fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Přehřívání na volnoběh
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=9190
Stránka 1 z 2

Autor:  KubazZ [ 05 bře 2007 23:31 ]
Předmět příspěvku:  Přehřívání na volnoběh

Mám problém s teplotou při volnoběhu...při normální jízdě je teplota v normalu (rafička v prostředeku), ale stačí aby běžel tak 5minut na volnoběh a najednou je teplota těsně před červeným políčkem....zároveň mi při otáčkách pod 1500 přestává topit... :(

Autor:  mrJekill [ 06 bře 2007 07:12 ]
Předmět příspěvku: 

Mrkni,jestli zi spina ventilator chladice (na volnobeh na miste to ani jinak nechladi) a jetli netopi pod 1500ot/min,tak asi bude v cudu vodni pumpa,nebo pricpany topeni.
Videl bych to spis na tu pumpu,oba problemy na ni ukazuji.Muze mit sezrany lopatky a pokud se poradne netoci,nehoni vodu v okruhu do topeni a chladice.

Autor:  catrr [ 06 bře 2007 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

toto dělá i těsnění pod hlavou při volnoběhu netopí když přidáš začne ale nejdřív zjisti jak se tady píše zda to neni tím

Autor:  KubazZ [ 06 bře 2007 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

No prave ze ventilator se roztaci, ale je to poprve co se mi na tomto aute roztocil!!! tag pred 3 tejdnama to bylo uplne OK...dycky byla teplota v polovine aji kdyz sem ho poradne prohanel. :!:

Autor:  Perňa [ 06 bře 2007 14:59 ]
Předmět příspěvku: 

neodchází Ti náhodou termostat ?

Autor:  catrr [ 06 bře 2007 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

tot také příčina že se neotevře.Vyndat ponořit do kastrolku a vařit vodu a poznáš zda otevře či ne.Když se tam dá patřičnej teploměr zjistíš i při kolika stupních otevře

Autor:  makecommo [ 06 bře 2007 22:00 ]
Předmět příspěvku:  prehrievanie

Podla mna je to vo vodnej pumpe uz tam ma male lopatky na cirkulaciu vyzrate od fridexu alebo ineho chladiaceho roztoku termostat by neotvaral ani pri vyssich otackach keby bol vadny a ked je nieco s nim tak tu to robia este tak ze donho vyvrtaju asi 1mm dierku a zacne fungovat ale skor ta vodna pumpa.

Autor:  W50L [ 06 bře 2007 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyby to byl termostat, tak by to topilo. Souhlasím s pumpou.

Autor:  Perňa [ 06 bře 2007 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

W50L píše:
Kdyby to byl termostat, tak by to topilo. Souhlasím s pumpou.


Omyl chlapče, vytáhni si termostat a zkus jet jestli se Ti to zahřeje.
Např. sice to sem nepatří,ale v mé šáde jsem měl na ho..o termostat,furt vařilo,druhý nebyl. Když mě táta táhl na laně,předtím jsem vymontil termostat abych nevařil. a v tom autě jsem málem zmrzl!!!!!!

Já radím,sežeň si termostat, vyměň ho a uvidíš.
Víš co to je za práci dělat vodní pumpu, raději nechtěj

Autor:  pida [ 06 bře 2007 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

Bude to určite ta pumpa.

Autor:  W50L [ 06 bře 2007 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

No mě termostat otvíral dřív než měl a v autě jsem měl furt skoro zimu. Jestli se to při otáčkách nepřehřívá tak to nějaký koloběh zajistí, ale při volnoběhu to nestačí tu vodu hnát, tak do topení nic nejde a trčí to v motoru bez hnutí.

Autor:  mrJekill [ 06 bře 2007 22:59 ]
Předmět příspěvku: 

Já říkal,že je to nejspíš pumpou.
A jaká hrozná práce......shodíš kryt rozvodů,označíš,povolíš rozvody.pumpu,sponu.........vyhodíš ji pryč,dáš novou a za hodinku jedeš.
Pokud ne,Šumperk není tak daleko,klidně přijeď.

Autor:  Nagant [ 07 bře 2007 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
toto dělá i těsnění pod hlavou při volnoběhu netopí když přidáš začne ale nejdřív zjisti jak se tady píše zda to neni tím

Můžeš trochu upřesnit, jak moc to na volnoběh při vadném těsnění hlavy netopí?
Když mám omrzlé auto-stačí tak -3 st.C, nastartuju ho, nechám nějakou tu minutu blafat, ale pak mohu jakžtakž sundat námrazu možná tak ze spodní čtvrtiny skla, vzduch bych neoznačil ani za vlažný, ručka teploměru se prakticky nehne.
Pokud vyjedu, už se to ohřívá vcelku dobře, s udržováním teploty motoru, přehříváním ani topením pak problém nemám.

Autor:  catrr [ 07 bře 2007 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

no také se stává že když je těsnění pod hlavou v čudu tak když máš volnoběh neb mírné otáčky tak to netopí jak přidáš a jedeš tak 2.500 a víš tak to topí. a chladící kap.se skrz vadný těsnění bud odpařuje jde to do válců neb do oleje.V oleji to poznáš až když tam toho je hodně je to šedá emulze,a neb také když je chladno tak na víčku když to jde do válců tak zase záleží jak je těsnění poškozený když málo tak to skoro nepoznáš jen že to blbne jak jsem psal a když hodně tak to vidíš na výfuku.Ale může to být i to čerpadlo jak psali kluci

Autor:  catrr [ 07 bře 2007 14:12 ]
Předmět příspěvku: 

ted mne napadlo to asi opravdu bude tím těsněním proto že jak to popisuješ tak to jsou příznaky.Vodní pumpa když by byli vyřrané lopatky tak by to necirkulovalo vodu a zase by se ti to přehřívalo

Autor:  Nagant [ 07 bře 2007 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, při výměně svíček byl těsnicí kužel a závit jedné svíčky od chladicí kapaliny. Ta mi i mizela - do aplikace nějakého těsnicího přípravku, asi mne časem ta výměna těsnění nemine.

Autor:  KubazZ [ 07 bře 2007 15:42 ]
Předmět příspěvku: 

:wink: OK...asi fakt ta pumpa, i ostatni zdroje kerejch sem se ptal to rikaly :P ...tak uvidíme

Autor:  catrr [ 07 bře 2007 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

nevím kolik stojí na Forda těsnění ale do 1400 se vejdeš určitě tak neotálej s tím a vyměn to.Jo než ho půjdeš koupit sundej to staré a podívej se kolik má zoubků to těsnění podle toho ho kup ty zoubky označují tlouštku těsnění na přesah pístů, a když tam máš na těsnění dírky je to opět tlouška těsnění ale na přesah otvorů válců. Pak tam máš napsáno TOP/OBEN to musí směřovat nahoru ten nápis a ničím ho nemaž jen dej a přilož hlavu a pokud možno momentákem dotáhnout pořadí znáž utahování?

Autor:  Karel [ 07 bře 2007 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud je buchle tesneni pod hlavou, tak ti diesl tak busi do vody(okruhu)ze ti ji i vytlaci z nadrzky.Poznas to jednoduse.Ohratej motor a koukni do nadrzky ,jestli ti to nebuble.Pokud do okruhu oleje tak ty skvrny v oleji.Pokud se to neprehriva(za jizdy), tak to asi fakt dela pumpa nebo ten termostat.Nez neco rozdelas, tak napred zjisti pricinu.Ja takhle sundal hlavu(ale benzin) a bylo to pumpou,ty lopatky.Zkus na volnobeh ohrivat motor a rukou zkus, jestli se ohriva hadice od termostatu.Muze trochu propoustet od zacatku a pak se to poradne ohreje jen v otackach.

Autor:  catrr [ 07 bře 2007 21:24 ]
Předmět příspěvku: 

pokud má mokrej závit svíčky a i těsnící kužel jednoho válce tak je jasné že to je těsnění a je načnuté na tom konkrétnim válci. a ne pumpa

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/