fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vstřikovací trysky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=9430
Stránka 1 z 8

Autor:  nakladatel [ 20 bře 2007 18:29 ]
Předmět příspěvku:  Vstřikovací trysky

Zdravím,
sháním vstřikovací trysky na Escorta 1.8D 1987,všude mi nabízejí Bosch,ale chci zkusit někde sehnat levnější.Narazil jsem na vstřiky od MOTORPAL,ale pořád nevím cenu.Pomozte,Díky,Čau

Autor:  catrr [ 20 bře 2007 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

no nevím jak tam u Vás ale v ústeckym kraji od 250 Kč podle toho jak která prodejna si na tom trhá kapsu

Autor:  Karel [ 20 bře 2007 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

Nemysli on ale kompletni vstrik?

Autor:  catrr [ 20 bře 2007 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

tak to nevím, ... celej vstřik je dost drahej to by bylo lepší sehnat z vrakáče a přetryskovat

Autor:  nakladatel [ 23 bře 2007 08:33 ]
Předmět příspěvku:  Vstřikovací trysky

Zdravím,
tak jsem psal na www.MOTORPAL.cz a za trysky na moje auto chtějí 261 Kč + DPH,což je 310 Kč.Všude mi nabízejí trysky BOSCH ( mě se moc nechce investovat do 20 let starého motoru) od 850 - 1200 Kč za kus.Tak jestli sháníte ,tak to zkuste tady.Zdravím

Autor:  catrr [ 23 bře 2007 12:01 ]
Předmět příspěvku: 

vem si ty naše vydrží to samé

Autor:  nakladatel [ 23 bře 2007 12:07 ]
Předmět příspěvku:  Vstřikovací trysky

Zdravím,
a jaký jsou ty vstřiky od tebe,co vydrží stejně.Máš možnost sehnat a za jakou cenu,Zdravím

Autor:  Marpie [ 23 bře 2007 12:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vstřikovací trysky

nakladatel píše:
Zdravím,
a jaký jsou ty vstřiky od tebe,co vydrží stejně.Máš možnost sehnat a za jakou cenu,Zdravím


Předpokládám že catrr to myslel tak že máš vzít ty české Motorpal co jsi našel sám. Tím naše myslel podle mne české.

Autor:  nakladatel [ 23 bře 2007 12:50 ]
Předmět příspěvku:  Vsřikovací trysky

Zdravím,
tak teda asi myslel ty naše český.Jak jsem psal,do 20 let starého motoru nechci moc investovat,auto jezdí,ale jak ty vstřiky netěsní,tak se trošku klepe motor a občas si zakouří na volnoběh,což je tím,že vstříknou naftu předčasně do válce.Jinak problémy nemám.Myslím,že by se i snížila o něco spotřeba,možná jenom o chlup.Mluvil jsem s jedním chlápkem a ten říkal,že pak není problém trošku přidat na čerpadle,víc zmrvit už ten motor snad nejde.Bůh ví,kolik má ten motor najeto,tipuju že se blížím k hranici 30000 a pořád to jezdí.Až na tu rez,z jara to chce trošku vybrousit a bude se jezdit dál.Jinak díky,Zdravím

Autor:  Belous [ 05 lis 2007 00:07 ]
Předmět příspěvku: 

Mam cerpadlo Lucas a 3 vstrikovac se snimacem zdvihu jehly. Rad bych se dovedel:

Predpokladam, ze kontrola vstrikovacich trysek se provadi vymontovanim a zkouskou na nejakem tlakovadle zda tryska rozprasuje a jak.
1) Je to tak?
Pokud uvedene motorpaly (trysky) stoji cca 300/ks + jsou potreba nove zaruvzdorne podlozky, jevi se mi vubec kontrola vzhledem k cene neekonomicka a rovnou bych je vymenil (pocitam, ze na motoru budou originalni tj. 180t najeto).

2)jsou vsechny trysky stejne tj. i do 3tiho vstrikovace jde stejna?volal jsem do motorpalu a zdalo se mi, ze nevedely (skutecne zeny), ktera bije
3) je vymena zjednodusene receno vymontovani, vlozeni trysky do vstrikovace a namontovani(vse samozrejme pri max. cistote a opatrnosti)
4)jake muzu cekat problemy?
5)potrebuju spec. naradi?
6)musi se nasledne neco nastavovat na nejakejch meracich?

Diky za rady

Autor:  catrr [ 05 lis 2007 12:01 ]
Předmět příspěvku: 

když si to chceš vyndat sám bez problémů ale opačně to utáhni momentákem at se nevzpříčí když to dotáhneš natvrdo. všechny trysky jsou stejný a nech si je překontrolovat kde to dělaj.Když si je vyndáš sám tak at dodaj i žáru podlo.

