fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 úno 2007 20:46 
Offline
Nováček

Registrován: 07 úno 2007 02:01
Příspěvky: 4
Bydliště: MB
Mažu si to takhle po dálníci 150 km/h - asi 30 min v kuse a zničeho nic poklesl výkon motoru a auto jelo jen max 80 km/h na 5. rychl stupeň.
V nízkých otáčkách, asi do 2.500 ot/min auto táhlo normálně ale po překročení těchto otáček nebo při prudkém sešlápnutí pedálu ihned výkon poklesl. Neřešil jsem to, s autem jsem jezdil dál. Vyjel jsem asi dvě plné nádrže, vyměnil jsem vstřiky, palivový filtr (dal jsem i nový el. mag. ventil na chcípání, protože mi auto přestalo chcípat). Po měsíci ježdění šnečí jízdou, jsem sešlápl pedál a auto se náhle rozjelo a fungovalo tak jak má. Vydrželo to ale pouze 14 dní. Při 120 km/h jsem prudce sešlápl pedál a opět to netáhne. Bohužel je to ještě horší. Auto táhne do 2000 ot/min, pak se začne dusit. Jede max 70 na plně sešlápnutý pedal, občas zacuká, jako by se chtělo rozjet.
Na místě, při max sešlápnutí plynu, auto točí max 4.500 ot/min. Při pozvolném přidávání plynu, při 2.500 ot/min náhle poklesnou otáčky na 1.500 ot/min.
Podle mě se přidírá čerpadlo nebo do vstřiků nejde z čerpadla nafta, protože je v něm bordel. Pokud někdo víte čím by to mohlo být, poraďte prosím.
Doma mám čerpadlo Bosch z jiného mororu, který se potkal. Máte někdo zkušenosti se záměnou čerpadel? Asi se pokusím je prohodit. Když to udělá, mohu tam nechat pumpičku s filtrem z Lucasu, nebo tam musím dát palivový filtr jako je na Bosch? Nebudou mě čekat ještě nějaké další vychytávky?
Dík za odpovědi.

_________________
1.8 D,lucas, r.v. 91, 3d, 250.000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 úno 2007 23:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
jiný trubky, jiný vstřiky...minimálně, možná ještě něco víc...

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 10:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
Vstřiky jsou stejný, akorát jsou seřízený na jinej tlak a nebo se mýlím?

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 12:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Tomat1 - tusim ze tomu je tak

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 12:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Vstřikovací trysky (roprašovač a jehla) stejný jsou, ale rozdíl je v síle vstřikovacího vedení mezi čerpadlem a tryskou....BOSCH-VE má 2,0mm a Lucas 2,5mm, takže mají i jiné zakončení pro vstřik i čerpadlo a nejdou mezi sebou zaměňovat...Ruční pumpa s filtrem je v pohodě...Možná je to blbost, ale je stopro jistota, že to dělá čerpadlo? Tohle vypadá jako závada systému recirkulace spalin, když je nesprávně nebo trvale otevřen ventil EGR, tak to vlivem nasátí spalin do sání a nedostatku kyslíku líp nejede...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 13:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
to je vše pravda jen s tím rozdílem že závit je stejný na vstřikovači i na čerpadle ,takže eventuelně by tam vysokotlaké trubky mohli zůstat ,jen že by to asi dělalo braigl protože maj rozdílný průtok

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 17:36 
Offline
Nováček

Registrován: 07 úno 2007 02:01
Příspěvky: 4
Bydliště: MB
Díky. Jdu se na to podívat. Kéž by to bylo tím EGR ventilem - to mě vůbec nenapadlo. Každopádně dám vědět. Dík.

_________________
1.8 D,lucas, r.v. 91, 3d, 250.000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 19:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Jestli se ti rozpadla ta gumicka co uzavira privod paliva(stopventil)a jezdil jsi dal,tak ti ty kousky nasalo cerpadlo(vstrikovaci).U me to vypadalo tak ,ze auto startovalo normalne i jelo ,ale obcas spadl vykon(do kopce) a po chvilce(kratke) to zase jelo.Takhle to blblo asi 2 nadrze.Mozna jeden z dalsich duvodu, proc ti to blbne.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2007 21:30 
Offline
Nováček

Registrován: 07 úno 2007 02:01
Příspěvky: 4
Bydliště: MB
Tak včera jsem demontoval EGR ventil. Je zavřený a vypadá, že funguje. Pro jistotu jsem tam zkusil dát jinej - žádná změna.
S tou gumičkou si to myslím taky, když jsem ten elektromagnetickej ventil vyndával, kousek gumičky chyběl. Podle mě tak asi 1mm x 1 mm. Že by to udělalo takovou prasečinu?
Dnes jsem si připravoval čerpadlo Bosch. Zarazilo mě ale, že na hřídeli, na které je připevněné ozubené kolo pro rozvoďák, je zářez pro klínek. Klínek nemám a protikus - kolo na které se poté přišroubuje třemi šrouby ozubené kolo na rozvoďák, v sobě nemá vůbec ani náznak drážky pro klínek. Oba kusy jsou do konusu. Budu asi muset nakouknout do nějakého manuálu.

_________________
1.8 D,lucas, r.v. 91, 3d, 250.000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2007 16:35 
Offline
Nováček

Registrován: 07 úno 2007 02:01
Příspěvky: 4
Bydliště: MB
Tak jsem vyměnil čerpadlo. 3 dny jsem se hrabal v motoru. Čistá výměna čerpadla mi trvala 4 hodiny. 2 hodiny demontáž, 2 hodiny montáž. Když bylo vše hotové a auto jsem nastartoval, strašně kouřilo bíle. Postupně jsem hýbal kolem na předvstřiku čerpadla - nic platné. Ve finále jsem experimentoval a experimentoval (2 celé odpoledne, vždy až do večera), až jsem čerpadlo postupně pootočil po směru motoru o dva zuby. Teď momentálně kouří při sešlápnutí plynu dost černě, ale auto jede jak z praku, a doladím to na předvstřiku - doufám.
Je to divné ale vačku jsem měl zajištěnou - hlavní rozvod jsem nesundával. Čerpadlo jsem před nasazením také zatrnoval 9,5 mm vrtákem. Jediné mě napadlo, že z hřídele čerpadla jak jsem uváděl před tím, bylo stažené kolečko, které se asi nesundává, na něj je pak přišroubované třemi šrouby ozubené kolo na řemen. Tam asi udělali soudruzi chybu. No hlavně, že zase funguju.


Dík za věnované rady atd.
:lol:

_________________
1.8 D,lucas, r.v. 91, 3d, 250.000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2007 21:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
nejpravděpodobněji je to ono ale to doladíš neboj

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 121 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz