fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Ranní start
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=9215
Stránka 1 z 2

Autor:  Jiří Klimeš [ 07 bře 2007 19:51 ]
Předmět příspěvku:  Ranní start

Prosím o radu. Koupil jsem Forda 1,8 D 51 kW asi před 2 měsíci. Je to můj první diesel. Teprve se s ním seznamuji. Každé ráno musim startovat na 2krát. myslím to tak že nažhavim a až cvakne relátko tak startuji a motor udělá vrrr a nic. Tak vypnu klíček a znova cvakne relé a motor naskočí. Dnes jsem zkoušel nažhavit dvakrát za sebou a chytl bez problémů. To mi dělal i v mrazech cca-6. Zkoušel jsem vymontovat žhavky, dal je na baterku a napočítal jsem do 15 a byla rudá. Myslíte že by to mohlo být nimi? Pak jsem tu četl něco o padání nafty. Jak to poznám? Všude je to suché. A také mi to malilimko cuká jako bych jel na vysoký kvalt s nízkýma otáčkama. Ale to dělá jen někdy. Není to škub škub ale jen takové jemné houpání. Přidám a zmizí to. V servise mi říkali že to může být čerpadlem. Jinak jezdí dobře.

Autor:  mrJekill [ 07 bře 2007 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Tohle vypadá opravdu na ,,padání nafty,,.
Nikde ti s toho nic nepoteče,ale nafta se vrací zpět do nádrže.Může to dělat buď špatná membrána na palivové pumpě,nebo nějaká netěsnost v palivovém vedení,kterou si to přisává vzduch.
Skus ráno než nastartuješ,napumpovat naftu ručně,když to půjde a pumpa nebude tvrdá máš závadu lokalizovanou.

Autor:  Jiří Klimeš [ 07 bře 2007 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

Děkuji ráno to vyzkouším. Takže jetli tomu rozumím dobře pumpovut dokaď nebude tvrdá a pak startovat a jestli neztvrdne tak je to tou pumpou. Zítra dám vědět jak se chovala.

Autor:  catrr [ 07 bře 2007 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

mrjekill souhlas

Autor:  mrJekill [ 07 bře 2007 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ona ti pumpovanim ztvrdne.Jde o to,ze pokud pujde rano pumpovat,tak ti nafta spadla.

Autor:  Jiří Klimeš [ 08 bře 2007 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

Nazdárek! Tak jsem dnes ráno přišel a 3krát jsem na ni zmáčkl než byla tvrdá a pak jsem krásně nastartoval fakt úplně v poho. Děkuji za radu aspoň vím čím to je. Ted ji musím koupit novou nebo se to dá vyměnit ta membrána?

Autor:  catrr [ 08 bře 2007 15:36 ]
Předmět příspěvku: 

dá se vyměnit jen ta membrána

Autor:  Jiří Klimeš [ 08 bře 2007 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

Koukal jsem na to a přijde mi to nerozebyratelné jakoby to bylo slisované. Nenašel jsem tam žádný jiný šroub kromě toho kterým je dotažen filtr a pak ty kterými je to přimontováno k držáku. Dáš mi prosím typ kde ji seženu.

Autor:  catrr [ 08 bře 2007 16:07 ]
Předmět příspěvku: 

to musíš odpertlovat dodat jinou a nalisovat zpět

Autor:  catrr [ 08 bře 2007 16:09 ]
Předmět příspěvku: 

skus autokelly nebo něco podobného kde prodávaj díly

Autor:  Jiří Klimeš [ 08 bře 2007 16:10 ]
Předmět příspěvku: 

možná se budu ptát blbě. Je to složité nebo bude lepší koupit celou. Nemám ani žádný lis.

Autor:  catrr [ 08 bře 2007 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

asi takto nevím jak jsi zručný někdo umí to jiný tamto jiní neumí nic a hrabou se do všeho nic ve zlém pro mne to je hodně velká maličkost opravdu neznám tě ale když jsi zručný nic na tom neni

Autor:  catrr [ 08 bře 2007 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

napíšu ti sz

Autor:  Jiří Klimeš [ 08 bře 2007 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

Víš já se raději zeptám 2 krát než abych to zkonil a taky abych věděl co mě čeká až to otevřu. Aby mě z toho nevyskočilo deset pružin a já nevěděl pak kam snimi. Jesli myslíš odpertlovat jako třeba odehnout nějaké packy a rozlousknou to to si myslím že nebude problém ale dát to dohromady tak aby to těsnilo. Víš jak to myslím. Měl jsem třeba rozdělanou AC pumpu na Fáčku. Je to něco podobného, stejný princip? Jen místo těch spoustu šroubků je to slisované? Jde mi o to jak to dobře spojit aby tama našel vzduch.

Autor:  catrr [ 08 bře 2007 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

ano je to slisované neboj s tím vzduchem když to pořádně zatáhneš tak ta guma to nepustí a je tam jen jedna velká pružina tak neměj strach

Autor:  mrJekill [ 08 bře 2007 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

Koukám,že než se sem dostanu,vše vyřešeno...........
Jinak komplet souhlas s výše napsaným...........

Autor:  Jiří Klimeš [ 08 bře 2007 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

Supr. Tak budu shánět membránu a až ji vyměním napíši jak to šlo. Moc děkuji za radu pomohlo mě to.

Autor:  Lancelote [ 10 bře 2007 00:11 ]
Předmět příspěvku: 

Mám ale takový pocit, že kdyby byla špatná membrána, tak vůbec nenapumpuješ, u Tebe bych to viděl na špatný přepadový šroub v čerpadle. Co na to ostatní?

Autor:  Karel [ 10 bře 2007 05:38 ]
Předmět příspěvku: 

Ja rano at napumpuji(asi 6x) nebo ne ,tak to chytne stejne.Ten prepadovej ventil bych pro jistotu zkusil.Pokud je original od vyroby, tak je urcite uz za ty roky vycvachtanej.Pokud si nejses jistej tou pumpou,tak ji sundej a ucpi jeden konec a druhej dej na kompresor(ne 6 atmosf.!!!)a zkus ve vode, jak dusi od kola.Hned zjistis jak na tom je tesnost a membrana.Samozrejmne i s filtrem a napred natlakovat (jemne) a pak do vody.To samy zkus z predehrevem.

Autor:  Jiří Klimeš [ 10 bře 2007 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ahojte.
Ten přepadový venti je ten 6 šroubek na dně filtru? Omlouvám se je to můj první diesel a teprve ho poznávám. S tou vodou to zítra vyzkouším. Ale když vymontuji tu pumpu tak se mi to zavzdušní že. A co potom to nepůjde nastartovat?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/