fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Poraďte: Výměna čerpadla Lucas za Bosch http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=8926 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Alka [ 13 úno 2007 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | Poraďte: Výměna čerpadla Lucas za Bosch |
Mažu si to takhle po dálníci 150 km/h - asi 30 min v kuse a zničeho nic poklesl výkon motoru a auto jelo jen max 80 km/h na 5. rychl stupeň. V nízkých otáčkách, asi do 2.500 ot/min auto táhlo normálně ale po překročení těchto otáček nebo při prudkém sešlápnutí pedálu ihned výkon poklesl. Neřešil jsem to, s autem jsem jezdil dál. Vyjel jsem asi dvě plné nádrže, vyměnil jsem vstřiky, palivový filtr (dal jsem i nový el. mag. ventil na chcípání, protože mi auto přestalo chcípat). Po měsíci ježdění šnečí jízdou, jsem sešlápl pedál a auto se náhle rozjelo a fungovalo tak jak má. Vydrželo to ale pouze 14 dní. Při 120 km/h jsem prudce sešlápl pedál a opět to netáhne. Bohužel je to ještě horší. Auto táhne do 2000 ot/min, pak se začne dusit. Jede max 70 na plně sešlápnutý pedal, občas zacuká, jako by se chtělo rozjet. Na místě, při max sešlápnutí plynu, auto točí max 4.500 ot/min. Při pozvolném přidávání plynu, při 2.500 ot/min náhle poklesnou otáčky na 1.500 ot/min. Podle mě se přidírá čerpadlo nebo do vstřiků nejde z čerpadla nafta, protože je v něm bordel. Pokud někdo víte čím by to mohlo být, poraďte prosím. Doma mám čerpadlo Bosch z jiného mororu, který se potkal. Máte někdo zkušenosti se záměnou čerpadel? Asi se pokusím je prohodit. Když to udělá, mohu tam nechat pumpičku s filtrem z Lucasu, nebo tam musím dát palivový filtr jako je na Bosch? Nebudou mě čekat ještě nějaké další vychytávky? Dík za odpovědi. |
Autor: | nat [ 13 úno 2007 23:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
jiný trubky, jiný vstřiky...minimálně, možná ještě něco víc... |
Autor: | Tomat1 [ 14 úno 2007 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vstřiky jsou stejný, akorát jsou seřízený na jinej tlak a nebo se mýlím? |
Autor: | ACEMajky [ 14 úno 2007 12:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tomat1 - tusim ze tomu je tak |
Autor: | Walker [ 14 úno 2007 12:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vstřikovací trysky (roprašovač a jehla) stejný jsou, ale rozdíl je v síle vstřikovacího vedení mezi čerpadlem a tryskou....BOSCH-VE má 2,0mm a Lucas 2,5mm, takže mají i jiné zakončení pro vstřik i čerpadlo a nejdou mezi sebou zaměňovat...Ruční pumpa s filtrem je v pohodě...Možná je to blbost, ale je stopro jistota, že to dělá čerpadlo? Tohle vypadá jako závada systému recirkulace spalin, když je nesprávně nebo trvale otevřen ventil EGR, tak to vlivem nasátí spalin do sání a nedostatku kyslíku líp nejede... |
Autor: | catrr [ 14 úno 2007 13:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je vše pravda jen s tím rozdílem že závit je stejný na vstřikovači i na čerpadle ,takže eventuelně by tam vysokotlaké trubky mohli zůstat ,jen že by to asi dělalo braigl protože maj rozdílný průtok |
Autor: | Alka [ 14 úno 2007 17:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky. Jdu se na to podívat. Kéž by to bylo tím EGR ventilem - to mě vůbec nenapadlo. Každopádně dám vědět. Dík. |
Autor: | Karel [ 14 úno 2007 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli se ti rozpadla ta gumicka co uzavira privod paliva(stopventil)a jezdil jsi dal,tak ti ty kousky nasalo cerpadlo(vstrikovaci).U me to vypadalo tak ,ze auto startovalo normalne i jelo ,ale obcas spadl vykon(do kopce) a po chvilce(kratke) to zase jelo.Takhle to blblo asi 2 nadrze.Mozna jeden z dalsich duvodu, proc ti to blbne. |
Autor: | Alka [ 15 úno 2007 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak včera jsem demontoval EGR ventil. Je zavřený a vypadá, že funguje. Pro jistotu jsem tam zkusil dát jinej - žádná změna. S tou gumičkou si to myslím taky, když jsem ten elektromagnetickej ventil vyndával, kousek gumičky chyběl. Podle mě tak asi 1mm x 1 mm. Že by to udělalo takovou prasečinu? Dnes jsem si připravoval čerpadlo Bosch. Zarazilo mě ale, že na hřídeli, na které je připevněné ozubené kolo pro rozvoďák, je zářez pro klínek. Klínek nemám a protikus - kolo na které se poté přišroubuje třemi šrouby ozubené kolo na rozvoďák, v sobě nemá vůbec ani náznak drážky pro klínek. Oba kusy jsou do konusu. Budu asi muset nakouknout do nějakého manuálu. |
Autor: | Alka [ 21 úno 2007 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem vyměnil čerpadlo. 3 dny jsem se hrabal v motoru. Čistá výměna čerpadla mi trvala 4 hodiny. 2 hodiny demontáž, 2 hodiny montáž. Když bylo vše hotové a auto jsem nastartoval, strašně kouřilo bíle. Postupně jsem hýbal kolem na předvstřiku čerpadla - nic platné. Ve finále jsem experimentoval a experimentoval (2 celé odpoledne, vždy až do večera), až jsem čerpadlo postupně pootočil po směru motoru o dva zuby. Teď momentálně kouří při sešlápnutí plynu dost černě, ale auto jede jak z praku, a doladím to na předvstřiku - doufám. Je to divné ale vačku jsem měl zajištěnou - hlavní rozvod jsem nesundával. Čerpadlo jsem před nasazením také zatrnoval 9,5 mm vrtákem. Jediné mě napadlo, že z hřídele čerpadla jak jsem uváděl před tím, bylo stažené kolečko, které se asi nesundává, na něj je pak přišroubované třemi šrouby ozubené kolo na řemen. Tam asi udělali soudruzi chybu. No hlavně, že zase funguju. Dík za věnované rady atd. |
Autor: | catrr [ 21 úno 2007 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejpravděpodobněji je to ono ale to doladíš neboj |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |