fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Transit - nejde nastartovat http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=9134 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | olilub [ 02 bře 2007 17:16 ] |
Předmět příspěvku: | Transit - nejde nastartovat |
Zdravím, koupil jsem si Transita 2,5Di , r.v. 92, v bazaru nešel nastartovat jelikož baterie jen tak stačila otočit motorem.Mechanik vzal přenosný startovací vozík, propojil jej s baterií v autě a transit okamžitě naskočil. Po projetí startoval dobře. Po příjezdu domu jsem ho nechal dva dny stát a už nešel natočit.Dal jsem baterii nabít a ani to nepomohlo, propojil jsem jí startovacími kabely z jiného auta a to také nepomohlo.Motorem točí nicméně ani nebafne.Kde by mohla být chyba, poradí někdo? (žhavení nemá, přímý vstřik) Olilub |
Autor: | Ferda mravenec [ 02 bře 2007 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
I když má přímí vstřik tak by měl mít žhavení,ale nejsem si jistý.Zkontroluj zda ti jde nafta z čerpadla ke vstřikům,na čerpadle máš elektromagnetický ventil co zavírá a otvírá přívod nafty do vstřiků,tak se podívej jestli funguje.To zjištíš když natáhneš kouskem kábliku plus z baterky na elektromagnet(Musí cvaknout)i při zapnutí a vypnutí klíčku v zapalování.Mají to takhle řešený všechny diesly,aby jim mohl chcípnout motor když vypneš klíček. |
Autor: | Heňa [ 02 bře 2007 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Transit nemá žhavky startuje plamenem ze sání |
Autor: | Tomat1 [ 02 bře 2007 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jestli to není přechodovými odpory mezi startovacími kabeli a baterkou nezahřívají se ti náhodou ty kleště a nebo ty kabely, máš správný průřez kabelu pro startováni nafťáka? |
Autor: | olilub [ 02 bře 2007 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
No vezmu to souhrnem, Transit tohoto roku výroby opravdu žhavení nemá (nejsem chytrej,ale koupil jsem si knihu k Transitum), nafta tam jde, zkusil jsem povolit vstřik a protočit,no a ke kabelům dodám, že jsou asi tak centimetr tlustý a samozřejmě se hřály.Nicméně to zřejmě způsobuje průchod dosti velkého proudu při startu. No a jak Heňa píše transit je dělník a nezklamal je hezké,ale tady to moc neplatí. |
Autor: | Tomat1 [ 02 bře 2007 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
To že jsou centimetr tlusté neznamená že jsou vhodné může tam být 5mm izolace 5 mm mědi a taky se doporučuje dávat mínus někam na kostru né na baterku ale netuším proč |
Autor: | olilub [ 02 bře 2007 22:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty kabely jsou opravdu OK, ale o tom mínus polu jsem se ted právě dočetl v té knížce a taky tam není proč se mají připojit na kostru auta a ne na baterii. Já to samozřejmě měl na baterce tak to zítra zkusím dát na kostru. Jen mě rozčilujou auta, který zničeho nic stávkujou a to jsem si ho ani neužil! |
Autor: | Tomat1 [ 02 bře 2007 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jde o to že jsem taky startoval auto přes kabely, který byli OK, ale měl jsem to na nějakém zoxidované místě či co a jediný čeho jsem docílil bylo, že jsem roztavil ty kleště. Ale motorem jsem točil ale málo na nastartování. |
Autor: | olilub [ 02 bře 2007 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tam bude asi ten zakopanej pes, pro nastartování nafťáka je asi potřeba opravdu silnou a dobrou baterku. V tom bazaru to startoval startovacím aparátem a ten je asi schopen ze sebe vydat velký proud a potažmo tím i větší švih motoru, který bude nutný ke startu. Já mám osobák s benzínovým motorem a s naftou moc zkušeností nemám (když pominu občasnou jízdu služebákem) tak nedokážu posoudit jak rychle se má ten motor při startu otáčet,aby blafnul. Nejspíš po neděli koupím novou baterii a udělám další pokusy. |
Autor: | Tomat1 [ 02 bře 2007 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já jsem jednou při - 20 startoval svýho naf´táka benzíňákem a taky to nechytlo, takže tím by to mohlo být. Rozhodně u něj bude špatná baterka, když neudrží napětí dva dny. Ale na 100% by to mělo jít nastartovat jiným transitem nebo nějakým naftovým 2,5l. |
Autor: | olilub [ 02 bře 2007 23:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkoušel jsem to z Opel Zafira (švagrovo auto, já mám Daewoo Matiz a to by opravdu neklaplo), myslím, že to je dvoulitr a nafťák je to určitě, jo a baterku to má jako transit 74Ah. |
Autor: | Tomat1 [ 02 bře 2007 23:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm tak nevim |
Autor: | olilub [ 02 bře 2007 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
No nic,jdu do pelechu a ráno zas do práce,v neděli taky a tak se na to dostanu asi až v pondělí. Zatím dík |
Autor: | drhorak [ 03 bře 2007 08:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
menší detail, proč dávat mínusovej startovací kabel u startovaného auta na kostru a ne na minus pól na baterii. Protože ta prázdná baterie nám sežere veškerý proud z baterie vozidla, které nás startuje. Pá-Pá |
Autor: | Wizzy [ 03 bře 2007 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je trochu pofiderní důvod - pokud je ukostření baterie v pořádku, tak to můžeš klidně připojit na tažné woko vzadu a pokud by to bylo tím, jak píšeš, tak se to projeví úplně stejně. Já si spíš myslím, že je to proto, že ukostření motoru právě nemusí být pokaždé úplně ok a proto se to dá přímo na motor. Plusový kabel u baterky dejme tomu může být taky nahnilý, ale ten není tak snadné obejít, jako mínusový |
Autor: | olilub [ 03 bře 2007 11:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak proč to nesežralo veškerý proud při startování v autobazaru ze startovacího aparátu? (Mechanik to připojil také přímo na baterii a ne na kostru) |
Autor: | olilub [ 05 bře 2007 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Musím uznat, rada od Ferdy Mravence (vyzkoušet ventil na čerpadle, který zastavuje přívod nafty) bylo to pravé ořechové.Když jsem prvně zkoušel zda tam jde nafta tak šla,ale pak jsem to už nezkoušel a měl jsem! No teď už musím jen najít kde se ten drát k ventilu na naftu přerušil, v konektoru na ventilu byl drát volně vsunutý, ale i tak tam není proud.Rozebral jsem kryt pod volantem,abych se dostal ke spínací skříňce a ta spíná jak má, no nic polezu po drátě a snad to někde najdu. Jinak všem kteří mi chtěli pomoci velmi děkuji |
Autor: | Karel [ 05 bře 2007 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Natahni novej drat.Je to rychlejsi. |
Autor: | dj.DEKL [ 05 bře 2007 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Transit 2.5D nám taky v zimě nestartoval i když byla připojená druhá baterka a startér točil dostatečně... stačilo Transita roztlačit nebo roztáhnout a na dvojku chytnul hned... |
Autor: | olilub [ 06 bře 2007 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak píše Karel, natáhnul jsem nový drát a je to ok! |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |