fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nádrž + Rezerva
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=9364
Stránka 1 z 1

Autor:  Melv [ 16 bře 2007 22:19 ]
Předmět příspěvku:  Nádrž + Rezerva

Zdravim a pozdravuji.
Měl bych jeden dotaz. Jelikož jem čerstvý vlastník Forda, (sice jen 1.8D) ale pro práci bohatě postačí, chtěl jsem se optat zda-li někdo nááhodou neví obsah nádrže + rezervy. Duď jsem mizernej hledač (internetovej) nebo to fakt nikde neni. Tak se s touto otázečkou obracím sem. Snad se někdo najde. :roll:

Autor:  PJ [ 17 bře 2007 00:05 ]
Předmět příspěvku: 

Nádrž 55l a rezerva zvyčajne býva 10% objemu nádrže.

Autor:  Lucky [ 17 bře 2007 08:32 ]
Předmět příspěvku: 

Tusim, ze Escort z roku 92 nema 55l nadrz. Myslim, ze to je snad 48 nebo 50? Ale nejsem si jisty.

Autor:  Hranáček [ 17 bře 2007 12:52 ]
Předmět příspěvku:  nádrž

co vím,tak k 1.8D motorům se dává 47 L nádrž, údaj o rezervě jsem nikde nenašel,ale majitel,co mi Forda prodal,tvrdil,že jak začne svítit rezerva,dá se ještě ujet tak 80km-víc ne-a to on jezdil hlavně po městě a přes kopce(Brno) a s krámama v kufr-stánkař.Ford je 5dv krátký hatchback..To by odpovídalo tak 4-5 L rezervě, pokud by auto bralo ve městě při zátěži tak 5.5-6L. Každopádně pozor na zavzdušnění,nejezdit na doraz, nečepovat na doraz plnou,zbytečně i půldeci vystříkne v zatáčkách,vozit aspoň 3L nafty v plastu od ostřikovačů, co mám zkušenost, dál jsou rozdíly ve sptřebě nafty i 0.5L na 100 km,dám-li třeba zimní Agip, pak letní Esso, letní OMV, letní Makro či Globus-to je stejně většinou OMV a pak vyloženě neznačky.mě se osvědčila OMV, tuhle zimu stačila i letní.Pozná se,je jinak barvena,jakoby do zelenomodra,beru ji od tiráka.V zimě na plnou nádrž stříknu tak litr naturalu,stačí i 91.Přes léto používám aditivum VIF 650ml letní,zvažuji Bishop aditivum,na zimu určitě.Hranáček,Brno

Autor:  Návštěvník [ 17 bře 2007 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak já taky nevím přesně kolik se tam vejde ale třeba kdyš sem tankoval minule tak ručička byla mezi rezervou a čtvrt bandou a spadlo tam 44 litru.

Autor:  Melv [ 17 bře 2007 23:29 ]
Předmět příspěvku: 

No já našel program na telefon, ten spočítá, průměrnou spotřebu při počtu ujetých kilometrů, na kolik mě při tý spotřebě vyšel litr nafty atd. Jen že to po mě chce obsah nádrže a rezervy. Je fakt že jsem včera tankoval co se tam vejde. ručka na červenym (jen to hladový voko). Za ticku jsem tam dostal 38.04L a bylo plno. Ale jak už "Hanáček" napsal, neni dobrý to dávat až na okraj. Hergot. Dvě hodiny na internetu a po oběmu ani zmínka :x

Autor:  Hranáček [ 18 bře 2007 12:21 ]
Předmět příspěvku:  Nádrž a tankování na okraj

Pokud chce někdo měřit spotřebu,tak asi bude potřeba tankovat tak 1/4hod, s trpělivostí,čekat až spadne pěna,pak štěrchat s kastlí a čekat,až to spadne x-krát spadne.To by jste se divili,že se tam dostane takhle i půl litru "navíc".Pak ujet těch cca 300km,což se nejlíp dělá třeba na dálnici,pokud člověk nespěchá,jet a držet to "na spotřebu",na 5ku těch 90,já takhle jel v Itálii na severu z Milána přes Veronu kolem Benátek na Udine a hranice,nechat se "tlačit" ve 4. pruhu zoufalými kamiony no a zhruba okolo těch 300 najetých km pak zajet k benzínce/tehdy v Itálii,doutratit liry...,teď asi spíš první pumpa v Rakousku,např.,kvůli levnější ceně(jo tehdy s Toledem 1.9D r.v.96,najeto tehdy 70tkm,jsem měl při takové rychlosti na 1000km průměr 4,5/100 na biohajzl a to jsem zastavoval a spal v horách,bylo už zima,konec října. Měření na cca v pohodě 300 km stačí-na míň nemá smysl,je statisticky neprůkazné,musí se ale trpělivě dočepovat po okraj a jet nejlépe v kuse.Nebo se dá jet i na 120,kolik kdo chce.Každopádně to bych dělal třeba teď nebo na podzim,kvůli změnám objemu-rozpínavosti,v létě určitě ne, v zimě taky ne,páč kdyby to pak zamrzlo,kam by se chlístlo aditivum nebo benzín,aby se to vůbec nějak pomalu promíchalo? Já dávám před 1. mrazy, když už jsem v rezervě, půl litru naturalu, na to načepuju třeba půl nebo plnou, ale v půli toho čepování dávám další půllitr, kvůli promíchání, pak se spláchne druhou půlkou nafty.Zvlášť teď byl kolikrát ben. levnější o pár hal. a na zimu to má smysl.
Ostatní měření už jsou mix: jenom město-nákupní taška,do práce,300 km ovšem někdo,kdo jezdí jen po městě a občas,kolikrát neudělá ani za zimu,jako já teď.Nejlíp, když se to vejde do 1 měsíce.Nejlepší mix měření jsou na dlouhý štreky-buď po dálnici, či delší tah přes hory Schweiz,Rakousko,sev.Itálie, Jugoška-teda bývalá...
Jo a pozor do Itálie neradi vidí víc než 10L paliva navíc, pokud má někdo unikát kanystr 12L či nestandartní objemy, třeba po US-army z r.45,doporučuji, rozdíl neodhadnou. Jinak třeba 3L hráškově zelené plastové kanystry od zimního -70 C Kristallklar OMV, do těch není vidět a nikdo nečichá.Vůbec v Rakousku jsou docela nácci a já případné kontroly řeším tak, že mám vzadu CZ-ku od OMV, uvnitř kanystr s kapalinou do ostřikovače OMV, štosek účtú od čerpaček OMV na palubce, dózu s přelitým olejem na dolívání od OMV, případně jiné kapaliny...pneu Semperit atd.,cokoli Made in Austria v doplňcích,páč oni vidí,že jako člověk užívá jejich výrobky tedy i na ně jde z těch zisků a daní a krapet pak změknou a ve stanovení výše pokuty nejdou na MAX.To je ověřené, platí to skoro všude.Podobně kdo jezdí do Holandska tak na pneu Veredstein skoro nehrozí, že by je nějak měřili,to už by je musel mít viditelně sjeté. Mně už chtěli ve Vídni zabavit věci z auta,místo pokuty 300oS za špatné parkování a na rakouské straně Valtic jsem taky platil pokutu 300oS,že jsem neměl CZ-ku...nemluvě o Mikulově a zabavených fernetech a cigaretách...Jo a bacha vzorek, Rakousko aspoň 3 mm, lépe 4

Autor:  Jiří Klimeš [ 22 bře 2007 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

celkový objem nádrže je 55l. Vyčetl jsem to v chztré knize.

Autor:  Lucky [ 22 bře 2007 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jirko, jenze ty mas o pet let mladsi auto, nez Melv. V roce 92 urcite nedavali 55l nadrz :wink:

Autor:  Jiří Klimeš [ 22 bře 2007 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jejda tak to sory já to přehlédl.

Autor:  Hranáček [ 23 bře 2007 11:36 ]
Předmět příspěvku:  nádrž 47 L

do roku 1990, čili do podzimu, než se naběhlo na "nový" Ecort, se do dieslů dávala určitě 47 L nádrž(snad i do většiny benzínů). Stálo by za to zvážit nějaké rozšíření, jiné disely z té doby měly už 70L (třeba Fiat Croma 2.5TD), na 55 L by se určitě mělo dát dostat, možná na 58-60L. jestli jde o cesty do ciziny třeba do itálie nesmí být víc jak 10L mimo tak doporučuji prázdné litrovky do oleje,těch 5ks rozhozených po autě(v igelitu), do toho nikdo nepoleze.Dělaly se i 2L dózy od oleje třeba TITAN ale ty jsou vzácné.Já provážel do Itálie koncem 90. let i 50-60l nafty ve třech nevysokých,"bachratějsších"plastových dvacítkách za před.sedadly, zaházené svetry, bundami a tak...tehdy to šlo.Bylo na zpáteční cestu...Jinak na Slovensku se dají čerpat body za palivo na Shell i Agip kartu(ta se zdá výhodnější, či přepočet na odměny a jejich šíře výběru nabídky), v Maďarsku navíc i na Agip. Volím ten, protože bývá někdy i o fous levnější a zimní mám nazkoušený, navíc mívají i akce za 40L zimního paliva sedmičku italského vína atd.(pak se ale nenačítají boddy-dá se vybrat).Z

Autor:  Petr V. [ 23 bře 2007 18:33 ]
Předmět příspěvku: 

já mám 55litrovou nádrž. 1.8D 44kw

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/