fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Podtlakovy regulacny venti EGR ??? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=8889 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frizi [ 10 úno 2007 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | Podtlakovy regulacny venti EGR ??? |
Dnes som opravoval motor a pri odpojenej hadicke na podtlakovy regulacny ventil EGK siel ako by mal ist. Ked je hadicka zapojena dimi, nejde ako ma a len problemy su stym. Rad by som ho vymenil. Ma niekto skusenosti s podobnym ? Meni sa to cele alebo staci vycistit? Okrem toho ake sposoby poznate/odporucate na odtiahnutie sruby poznate (jedna sa o imbus kt drzi EGR o motor) ??? |
Autor: | drhorak [ 11 úno 2007 08:43 ] |
Předmět příspěvku: | EGR |
tak kámo, to co ti to dělá, když máš EGR zapojenej, tak to dělalo i mně. Vůbec to nechtělo jet a hulilo to jako krematorium. Tak jsem ho prostě odpojil, zaslepil jsem to co jsem zaslepit měl a milá 1.8D, jede jak píchlá svině a nehulí |
Autor: | mrJekill [ 11 úno 2007 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Klidně ho odpoj,řešilo se to tu celkem dostkrát. Odpoj a zaslep třeba šroubkem tu hadičku co k ventilu vede a máš klid. |
Autor: | Karel [ 11 úno 2007 17:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Musi mu ale tesnit ten ventil.Pokud ne ,tak mu tam fuci furt a kulicka mu nepomuze.Ja tam mam taky kulicku.Je to nejrychlejsi zpusob. |
Autor: | frizi [ 12 úno 2007 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo.... tak som to riesil aj ja, len ma stale trapi otazka ze spatna funkcnost EGR nezapricini nieco ine vadne na motore. Po tom co som cistil sacie potrubie ( bolo plne s olejovitou hmotou) rozmyslam otvorit a vycistit priestor nasavania vzduchu. Vie niekto co zapricini otvorenie EGR ? je nejaky senzor kt pri 60%c otvory EGR a prepusta plyn z vyfuku do nasavania ? tolko ? |
Autor: | Jan R [ 12 úno 2007 19:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
byl jsem v spec. servisu na diesly s jiným problémem a při tom mi servisman zkontroloval, zda už tam tu ucpávku nemám a dodatečně tam kuličku nacpal. Tak nevím, protože se mi posledně zvedla spotřeba o 1,3L/100km. Ale možná je to zimníma gumama. |
Autor: | frizi [ 13 úno 2007 00:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Konkluzia : neoplati sa stym bavit, treba to len odpojit a koniec. |
Autor: | nat [ 14 úno 2007 13:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
já to zkouším pořád připojovat a odpojovat. rozdíl je v kouřivosti, při odpojení to víc kouří. Ve spotřebě ani ve výkonu jsem nezpozoroval rozdíl... EGR mám funkční a vyčištěnej (před 10.000km- asi) |
Autor: | catrr [ 14 úno 2007 14:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
já to zkoušel taky a pak jsem přišel na jinou věc.Nemam sic mezichladič stlač.vzduchu jak ty ale mne turbo bralo z odvětrávání motoru z ventilového víka nejen vzuchovej přetlak ale i olej.měl jsem turbo od oleje a prolínalo to i okolo spoje. A když jsem jel do kopce naplno kouřilo to jak párovka.Co jsem to odpojil a vyvedl jinam je klid zakouří si jak každý diesel ale hodně málo |
Autor: | Wrcecko [ 09 bře 2007 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | EGR |
Kde se dá najít ten Regulační podtlakovej ventil EGR? Díky za odpověd |
Autor: | mrJekill [ 10 bře 2007 16:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vzadu za motorem na svodech vyfucku. 2:Wrcecko......Máš supr popis auta.Promiň,ale musel jsem si ho přečíst snad desetkrát a pak mě moja asi hodinu uklidňovala od záchvatů smíchu. Combi 1.8D v tuningu na rally....to jsem jeste nevidel |
Autor: | Wrcecko [ 11 bře 2007 21:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak neviděl? To bud rád že Tě omývala protože si ho právě viděl na těch fotkách to je co? |
Autor: | mrJekill [ 11 bře 2007 22:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi jsem trosku mimo,ale vubec nevim o jakych fotkach mluvis.Fakt by me to docela zajimalo,jak lze udelat na kombiku s motorem 1,8D upravy na rally. Ale to uz by jsme byli v jine sekci. Kdyztak to admini promazou |
Autor: | ACEMajky [ 13 bře 2007 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kui na kluka http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... ler/05.jpg http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... ler/09.jpg ta zamastena mrska co do ni vede ta hadicka |
Autor: | Karel [ 13 bře 2007 16:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na prirube odsroubovat a dat poradny tesneni,nejlepe kovovy. |
Autor: | nat [ 15 bře 2007 10:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
tady taky http://www.nat.hu.cz/motor/motor.htm |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |