fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

odvětrávání motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=8745
Stránka 1 z 3

Autor:  catrr [ 29 led 2007 15:25 ]
Předmět příspěvku:  odvětrávání motoru

Z vent. víka to máte napojené kam?

Autor:  catrr [ 31 led 2007 14:56 ]
Předmět příspěvku: 

nikdo se nečapl tak začnu já.Jak jsem zjistil turbo si tahá z víka ventilů olej,nebojte tlaky mam vynikající olej to nežere.takže přemýšlím že to zapojím jinam ne jak to je z fabr.hned u turba.Bud tam dám přes kolínko odvětrávací sportovní filtřík neb to nacpu dolu do krab. hlavního filtru.Hlavně aby to bylo co nejdál od turba

Autor:  Karel [ 31 led 2007 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

Ja uvazuju (par let)ze to dam uplne mimo,protoze ten podtlak je vsude stejnej.At to zapojis kamkoli pred turbem ,porad ti to bude sat stejne a tedy mazat potrubi.Do krabice na filtr to nedavej, ucpes ho olejem!

Autor:  nat [ 31 led 2007 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
nikdo se nečapl tak začnu já.Jak jsem zjistil turbo si tahá z víka ventilů olej,nebojte tlaky mam vynikající olej to nežere.takže přemýšlím že to zapojím jinam ne jak to je z fabr.hned u turba.Bud tam dám přes kolínko odvětrávací sportovní filtřík neb to nacpu dolu do krab. hlavního filtru.Hlavně aby to bylo co nejdál od turba



to bych radši zkusil tu pet flašku, jak psal ACE...
ale nevím, jestli se mi někam vejde :-D

Autor:  catrr [ 31 led 2007 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

asi máte pravdu protože turbo při plných otáčkách má velkej podtlak tak by to bralo i z airboxu.Začnu koumat dám Ti karle pak vědět.

Autor:  catrr [ 02 úno 2007 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

takže odpojil jsem to,auto jede o něco líp jako když je studené ,protože když je na normální teplotě bere to z víka jak olej tak i horký vzduch a zjistil jsem že když jedu do kopce a vytáčím to přestalo to kouřit z výfuku černý dým,přikláněl jsem to EGR ale bylo to tím že byl větší podtlak a bralo to do spal.prostoru přes turbo olej.Pozor ted píšu o motoru 51kW který nemá chladič vzduchu.Tu hadici jsem strčil jen tak do prázdé lahve a po 200 km tam neni žádný olej to znamená že to vyřeším tím že tam fouknu sportovní filtřík jak už to tu někdo má.

Autor:  Marpie [ 02 úno 2007 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

A kolik Ti to bere oleje? Já za interval dolívám cca 0,75l a to mi nepřijde nijak hrozné.

Autor:  catrr [ 02 úno 2007 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

nebudeš věřit vím to když dávám novej naleju ho k horní rysce a za 10000 km tam je pořád, možná tak dvě decky .

Autor:  Karel [ 03 úno 2007 07:43 ]
Předmět příspěvku: 

No jo catre,ale ty tam mas 10W40(ja taky a taky nedolejvam,skoro) a on 5W40.

Autor:  nat [ 03 úno 2007 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem dával zatím olej 2x(mogul 10w40 - polosynt.), mezi výměnami není třeba doplnit...

když se odpojí podtlak z turba do víka motoru, nemá to pak vliv na další podtlakem ovládané věci?
Myslím tím to, že když nasadí turbo, je podtlak ve víku i ve všech dalších podtlakových potrubích...nebo je vše ostatní napojeno na vakuo-pumpu?

Autor:  catrr [ 03 úno 2007 15:36 ]
Předmět příspěvku: 

toto je že se dělaj tlaky z motoru třeba že mezi kroužkama něco unikne a tak proto musí být odvětrání jinak by to asi někde bouchlo.Na nic to vliv nemá jen vyřešit kam to napojit

Autor:  Wizzy [ 03 úno 2007 15:40 ]
Předmět příspěvku: 

No a co tak tam vymyslet nějaký odlučovač oleje? Jako třeba nějakou plastovou nádobu, do ní povede hadička od klikovky skrz špunt až skoro na dno a druhá povede hned zpod špuntu na původní místo na sání?

Autor:  nat [ 03 úno 2007 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

naše forum by si měl přečíst nějakej konstruktér od forda, tan by se asi divil.... :D

Autor:  Karel [ 03 úno 2007 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

nat píše:

když se odpojí podtlak z turba do víka motoru, nemá to pak vliv na další podtlakem ovládané věci?
Myslím tím to, že když nasadí turbo, je podtlak ve víku i ve všech dalších podtlakových potrubích...nebo je vše ostatní napojeno na vakuo-pumpu?

U ropaka je vsechno na vakuopumpu,neni to jak benzinak,ani by to asi neslo.

Autor:  catrr [ 03 úno 2007 18:20 ]
Předmět příspěvku: 

no jo ale když to dáš do nějaké láhve a pustíš topení na vnější okruh cejtíš to,neni to sranda na něco přijít

Autor:  Karel [ 03 úno 2007 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

Nechapu,vzdyt sani do topeni je za prepazkou a prece to odvetrani strcis nekam dolu pod motor ne?

Autor:  catrr [ 03 úno 2007 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

já měl tu láhev položenou jen tak u turba a když jsem stál na křižovatce tak jsem to cejtil.

Autor:  Karel [ 03 úno 2007 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

Ja ji mel dlouhou hadici pod motorem a jezdil jsem tak 4 roky. :D

Autor:  catrr [ 03 úno 2007 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

a ted to máš jak? zase když to napojím do airboxu tak to bude mastnotu tahat zase,vrátit se mi to ale nechce docela mi to rozleptalo tu velkou hadici .

Autor:  Karel [ 04 úno 2007 06:32 ]
Předmět příspěvku: 

To bylo na starym aute.Ucpi privod(diru)po odvetrani do sani a prodluz tu hadici(nebo jinou) a vyved ji dolu (dost dolu)a nemuze ti to jit pak do vetrani.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/