fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

špatný start
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=8784
Stránka 1 z 4

Autor:  Marpie [ 01 úno 2007 22:24 ]
Předmět příspěvku:  špatný start

Tak a je to tady. Dosud jsem krom extrémních teplot startoval bezproblémově až dnes. Včera se s autem normálně jelo a dnes ráno a to bylo cca +5°C, když jsem startoval to ne a ne chytnout. Točilo to bez jakékoliv snahy chytit a bylo to úplně něco jiného než když jsem v mrazu musel točit déle než obvykle. Chvíli jsem točil poprvé a nic. Tak si říkám zkusím to déle nažhavit tak jsem to nechal žhavit třikrát po cvaknutí a zase nic. Točilo to ale ne a ne chytnout. Tak si říkám jestli třeba nepadá nafta tak jsem zkusil ruční pumpu při sepnutém klíčku natlakovat - pak další pokus a zase nic. Tak jsem po chvíli oddechu zase zkusil a to už jsem ucítil že začíná mít snahu až nakonec chytil.Pak jsem s pár přestávkama ne delšíma než 30 min jezdil a už to chytalo v pohodě. Tak si říkám a utěšuji se že by to mohly být jen žhavičky. Mám stále původní a mají 111 tis km.

Autor:  Návštěvník [ 01 úno 2007 23:08 ]
Předmět příspěvku: 

Vyměnil bych preventivně ty svíčly.

Autor:  Perňa [ 02 úno 2007 07:41 ]
Předmět příspěvku: 

Podívat,nejlépe změřit a vyměnit žhaviče

Autor:  Karel [ 02 úno 2007 13:59 ]
Předmět příspěvku: 

Houby zmerit, vydelat ,dat na baterku a pocitat.Do 5s by mela byt pulka cervena.Je to nejjistejsi zpusob.A poznas taky jak sou na tom trysky.

Autor:  Perňa [ 02 úno 2007 14:18 ]
Předmět příspěvku: 

Stejně je nevydělá, když je tam má 111tis.km.
Měřením aspoň bude vědět která je v ....., nemyslíš a s tou konkrétní se nůžee bavit.
viz můj případ, když jsem je měnil tak jsem měl pro strach uděláno abych je neserval.Nakonec se povedlo

Autor:  Karel [ 02 úno 2007 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim jak ty, ale ja menim vzdycky vsechny 4. :D A pochybuju ze ma merak do 50A,protoze merit to odporem je na ho.no.Uz jsem meril svicku ktera vypadala odporove OK,ale pri zatezi pod proudem vubec nezhavila.

Autor:  Perňa [ 02 úno 2007 14:24 ]
Předmět příspěvku: 

Však ja jsem měnil všechny. Ale nebudeme se Kájo přece dohadovat, né.
Ať si koupí nové žhaviče, které se dají sehnat okol 200.- a vyměníje né

Autor:  Karel [ 02 úno 2007 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

Samo ze nebudem :smt075 A to jsi je meril najednou,nebo postupne a odber nebo odpor?

Autor:  Perňa [ 02 úno 2007 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

postupne
odpor

Autor:  Marpie [ 02 úno 2007 14:58 ]
Předmět příspěvku: 

Kluci nepobijte se mi tu. Já to stejně měřit nebudu, ale u známého to nechám vyzkoušet asi tak jak píše Karel, na baterku a pak se uvidí. Jen ten známý má nějak vyplý tf. a nemůžu se mu dovolat. Ráno manželka opět startovala natřikrát, takže problém už vypadá trvalejší.

Autor:  catrr [ 02 úno 2007 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

Karel má trochu pravdu,měřákem je neměřim taky a možnosti na to mam.Já je vyndám a napojím a pak zjistím která nažhavuje měně neb vůbec neb se spozdí tak tu vyměním.

Autor:  catrr [ 02 úno 2007 16:05 ]
Předmět příspěvku: 

to si můžeš udělat sám vyndej je a napoj nic to není

Autor:  Karel [ 03 úno 2007 07:41 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
Karel má trochu pravdu,měřákem je neměřim taky a možnosti na to mam.Já je vyndám a napojím a pak zjistím která nažhavuje měně neb vůbec neb se spozdí tak tu vyměním.

Vzdyt pisu"dat na baterku a pocitat.Do 5s by mela byt pulka cervena."Neni to polopate, ale 5s tam je. :D

Autor:  Lancelote [ 03 úno 2007 09:08 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Houby zmerit, vydelat ,dat na baterku a pocitat.Do 5s by mela byt pulka cervena.Je to nejjistejsi zpusob.A poznas taky jak sou na tom trysky.


přesně tak, Perňo já jsem svíčky originály motorcraft vytahoval minulý rok a mělo to 106 tisíc km a to auto stálo dva roky v kopřivách. Chtělo to notnou dávku trpělivosti, WDéčko a hůře šla jen jedna svíčka, musela se trochu povolit a pak zase utáhnout - tak jsme ji vydělali, ale všechny byly ok...prevence je však prevence. Ještě k těm startům - rozhodně ať se ti někdo při točení podívá, jestli jde z výfuku kouř, to by znamenalo, že do motoru nafta jde - takže buď svíčky, vstřiky nebo tlaky

Autor:  catrr [ 03 úno 2007 15:39 ]
Předmět příspěvku: 

žhavičky neb vstřiky.ty tlaky když neni pod bod mrazu tak se to natočí sic trochu ztěžka ale natočí

Autor:  Marpie [ 03 úno 2007 23:16 ]
Předmět příspěvku: 

Možná ze mne budete mít prču ale raději se zaptám. Jak mám v podpisu jsem laik. Takže ptám se: Na vytažení potřebuji stejný klíč jaký se používá v benzíňácích na svíčky? A jak ji vytáhnu tak ji mám na baterku připojit jak?

Autor:  Návštěvník [ 04 úno 2007 00:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ne klíč použiješ normální podle toho čím se tam líp dostaneš myslím že je to 11ctka,na baterku to připojíš nějakím kablíkem o pruřezu alespon 1 mm.
- na ten šestihran a + na ten závit.

Autor:  Karel [ 04 úno 2007 06:40 ]
Předmět příspěvku: 

Svicky mam na 12 a golou ani nahodou(mam jen obycejne),tak jsem to povolil klicem.Bacha pri oddelavani matek (M4-5)je tam pristup na h..... odzkouseni jak pise Hubert.Ja byl ale moc linej vzit drat ,tak jsem to vzal do kombinacek a velkym sroubovakem dal - . :oops: Jo a nedrzet v ruce dost to pali! :-D

Autor:  Marpie [ 04 úno 2007 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

A můžu na to připojení k baterce použít např startovací kabel?

Autor:  Jiří [ 04 úno 2007 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

Marpie píše:
A můžu na to připojení k baterce použít např startovací kabel?


Určitě jo.Když utáhne startování druhýho auta,tak tohoto se neboj,že by nevydržel.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/