Autor:  Belous [ 05 lis 2007 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

jak to myslis s tim prekontrolovanim? nechat prekontrolovat ty nove jeste pred tim nez je tam dam? a po to zamontovani se neco nastavuje jeste?dik

Autor:  Pedros [ 05 lis 2007 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

Profíci mě opraví pokud se někde pletu ale pokud chceš dělat vstřik tak musíš sundat trubku (převleč. matice) pak povolit celý vstřik, ten rozdělat, v něm by měly být pružina podložky a tryska. Většinou po x tisících km je vstřik už utahaný a otvírá při podstatně nižším tlaku než nový a tomu odpovídají i protitlaky na čerpadle. Když dáš novou trysku a necháž utahanou pružinu bez vypodložení do origo tlaku tak ji moc nevyužiješ, na druhou stranu když dáš novou trysku a sešteluješ na nové otvírací tlaky tak se vzápětí většinou odporoučí to stařičké čerpadlo které to už nesnese. Takže pokud to není fakt akutní a jen si to občas začoudí tak do toho nehrab - i tak tě to přežije (moje zkušenost)

Autor:  catrr [ 06 lis 2007 08:47 ]
Předmět příspěvku: 

kdes to vyhrabal pokud to našteluješ tlakama co maj bejt nikdy nemůžeš oddělat čerpadlo.4erpadlo odděláš tím že se tam cpe do nádrže vše možné jen ne nafta a taky voda.Je jasmé když to hodíš na budíka a můžou mět nalítáno x km neznamená že jsou hned v čudu.pokud ukapává neb stříká jinak nerozprašuje dá se ještě zalapovat kdo chce nové dodá nové seřídí se na určitý tlak a namontuje

Autor:  Belous [ 06 lis 2007 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

diky za odpovedi. pochopil jsem hlavne, ze je pred montazi nutne serizovat vstrikovaci tlak a uz i vim, ze vstrikovac lze zkontolovat i bez demontaze (viz treba zkusebni pristroje na strankach motorpalu). mel jsem za to, ze je nutne vzdy vstrikovac demontovat.

a tady je pro laiky jako jsem ja jeste peknej clanek o moznych zavadach trysek :http://www.vossost.cz/pk/Data/DOC/SAO4/Udrzbavstrikovacichtrysek1.doc

Autor:  catrr [ 06 lis 2007 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

promin ale nikdy nezjistíš u trysky správný střik.úhel rozstřiku , dokapávání atd .dokud nevyndáš a nenapojíš vstřiky na přístroj.Jen tak bokem nekupujte drahé zahraniční trysky ale naše Palky,vydrží to samé.

Autor:  moto [ 06 lis 2007 14:15 ]
Předmět příspěvku: 

Súhlas s catrrom.

Autor:  Belous [ 07 lis 2007 00:58 ]
Předmět příspěvku: 

Panove diky za vstupni info o teto problematice. Osobne vidim, ze to tedy odlozim k ledu (nemyslim, ze mam nyni s tryskami/vstrikovaci zasadni problem), pokud zde v UK nenajdu nekoho kdo by to za rozumnou cenu pred montazi nastavil/proveril.
Mam za to, ze je tato oblast (trysky a vstrikovace) dost prehlizena a malokde jsem se docetl podrobnejsi info treba o vymene, ci kde, za kolik a jake nakoupit (na rozdil treba o nekonecnych diskuzich o olejich apod.). Jinak, o tech Motorpalech jsem prave uvazoval.

Snad jeste otazka, kdy je potreba menit cely vstrikovac a kdy staci pouze tryska (jde-li to urcit podle vnejsich projevu a bez pristroju)?

Autor:  moto [ 07 lis 2007 08:26 ]
Předmět příspěvku: 

Za normálnych okolností, t.j. pri nepoškodenom vstrekovači stačí vždy vymeniť len trisku. Nepoškodený vstrekovač znamená napr. neulomená rúrka na prepad, príp. nepoškodený závit na maticu od rúrky alebo tesnosť vstrekovača po zoskrutkovaní cez závit spoja ...

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 07 lis 2007 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Na jejich běžné celoroční prošišťování stačí VIF třeba letní nebo je nutné jít do extrémů typu "zimního Bishop celoročně"? V které síti pump ten VIF zimní mají, nevíte někdo? V Shellce či Agip, Esso, taky? Dík.

Stránka 1 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/