moje šílený rady můžeš vyhledat a třeba mi pošli odkaz na sz (ať tu tím nezatěžujem ostatní) třeba ti je časem vysvětlím, když ti to není jasné jak jsem to myslel.....

Autor:  catrr [ 09 led 2007 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

opakuji řáruvzdorné podložky nejsou měděné pošli mijí já Ti pošlu novou.Za druhé proto se to tu popisuje aby laik aspon trochu chápal.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/